No announcement yet.

ETV

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

kalkunile annaks küll väikse keretäie.kuidas saab mees unistada et venemaa ja itaalia kohtuvad poolfinaalis.kalkun sa oled eesel
    Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
    Ott Järvela

Kommentaar

Algselt postitas budulojus Vaata postitust
      kalkunile annaks küll väikse keretäie.kuidas saab mees unistada et venemaa ja itaalia kohtuvad poolfinaalis.kalkun sa oled eesel
      Pall on ümmargune, kõike võib juhtuda!
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas vandersell Vaata postitust
        sa ei olegi õe sünnipäeval?
        söö suppi

armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

tra küll, pärast sellist mängu mehed stuudios ikka täiesti lössis ja mossis ja loiud ja tuimad ja kas kogu maailm ei olnudki siis Türgi poolt vä!?

ajeeee!!!

Kommentaar

Prse krdi Kalkun jälle:S
            Olen see kes olen

Kommentaar

Võiks nagu lasta Sarapil mõne mõtte lõpetada ka.
              Mul on liiv ja sul on savi.

Kommentaar

Sarapis ei ole täna nagu 'sellist loovust ja kergust, kuidagi kammitsais ja pinges on, kardab eksida'.

for fuck's sake, palju võib üht asja korrutada ..

Kommentaar

Minu arvates teeb Kalkun silmnähtavaid edusamme. Esimene poolaeg oli šokeerivalt hea.
                  Algselt postitas budulojus
                  kle kui üks vend on pätt ei tähenda et ka teine on.võrdle kasvõi vendasi Uuspõlde

Kommentaar

Venemaa tsenderdas karistusalasse ja Kalkun hüüdis "Afellay ilusti tsenderdab"
                    If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later.

Kommentaar

Algselt postitas kri500
                      Ses mõttes, et kui tõesti fänn oled, siis laske käia, aga kui see irooniaga loodud on, siis võiks nagu juba üle olla ja suureks kasvada, mitte mõnitada. Ma ka ei kiida neid kalkuni kommentaare taevani, sama kaljuveeri ja paljude teistega, aga ära ma ei sure nendest onju, võtan rohkem asja huumoriga ja ma arvan, et oma rahulolematust saan ma väga edukalt ka siin selles fooruminurgas rahuldada ja ei pea igal pool seda kuulutama.

Kommentaar

Algselt postitas ALEKOK Vaata postitust
                        Minu arvates teeb Kalkun silmnähtavaid edusamme. Esimene poolaeg oli šokeerivalt hea.
                        Teine poolaeg ja lisaaeg olid minu arust liiga emotsioonitud.
                        Algselt postitas budulojus
                        kle kui üks vend on pätt ei tähenda et ka teine on.võrdle kasvõi vendasi Uuspõlde

Kommentaar

Mulle meeldiks rohkem kuulata mängus toimuva kohta kommentaare, mitte tagant järele targutamist.
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Nagu Venemaal elaks.

Kommentaar

"kaitseliin on suluseisus"

Kommentaar

Minu meelest ma kuulsin eile lauset, kus van Basten andis tsenderduse värava alla .

Kommentaar

Working...
                                X