No announcement yet.

ETV

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

hispaania keele filoloogidele veel infoks, et hispaania keeles hääldatakse v b-ks
    Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Algselt postitas lorenzo Vaata postitust
      hispaania keele filoloogidele veel infoks, et hispaania keeles hääldatakse v b-ks
      Ja sisisevad häälikud on midagi F-i kanti? Barfelona ...
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

David Villa = Dabid Biija?
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

''ebaõnnestunud valesööt...''
          My daddy was a bankrobber

Kommentaar

Algselt postitas Mmmerka Vaata postitust
            ''ebaõnnestunud valesööt...''
            See on valesööt mis jõuab kogematta õigesse kohta, täiesti loogiline termin.
            The only sensible way to live in this world is without rules! - The Joker.
            If you're good at something, never do it for free - See above.
            I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger - See above.

Kommentaar

andesta master?
              My daddy was a bankrobber

Kommentaar

Algselt postitas Mmmerka Vaata postitust
                andesta master?
                You are forgiven my apprentice!
                The only sensible way to live in this world is without rules! - The Joker.
                If you're good at something, never do it for free - See above.
                I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger - See above.

Kommentaar

Priit Kuuse ees võtan küll mütsi maha selle eest ,et ta nii palju jalgpalli suudab hommiku TV-sse tuua ja isegi tolle teise tibi on vutipisikuga nakatanud.
                  Täna siis Raio Piiroja.
                  FCF Forever

Kommentaar

Algselt postitas Ch1ller666 Vaata postitust
                    See on valesööt mis jõuab kogematta õigesse kohta, täiesti loogiline termin.
                    Mingi "double negative"?

Kommentaar

Kuidas saab nii piiratud sõnavaraga inimene nagu Kristjan Kalkun olla kommentaator?
                      Näide eilsest:
                      "Ja nüüd toimub platsil võitlus koha pärast. Paistab, et Voskoboinovikov on viga saanud. Eks platsil olegi palju võitlust. Kohavõitlust. Võideldakse päris palju."

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                        Kuidas saab nii piiratud sõnavaraga inimene nagu Kristjan Kalkun olla kommentaator?
                        Näide eilsest:
                        "Ja nüüd toimub platsil võitlus koha pärast. Paistab, et Voskoboinovikov on viga saanud. Eks platsil olegi palju võitlust. Kohavõitlust. Võideldakse päris palju."
                        Õige oleks. "mängijad müdistavad platsi peal nagu swingerid klubi juubeliüritustel. Oi, Vosko on litaka saanud ja lamab maas nagu lastud vares. Eks võitlustandril tuleb ikka ohvreid ette, ohvreid võitluses koha eest päikse all ja enne läheb issanda päike looja, kui see lahing eksistentsi pärast lõpu saab"

Kommentaar

Algselt postitas dannar Vaata postitust
                          Õige oleks. "mängijad müdistavad platsi peal nagu swingerid klubi juubeliüritustel. Oi, Vosko on litaka saanud ja lamab maas nagu lastud vares. Eks võitlustandril tuleb ikka ohvreid ette, ohvreid võitluses koha eest päikse all ja enne läheb issanda päike looja, kui see lahing eksistentsi pärast lõpu saab"
                          Liiga palju kordusi on sul. Päike, võitlus, ohvrid.
                          the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                          because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                            Liiga palju kordusi on sul. Päike, võitlus, ohvrid.
                            nõupodi pöörfikt

Kommentaar

Algselt postitas dannar Vaata postitust
                              nõupodi pöörfikt
                              Eriti ajakirjanikud
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Esimese 8 mindiga ei jaga küll Kaljuveer ei maad ei mütsi.
                                Ja Sander Puri lõi oma esimese koondise värava ja niivõrd tähtsas mängus. heehee

Kommentaar

Working...
                                X