No announcement yet.

ETV

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Elano, kes mängib Man Citys. Ning teiseks poolajaks mängib Fenerbaches.. võiks ikka kohe selgeks teha.

Kommentaar

"... ja nüüd Aleksander Puri , tähendab Sander Puri jookseb..."

Kommentaar

Kaljuveer kui ERR sporditoimetuse juht ei saaks iseennast vallandada??..peale eilset ebaõnnestunud kommentaaritööd ja etv logisevat kaamerapilti

a võtku see kalkun ka kaasa ,jep
        http://www.youtube.com/watch?v=Fd5DD_UYlsg
        Klavani debüüt Meistrite liigas!

Kommentaar

Algselt postitas stark Vaata postitust
          Kaljuveer kui ERR sporditoimetuse juht ei saaks iseennast vallandada??..peale eilset ebaõnnestunud kommentaaritööd ja etv logisevat kaamerapilti
          On ta kunagi õnnestunud?
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

suht ammu oli ta ju vist isegi normaalne ja ei feilinud koguaeg
            slimm.ee

Kommentaar

No kurat mis teil markoga häda on normaalne mees ju .....

Kommentaar

Kaamerapilt oli laulupeo rongkäigul selline nagu ta oli.

Kommentaar

Kusjuures omal ajal oli Kaljuveer just see, kelle kommentaare oli kõige parem kuulata. Kas tema on alla käinud, või olen ise targemaks saanud, aga nüüd ei kannata seda haiget mõttetute faktide uputust üldse kuulata.

Kommentaar

Algselt postitas Shaq Vaata postitust
                    Elano, kes mängib Man Citys. Ning teiseks poolajaks mängib Fenerbaches.. võiks ikka kohe selgeks teha.
                    Galatasarays, siiski.
                    Algselt postitas JT8055
                    Olge aktiivsemad!

Kommentaar

Algselt postitas WeThePeople Vaata postitust
                      Galatasarays, siiski.
                      Jah, olen Kaljuveeriga samasugune

Kommentaar

Mis näitab ,et eksimine on inimlik.

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
                          Ma ei ole nõus sellega !!!!1!!!11eleven!!!
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
                            ... aga Kaljuveerile loomulik.

Kommentaar

Kas ainult mul on ETV-lt pilt ära viimased 30 minti olnud?

Kommentaar

Minulgi polnud pilti täna nii ETV's, kanal kahes, kui ka tv 3's täna päeval..
                                Ela ja tunne, et elad
                                see on kõige lihtsam
                                filosoofia, mis toimib
                                sule silmad ära vaata
                                tagasi, hinga sügavalt ja
                                hüppa üle iseenda varju
                                tule koos minuga.

Kommentaar

Working...
                                X