No announcement yet.

NBA

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

selline diil siis, et Iverson ja Ivan McFarlin Nuggetsisse, Sixers sai vastu Andre Milleri, Joe Smithi ja 2 drafti esimese ringi picki. tahaks nüüd näha, kuidas Melo ja Answer selle ühe palli kahe peale ära jagavad. vähemalt on esimesed 15 mängu selle koha pealt hooleta
    armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Väike meeldetuletus Iversonist, nii Rookie, kui ka Sixersi ajast.
      Iverson Dunks and Crossovers with Nas and P Diddy's Hate Me Now in the background.

Graafika ple kõige parem.

Kommentaar

Kui AI suudaks oma ego alla suruda ja kasutades oma kiirust vastase kaitse lahti tõmmata ja siis sööta, siis saavad Melol ja JR Smithil head päevad olema. Ehk palju peaks saama vabalt viskele - küsimus aga on õhus kas AI tahab sööta?

Kommentaar

Algselt postitas Aramis Vaata postitust
          Kui AI suudaks oma ego alla suruda ja kasutades oma kiirust vastase kaitse lahti tõmmata ja siis sööta, siis saavad Melol ja JR Smithil head päevad olema. Ehk palju peaks saama vabalt viskele - küsimus aga on õhus kas AI tahab sööta?
          No siiamaani on tal nende söötudega kõik korras old, 7 rs mängu peale pole paha.

Kommentaar

Iverson - mees, kes viis NBA ainuisikuliselt hip-hop ajastusse.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
              Iverson - mees, kes viis NBA ainuisikuliselt hip-hop ajastusse.

Eiei. Shaq ja tema kustumatud räpiplaadid viisid NBA hipopiajastusse ikka

Kommentaar

Algselt postitas dannar Vaata postitust
                Eiei. Shaq ja tema kustumatud räpiplaadid viisid NBA hipopiajastusse ikka
                Ei.

Discussion over.

I win.
                When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Võtke tänane TOP 10 ja vaadake, mida teeb Kidd. Kui saate aru, siis võite mulle ka seletada. Sellise kvaliteediga mina ei jaganud mõhkugi. Kommentaator ütles nagu, et between the legs, aga silmad küll seda ei hoomanud.
                  jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                    Võtke tänane TOP 10 ja vaadake, mida teb Kidd. Kui saate aru, siis võite mulle ka seletada. Sellise kvaliteediga mina ei jaganud mõhkugi. KOmmentaator ütles nagu between the legs, aga silmad kül seda ei hoomanud.
                    Kahjuks ei saanud ka aru , midagi nagu oli, et tegi paremale tavalise pette ja siis kadus pall ära ja siis oli donk

Kommentaar

täna öösel kell 2 Lithuanian TV1
                      Heat ja Pacers
                      saab siis kohe näha mida teevad Dunleavy&Co
                      esialgu tundub vahetuskaup palju soodsam Golden Statele
                      aga eks seda ole näha
                      Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

Algselt postitas EgoTrip Vaata postitust
                        täna öösel kell 2 Lithuanian TV1
                        Heat ja Pacers
                        saab siis kohe näha mida teevad Dunleavy&Co
                        esialgu tundub vahetuskaup palju soodsam Golden Statele
                        aga eks seda ole näha
                        Too seltskond vast veel mängida ei saa, kuna NBA-s on mingi 5-6 päeva reegel ja seetõttu mängisid "sõdalased" ka eile ainult 7 mängijaga.

Samas räägitakse, et Dunleavy on teel LA-sse ning vastupidise suuna võtab ette Maggette.

Kommentaar

oskaks keegi öelda, kui palju maksaks mäng new york - miami mustal turul ? istumine võiks olla tavaline. umbes keskel.
                          /

Kommentaar

see oleks küll hea kui Pau Gasol Bullsiga ühineks,võiks vaikselt jälle tiitlist unistada.

CHICAGO (NBA) -The news that Spanish superstar Pau Gasol could be on his way out of Memphis has once again caught the attention of the Chicago Bulls.

The Bulls were linked with Gasol in December and earlier this week, the MVP of last summer's FIBA World Championship refused to deny reports that he has requested a trade.
                            The 2.15 NBA All-Star missed the first three months of the season after breaking his foot last year in Japan while playing for Spain, and returned to find a Memphis team floundering at the foot of the Southwest division.

Bulls general manager John Paxson confirmed in the Chicago Tribune the team would love to have the Spaniard.

"[His versatility] and his size and his ability to score in the post...we need a guy like that," Paxson said.

"We need somebody with length who can score around the basket and take some pressure off Ben [Wallace]. We do ask Ben to defend a lot of different people and clean up the boards.

"I know our main weakness - we need a [power forward] who can score. It's obvious. I'd like to address that."

The question is whether Chicago can strike a deal with Memphis. Paxson is reluctant to trade away any of his core group of Team USA guard Kirk Hinrich, Great Britain star Luol Deng, Argentinian Andres Nocioni and sweet-shooting Ben Gordon.

"I'm not going to mortgage the organisation," Paxson added.

"I have a responsibility to ownership to not give up too much to get that. I'm going to explore whatever we can explore.

"If not, we're going to have to survive the way we're built right now.

"I have to be careful in terms of how we go about this thing and protecting our future. If there's a deal to be done that makes us better, I'm not going to be conservative.

"But I'm also not going to throw some guys out there haphazardly to get us a player at a spot we need. Ultimately, what would happen then is we'd be back in a similar position at another spot. Then we'd need a small forward or a guard because we've given up too much."

The Bulls have won 24 games and lost 10 and are currently third in the Eastern Conference Central division.
                            Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                            Ott Järvela

Kommentaar

mis olid Jordani viimase hooaja keskmised näitajad
                              washingtoni eest mängidesn siis
                              Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

www.google.com --> michael jordan career stats

Kommentaar

Working...
                                X