Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

WRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

  • Stjopa
    replied
    Kuigi WRC kolmas etapp läks WRC2 arvestuses sõitval ekipaažil Tänak/Mõlder aiataha, siis aprilli esimesel nädalavahetusel sõidetav Portugali ralli võib pakkuda oioiii kui palju rõõmu Eesti rallisõpradele. Alustades sellest, et taaskord Ott Tänak Fiesta WRC roolis koos Raigo Mõlderiga, siis lisaks veel WRC2 arvestuses kolmandat kohta hoidvad Karl Kruuda koos kaardilugeja Martin Järveoja´ga, Martin Kangur Andres Ots´ga. Samas alustab ka JWRC sari. Sander Pärn erinevalt eelmistest hooaegadest läks üle inglisekeelse ´´legendi´´ peale ja vehtas Ken Järveoja James Morgani (Wales) vastu välja. Märgiks siinkohal veel ära, et James Morgan on tuntud Nicky Grist´i õpilane, kes omalajal luges legendi varalahkunud Colin McRae´le. Ning veel JWRC sarjas üks eesti ekipaaž. Slava Popov kindlasti väga tuntud rallisportlane Eestis, siiski seekord mitte roolis vaid oma poja Allani kõrval.
    Yuri Protasovi sponsorid nõudsid, et ekipaaž koosneks ainult ukrainlastest, siis rõõm on tõdeda, et eelmisel hooajal teda kõvasti aidanud Kuldar Sikk siiski saab oma tööga jätkata. Nüüd see etapp siis Oleksiy Kikireshko kõrval Mini Cooper S2000 autoks.
    Edu Eesti sõitjatele!

    Leave a comment:


  • Stjopa
    replied
    Eesti rallisõpradele algas Mehhiko ralli ülihästi, kuid veel kiiremini sai see otsa. Kui esimesel kilomeetrisel katsel oli Tänak ABS teine ning teisel näidates ka kiiret minekut siis kolmandal juba pooleteise kilomeetri läbimisel libises auto kurvist välja ning vasak esiratas alt ära. Tänaseks siis päev läbi. Loodetavasti saavad auto korda ning homme jätkata ning mõned punktid WRC2 arvestuses noppida.
    Siin kohal märgiks ära veel, et SS3 lõppu jõudsid WRC2 arvestuses neli kaheksast. Niiet miski pole veel võimatu. Minna on veel küllalt.

    Leave a comment:


  • elx
    replied
    Algselt postitas Rudy Vaata postitust
    Kas Wilsonil on üldse mingi sõnaõigus Tänaku suhtes enam. Või tuleb auto ikka Fordi tehasetiimi poolt?
    Eks teema ole rohkem selles kas järgmiseks hooajaks saab erarahakoti pealt ära või mitte.

    Leave a comment:


  • Converse
    replied
    täitsa võimalik, hakkiva striimi mõjul peilisin antud info välja, mille kirja panin

    Leave a comment:


  • Stjopa
    replied
    Algselt postitas Converse Vaata postitust
    selline rootsi mulle meeldib, kunagi ei oska asju ette aimata. viimase katse võidujoovastus oli mega, mõlemad ekipaažid ilusti finišis ja tagatipuks tuli kruuda sellise lennuga, et tõmbas 18 sekundilise vahe ketomaaga nulli ning pani ralli WRC2 arvestuses kinni, seda siis 2,3 sekundiga.. fuckin' A!

    kubica polnud varem lumega väga kokku puutunud (kui välja jätta põgus kokkupuude MC etapil), aga sellegipoolest tuli tema esitus mulle natuke ebameeldiva üllatusena.. kaardilugejaga kokkumäng vapsee halb ja lumega ei saadudki sina-peale, kokku käis ta 4-5 korda ralli jooksul hanges ja kõige hullem (auto seisukohalt võttes) oli see tänane pauk, mis oli suuresti tingitud kaardilugeja eksimusest. pole hullu robert, oled ikka üks mu lemmikutest!*

    vaieldamatult mikkelseni kõige tugevam ralli ja seda oli näha, mees oli kui vana kindlus ise vallis käis ära korra-kaks, aga sellegipoolest taastus ning sõitis targalt ja kiirelt end oma esimesele poodiumile. ootan edaspidi mikkelseni top5'te kaarte segama, esimene hooaeg oli õppeprotsess, nüüd läheb õige ralli lahti.

    nüüd märkida kalendrisse 6.-9. märts, mil sõidetakse RALLY GUANAJUATO MEXICO

    * legendi vead ja möödapanekud võib mingil määral lugeda muutuvate ilmaolude süüks, mis recce ja võistluspäevade vahel suutis nässu keerata teeolud
    Noh tegelikult katse lõpus ütles, et see oli tema enda viga kuna kurvi pani valesti kirja. Aga noh see selleks.
    Siin mõned pildid ´´lumistest´´ katsetest

    Leave a comment:


  • Converse
    replied
    selline rootsi mulle meeldib, kunagi ei oska asju ette aimata. viimase katse võidujoovastus oli mega, mõlemad ekipaažid ilusti finišis ja tagatipuks tuli kruuda sellise lennuga, et tõmbas 18 sekundilise vahe ketomaaga nulli ning pani ralli WRC2 arvestuses kinni, seda siis 2,3 sekundiga.. fuckin' A!

