Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Esivedu vs tagavedu - kumba eelistate?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Esivedu vs tagavedu - kumba eelistate?

    Talv on tulnud, teed on lumepudruks sõidetud, autod jäävad lumme kinni. Enamik sellistest nähtustest esineb tagaveolisel autol, esiveol pole niivõrd tihti probleeme lumistel teedel.

    Tagavedu aga on ilusa ilma ja erinevate segavate faktoriteta puhas sõidurõõm.

    On teil esiveoline, tagaveoline või hoopiski nelikveoline?
    slimm.ee

    #2
    mul on kaheveoline... ma nimelt liigun kondimootoriga !!!!!!!!!!!!!! SNAP !!!!!

    Kommentaar


      #3
      Õige autol veavad vähemalt tagumised rattad!
      AILTON

      Kommentaar


        #4
        4vedu! hallelujah. ei kujuta praegu ette, kui peaks tagaveoga sõitma (suvel on see super). BMW ja osad mesa vennad pidevalt hädas ja üldse hakkama ei saa. on vist väidetud, et esivedu on tagaveo odavam vend vms. a hinna järgi vist kipub nii olema

        Kommentaar


          #5
          On ainult üks õige vedu - nelivedu.
          Omanud nii esi- kui tagaveolisi samuti ja mõlemal omad plussid ja miinused, seda eriti kiiremal sõidul libedal kruusal jne (samas ka täiesti erinevad sõiduvõtted). Meie kliimasse need üheveolised on poolkõva ettevõtmine, tagaveolisega istud talvel kuskil 5cm lume sees kinni ja esiveoline lihtsalt ei lähe nii kaugele kui neliveoline
          Nelivedu aga praeguste mõnusate talveilmadega asendamatu.

          Ostuplaane silmas pidades on ju paljudel sõiduauto tootjatel oma neliveolised sõiduautod täiesti valikus olemas (juhul kui peaks mingi põhjus olema, miks maasturit ei taha). Audi, bmw, vw, Subaru, viimastel aastatel lõpuks ka SAABil (H),

          Kommentaar


            #6
            MB ka ju.
            slimm.ee

            Kommentaar


              #7
              Opelil on ka...

              Minu mätta otsast vaadates on esivedu igapäevaellu täiesti piisav. Liikluses lõbutseda ei ole mingit tahtmist, kuivõrd ümbritsevate juhtide üldine sõiduoskamatus sunnib pidevalt ettevaatlikkusele. Väga tihti põllu peale ka ei satu ning tänavatel ja maja ees tekkivatest hangedest läheb ka esiveolisega läbi. Ainult et kütusekulu ei ole nii suur.
              20 LEGEND

              Kommentaar


                #8
                Algselt postitas JanK Vaata postitust
                MB ka ju.
                Ja Mitsubishil, Suzukil, Nissanil, Ladal jne jne jne posti ei hakand ju ometigi enamusi toodetavaid automarke panema

                Kommentaar


                  #9
                  olen isegi õnnelik nelikveo pruukija, kuid kui sellist varianti poleks, ostaks emma-kumma (esi- või tagaveolise) endale emma-kumma aastaaja jaoks.

                  mingi vana diisel esiveoline oleks talvel päris hea ruunata, kui samal ajal mingi tagaveoline garaazis või kus iganes suve ootab. mitte, et ma kunagi nelikveost loobuks, sest sama fun, mis tagaveolisega suvel, korrutab nelikvedu talvel umbes 5ga.
                  buy the ticket, take the ride.

                  Kommentaar


                    #10
                    Algselt postitas H.M Murdock Vaata postitust
                    sama fun, mis tagaveolisega suvel, korrutab nelikvedu talvel umbes 5ga.
                    Loodan siiralt, et Eesti teedel jääb iga päevaga neid autoga lustijaid vähemaks.

                    Kommentaar


                      #11
                      Algselt postitas kyps Vaata postitust
                      Loodan siiralt, et Eesti teedel jääb iga päevaga neid autoga lustijaid vähemaks.
                      Natuke of of topic

                      Miks mitte liikluseks suletud kohad nagu ringrada, talvised jäärajad jne jne. Ise ja samas ka oma naisel lasen talvel jäärajal võimaluse korral ikka natuke kätt harjutada. Olukordades, kus meie liiikluses võib tekkida vajadus, neid sõiduvõtteid rakendada, on näha, et ei teki mingisugust peata olekut ning liigutused automaatsed. Igapäevaselt 2km kuskil soolasel linnatänaval ei tekita seda. Rääkimata siis sellest lustist.

                      Kommentaar


                        #12
                        Algselt postitas kyps Vaata postitust
                        Loodan siiralt, et Eesti teedel jääb iga päevaga neid autoga lustijaid vähemaks.
                        enda kaitseks ütlen, et pulli teen ainult väga valitud ohututes kohtades ja valdavalt öösiti.
                        buy the ticket, take the ride.

                        Kommentaar


                          #13
                          Algselt postitas H.M Murdock Vaata postitust
                          enda kaitseks ütlen, et pulli teen ainult väga valitud ohututes kohtades ja valdavalt öösiti.
                          voodis ja teki all, vä?
                          see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

                          "joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

                          "Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

                          Kommentaar


                            #14
                            täpselt.
                            buy the ticket, take the ride.

                            Kommentaar


                              #15
                              Algselt postitas H.M Murdock Vaata postitust
                              enda kaitseks ütlen, et pulli teen ainult väga valitud ohututes kohtades ja valdavalt öösiti.
                              Kaubanduskeskuste parklates vää?
                              Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

                              Kommentaar

                              Working...
                              X