"Kvaliteet" postitaja 2009

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas elx Vaata postitust
    count, sa oled siis sealt perekonnast jah?
    kas elx on üks järjekordne pepupoiss?

ps. Tofoa, äkki muudad siin jututeemat vms. kisub muidu kurjaks ja igavaks ära
    FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
    sigpic

Kommentaar

Pisut OT on küll, ei WTP ega count ei ole võimelised seda tiitlit püüdma. Kahju küll poisid, maybe next year.

Küll aga sooviks ma teada, millele vihjas Vincent kurb'i tsitaati "tennist mängitakse tennistega" esile tuues?

PS!
      Shermann, kui Sa oled selle auhinna nimistus (ma enam ei mäleta peast, kes siin on), siis ma võtan Su nominatuuri maha. Oled pisut tõstnud kvaliteeti. Kui Sa nüüd endale peale surutud väärtustest aru ka saad, miks Sa nende eest seisad, siis ehk Sa muutud ka kunagi tõsiselt võetavaks.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
        Küll aga sooviks ma teada, millele vihjas Vincent kurb'i tsitaati "tennist mängitakse tennistega" esile tuues?

can't be for real.
        armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Vähemalt mina ka kusagil
          Iv seen better days

Kommentaar

Kõige naljakam postitaja ever.ita.
            AILTON

Kommentaar

Working...
            X