    kubica polnud varem lumega väga kokku puutunud (kui välja jätta põgus kokkupuude MC etapil), aga sellegipoolest tuli tema esitus mulle natuke ebameeldiva üllatusena.. kaardilugejaga kokkumäng vapsee halb ja lumega ei saadudki sina-peale, kokku käis ta 4-5 korda ralli jooksul hanges ja kõige hullem (auto seisukohalt võttes) oli see tänane pauk, mis oli suuresti tingitud kaardilugeja eksimusest. pole hullu robert, oled ikka üks mu lemmikutest!*

    vaieldamatult mikkelseni kõige tugevam ralli ja seda oli näha, mees oli kui vana kindlus ise vallis käis ära korra-kaks, aga sellegipoolest taastus ning sõitis targalt ja kiirelt end oma esimesele poodiumile. ootan edaspidi mikkelseni top5'te kaarte segama, esimene hooaeg oli õppeprotsess, nüüd läheb õige ralli lahti.

    nüüd märkida kalendrisse 6.-9. märts, mil sõidetakse RALLY GUANAJUATO MEXICO

    * legendi vead ja möödapanekud võib mingil määral lugeda muutuvate ilmaolude süüks, mis recce ja võistluspäevade vahel suutis nässu keerata teeolud

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Algselt postitas Mask Vaata postitust
    Kui lugeda kommentaare, siis tundus, et viimasel kahel päeval ta nii väga enam riskida ei julenud (?) Tulenes (kui) see siis kas legendist/kaardilugejast, kohati rasketest oludest või millegist muust (kartis Wilsoni kriitikat, kes teda peale esimest päeva taevani kiitis?). Kes teab..
    Kas Wilsonil on üldse mingi sõnaõigus Tänaku suhtes enam. Või tuleb auto ikka Fordi tehasetiimi poolt?

    Leave a comment:


  • Mask
    replied
    Kui lugeda kommentaare, siis tundus, et viimasel kahel päeval ta nii väga enam riskida ei julenud (?) Tulenes (kui) see siis kas legendist/kaardilugejast, kohati rasketest oludest või millegist muust (kartis Wilsoni kriitikat, kes teda peale esimest päeva taevani kiitis?). Kes teab..

    Leave a comment:


  • Stjopa
    replied
    Suurepärane tulemus Eesti poistelt Rootsist. Tänak abs 5. Ning Kruuda viimase katsega +18 pealt -2 ning võit WRC2 klassis.
    Ralli edenedes hakkas ka Ottil uuevana kaardilugejaga koostöö sujuma ja väga küpse ning ilus sõit.
    Latvala võiduga muutus ka üldseis palju põnevamaks.

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Kuidas nüüd on. Ma saan aru, et Tänak on suht eraprojektiga peale läinud. See tähendab, et kui ta bambusesse paneb, siis kedagi väga närvi ajada ei saa, välja arvatud Märtin võibolla. Ehk siis pigem kiire sõit, kui finišisse jõudmine? Erinevalt Fordi tehasetiimi aegadest, kui pidi iga hinna eest lõpuni sõitma ja meeskonnale punkte tooma. Kuigi eks finišisse jõudmine on ka ülitähtis ja auto puruks sõitmisega kaasnevaid lisakulutusi pole vaja.

    Leave a comment:


  • -RoMaRiO-
    replied
    Rootsis käib kõva andmine ning 5. kiiruskatse on Tänak kinni pannud, üldkokkuvõttes hetkel 3. ning liidrist Ogierist 5,3 sekundit maas. Tundub aina põnevamaks minevat.

    Leave a comment:


  • Stjopa
    replied
    Täna stardib siis WRC teine etapp Rootsis. Eesti rallisõbrad saavad rallit jälgida taaskord suurema huviga, kuna alates sellest etapist hooaja lõpuni võistleb ka Ott Tänak (nendest 3 etappi Fiesta WRCga), ning valitud etapid ka Karl Kruuda (Fiesta S2000).
    Kui on huvi, siis tänast 1,9 kilomeetrist publikukatset saab jälgida SIIT!
    Paarid täna järgmised:
    1.Ahlin / Gröndal
    2.Al Rajhi / Protasov
    3.Ketomaa / Kruda
    4.Bertelli / Valeriy
    5.Serderidis / Linari
    6.Gandzha / Koch
    7.Blomberg / Roman K.
    8.Sohlberg / Breen
    9.Al Qassimi / Solowow
    10.H. Solberg / Tanak
    11.Hänninen / Evans
    11.Neuville / Meeke
    12.Prokop / Ostberg
    13.Latvala / Hirvonen
    14.Mikkelsen / Tidemand
    15.Kubica / Ogier

    Ja meenutusi aastast 2012 samalt katselt:

    Leave a comment:


  • Tofoa
    replied
    Kubica järgmisel hooajal WRC's hoopis Ford Fiestaga

    Leave a comment:


  • budu
    replied
    Pärn pani siis esimesel kiiruskatsel juba asjad kokku! Krt on vaja siis Tänakut teha?

    Leave a comment:


  • ivar5lepik
    replied
    Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
    rant
    Kuigi ma täiesti ausalt toetan seda seisukohta, olen viimasel ajal mõelnud, et ehk on asi ikkagi Loebis? Ühtegi ajavõrdlust meil ju minevikumeestega ei ole. Sainz, McRae, Grönholm, Burns, Solberg, Märtin ja väiksemad tegijad on kõik nende aastate jooksul Loebilt selgelt või vähemselgelt tappa saanud. Ehk on Loeb ikkagi kõigest hoolimata aegade parim?

    Praegune seis on muidugi kurb ja kuni tootjaid taas juurde ei tule, ei näe suurt muutust. Rahapaki alusel valitud sõitjad ei ole suutelised tõsist võistlust korraldama. Eks Loebi lahkumisega läheb asi põnevamaks-tihedamaks kindlasti, aga kui VW masina liikuma saab, ei tohiks praeguses sõitjatevalikus Ogierile tõsist konkurenti olla. Ainus mees, kes IMO suutnuks Loebi võrdsete autodega alistada juba paar aastat tagasi - aga kuna Citroen seda ei võimaldanud...

    Leave a comment:

Working...
X