WTP hiphopiteema

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas WeThePeople Vaata postitust
    uusi lugusid netti pole lekkind vä? moraal nt.
    Mõned päevad tagasi veel ei olnud näha küll kuskil.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mate le live du titre "Swimming Pools (Drank)" de Kendrick Lamarréalisé dans les studios de la radio Generations (Paris)

Kommentaar

pole abrahami üks kolmest uuest loost ju?!
        Algselt postitas JT8055
        Olge aktiivsemad!

Kommentaar

Üks vahva salm ühest eilsest loost:

Viskab propsi ja kinda samaaegselt. Muidu ei viitsi teda kuulata, aga see tõotab vahvat vastukaja.
          Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Kommentaar

gangster, kes laulab kuidas ta mehi nussib, teda nussitakse ja teisi gangstereid tapab. päris sürr leid.
              Algselt postitas Iceman
              Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Maru tuttav biit @16:52, help anyone?

Kommentaar

Jaylib - The Red
                  see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

mis teie arvate kanye westi uuest albumist "yeezus"? ise ütleks, et omapärane ta on aga kisub liiga kahtlaseks ära. eelmine "my beautiful dark twisted fantasy" oli kindlasti palju parem aga uuelt plaadilt leiab samuti häid laule nt mulle sümpaatne "Blood on the leaves". Ahjaa mitmelt sõbralt olen kuulnud, et lahmib lüürikat ja ajab paska oma lauludes aga tegelikult on mitmetel sõnadel väga salapärane tähtsus. Rapgenius.com saate järgi vaadata.
                    "Ainult Ghana koondise mängijad on mustanahalised, ülejäänud on neegrid"

Kommentaar

Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
                      Jaylib - The Red
                      Tnx, Champion Sound käis pikalt playlistis omal ajal, sealt ta kõrva jäi.

Kommentaar

on top of it all, video na!
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas cpidr. Vaata postitust
                          mis teie arvate kanye westi uuest albumist "yeezus"? ise ütleks, et omapärane ta on aga kisub liiga kahtlaseks ära. eelmine "my beautiful dark twisted fantasy" oli kindlasti palju parem aga uuelt plaadilt leiab samuti häid laule nt mulle sümpaatne "Blood on the leaves". Ahjaa mitmelt sõbralt olen kuulnud, et lahmib lüürikat ja ajab paska oma lauludes aga tegelikult on mitmetel sõnadel väga salapärane tähtsus. Rapgenius.com saate järgi vaadata.
                          No väidetavalt kirjutas laulude sõnad 5 tunniga valmis. Aga mulle meeldib. Jälle midagi teistsugust. "I Am A God" ja "Bound 2" on lemmikud.

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust
                            No väidetavalt kirjutas laulude sõnad 5 tunniga valmis.
                            Rick Rubin:
                            Three days before Kanye had to turn the record in he tells us, “I’m going to Milan tonight.” There are probably five songs that still need vocals at this point. Two still need words! So he says, “I have to go to this baby shower before I go to Milan. I’ll be back at 4 p.m., and from 4 to 6 I’ll do the vocals. Then I have to go.” I say, “OK,” thinking it’s not OK, and he says, “Don’t worry. I’ll score 40 points for you in the fourth quarter.” Again it just seemed impossible, but that’s basically what he did. He didn’t come back until after 4, and we probably didn’t start until after 5. He said, “I have an hour and 10 minutes. Let’s go.” And then it was full-on NBA finals [laughs]. It probably ended up taking two hours. Five vocals. He wrote two lyrics on the spot.
                            http://www.thedailybeast.com/newswee...n-15-days.html

Kommentaar

Meenus umbes kümne aasta tagune playlisti vallutaja DJ Tomekk, väga palju head kraami koos tegijatega nagu Ice-T, Xzibit, KRS-One, Wu Tang Clan-i poisid jne.

SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

mr. green + malik b = kuld.

armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Working...
                                X