No announcement yet.

Football Manager 2008

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

mind ärritab aeg-ajalt see, et mul kui boro meeskonna peatreeneril on kõrged ambitsioonid.
    mehi on klubisse toodud häid sisse ja kõik peaks nagu klappima, taktika on ka enda arust vastav.
    samas kui küsin nt võõrsil mängus aston villa vastu abitreenerilt enne mängu nõu, mis meestele öelda, tuleb vastuseke pressure is off.
    ma ootan oma mängijatelt kõvasti rohkem ja statside poolest on nad rohkem võimelised ka, aga no ma ei tea.

Kommentaar

LOL, mingi fmi bug, mäng sai 50 min peal läbi, jooksis lihtsalt 2 sekundiga lõpuni, wtf?

Kommentaar

Sebisin omale Agüero, aga värdjad ametnikud ei taha talle tööluba anda. Kuidas siis Sergiole tööluba saada? Sellist mängijat ei tahaks niisama pingil hoida

Kommentaar

Algselt postitas Shermann Vaata postitust
          Sebisin omale Agüero, aga värdjad ametnikud ei taha talle tööluba anda. Kuidas siis Sergiole tööluba saada? Sellist mängijat ei tahaks niisama pingil hoida
          Töölaota ei luba teda isegi mitte pingile. Sebi mingi Poola tütarklubi endale ja saada sinna, ise asi kas Diego Armando väimees sinna külmetama tahab minna.

Kommentaar

Algselt postitas Epic Vaata postitust
            Töölaota ei luba teda isegi mitte pingile. Sebi mingi Poola tütarklubi endale ja saada sinna, ise asi kas Diego Armando väimees sinna külmetama tahab minna.
            Sittagi ta läheb sinna,isegi mingid keskpärased mängijad ei ole nõus sinna minema,kuna on nii täkku täis.
            Suhkruhaige

Kommentaar

Algselt postitas Milanista Vaata postitust
              Sittagi ta läheb sinna,isegi mingid keskpärased mängijad ei ole nõus sinna minema,kuna on nii täkku täis.
              minu borosse ei taha ka mitte keegi normaalne tulla.

Kommentaar

Soovitan Rossit kõigile Väga loco mees,
                Torres ees, AMC-d Rossi ja Agüero
                ML Babel, MC VdV, MR Gerrard
                DM Marcherano
                DC - Samba, Barzagli ja Carragher
                Väravas Carson

Super tiim
                11 mängu ei löönud keegi väravat mulle.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

aga hooajas palu löödi? ise olen 6ndal hooajal real madridiga ja 3 hooaega juhendan tottenhami kaa

Kommentaar

misasjad need goals from IFK ja DFK on?
                    olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

indirect free kick ja direct free kick
                      We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Algselt postitas matys Vaata postitust
                        aga hooajas palu löödi?
                        No, Liverpooli eest Torres kõmmutas mul 49's mängus 49 väravat ntx
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ega kuskil World Leaguet pole, kus oleks kõik Inglise liigades enam-vähem kõik maailma klubid?

Kommentaar

"You didn't realize that they had guns? Big, long, dangerous machine guns. With war criminals attached to the trigger."

RocknRolla (2008)

Kommentaar

kas te lasete tihti DMil võtta spetsiaalset meest peale?
                              mingit ohtlikku ründajat vms.

Kommentaar

Algselt postitas kuuraa Vaata postitust
                                kas te lasete tihti DMil võtta spetsiaalset meest peale?
                                mingit ohtlikku ründajat vms.
                                Mitte kunagi.

Kommentaar

Working...
                                X