Web 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Web 2.0

Ajõu, teen aastatööd sel teemal. Paluksin teie abi järgneva küsitluse täitmiseks.

Samuti võite diskuteerida antud teemal ning postitada siia kasulikke linke, mida võiks kasutada selle töö tegemisel.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

See juba nii vana teema. Võta parem ette web 3.0! Üldse on Okia (ise ei tööta seal, st reklaami ei tee ) blogi asjalik ses suhtes, et päris tihti kirjutatakse ka sinna uusi asju juurde.
    DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
    Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"

AD e. Andekas Disainer...

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
      Ajõu, teen aastatööd sel teemal. Paluksin teie abi järgneva küsitluse täitmiseks.

Samuti võite diskuteerida antud teemal ning postitada siia kasulikke linke, mida võiks kasutada selle töö tegemisel.
      Oleksid võinud mingi veebivormi ikka teha, siis oleks vastajaid kindlasti rohkem, kui doc faili täitjaid.
      BVB - Vaprus

Kommentaar

just just. Minult võid telllida..10k eest teen ära
        Ja no Tofoale võib soodukat ka teha, 6k + käibekas

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
          just just. Minult võid telllida..10k eest teen ära
          Ja no Tofoale võib soodukat ka teha, 6k + käibekas
          Ma disainin su sodiks!

Kommentaar

Sweet, valmis. 44061 tähemärki.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Sweet, valmis. 44061 tähemärki.
              Jaga ka siis...

Kommentaar

Working...
              X