Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

vaatasin Human Trafficut uuesti
    Algselt postitas Iceman
    Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

reks + primo at his finest. minu kõrvus kindlasti üx viimaste aastate parimaid palasid hiphopi vallast.

lisaks märkasin, et keegi postitas siia varasemalt ka ühe gorõ lana video. väga tore. keda eesti-vene teema huvitab, siis umbes kuu tagasi avaldasid lasna poisid kogumiku nimega Lanamuffin, mis kõigile tasuta kuulamiseks ka netti riputati. kogumikul on 42 lugu, mis lindistatud vahemikus 2005-2011. mõned neist on varem avaldatud kuid enamiku moodustab seni avaldamata materjal.

link:
      www.hulkshare.com/dl/utw339j079qy/Lanamuffin_-_OSB_2005-2011.zip

Kommentaar

ahjaa. lisan ka ühe näite sellest, mida too gorõ lana endast kujutab

Kommentaar

Mis on Gorõ Lana sõnum?
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Kommentaar

see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Barrio gangstaräppi Florencia XIII meestelt
                  flow on kutil väga kõva
                  Algselt postitas Iceman

Kommentaar

Algselt postitas hofnar Vaata postitust
                    video
                    Barrio gangstaräppi Florencia XIII meestelt
                    flow on kutil väga kõva
                    Forget that, listen to this:

Mattmustad iksviied ftw!

Kommentaar

Homo gängster homo gängster
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

yeaaa need mexicanid on poisikesed Suure Papa kõrval
                        Algselt postitas Iceman

Kommentaar

Kommentaar

SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Kommentaar

Mitte, et väga researchinud oleks, aga ausalt öelda ei tea ühtegi tütarlast, kes selle räpivärgiga kõrgemal tasemel tegeleks kui lingitud loos esinevad kaks Vastavalt sellele ka täiesti tundmatud obv.

Boonuslugu ka.

Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Working...
                                X