320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

WRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

  • plastic
    replied
    OT-l oli see bragging rights kui ta oli kiire ja konkurentsivõimeline. Hetkel natukene viskab seda vaibi, mis kadunud Colin McRae omal ajal, kes oli kahtlemata andekas ning ka "persoon", kuid kes sai ühel aastal tiitli... Ja siis tuli külm ilm, sitt vedrustus ja sada muud häda peale tema.

    Nii tundub viimaste hyundai ja Fordi hooaegade osas tagasi vaadates.

    Noh jalgpallis ka CR sai munni mängida niikaua kuniks 50 kolli hooajal. Aga kui see ära kukub, siis jääb alles... Tippsport selles osas karm. Meitel siin ka CL Varane ja Casemiro, aga läheb nagu läheb eksole!

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Algselt postitas Rudy Vaata postitust
    ...
    Kalle võidab, Ott ja Evans poodiumil, Lappi hakkab autot kuskil lumevallist välja kaevama.
    Rohkem valesti polnud võimalik ennustada.

    Meie mehed... tglt on pahandus ikka. Reaalselt see nädal jälle ei konkureeritud tipus. Teist rallit järjest jäme sõiduviga. Oleme harjunud, et Tänak on rallimaailmas kuum nimi ja Kalle on temast ainult parem. Pagan, kui täna ma mängiks fantasyt, siis ma eelistaks Neuville juba. Keenias peab meie poistel tulemus tulema, muidu hakkame Neuvillele vett vedama ja kohti loovutama. Eks näha ole kuidas surve all toimetatakse.

    Kahju, et Katsuta ära supsas oma hea tulemuse. Lappi üle hea meel ja Fourmaux samuti tubli (üldis kolmandal kohal). Linnamäe katsevõit läheb rallispordi ajalukku ja kolmas koht WRC2 klassis on ka hea koht kust edasi minna.

    Punktisüsteem. Ma alustuseks ütlen ära, et mulle meeldib uus süsteem ja maailmameistriks tuleb see, kes kogub rohkem punkte mitte ei pea rallisid võitma.
    Aga siiski, sõitja koht ja punktid rallilt:
    1. Lappi 19p.
    2. Evans 24p.
    3. Fourmaux 18p.
    4. Neuville 18p.
    Ma juba kujutan ette mis rant Pahvi poolt tuleb podcastis.
    Uue süsteemiga ongi see, et mehed kes tahavad tiitlit, peavad punkte koguma. Lappi teeb ainult osalist programmi ja teda punktid ei koti, seega ta pühapäeval kulges ja kindlustas ralli võitu, mis talle oluline oli. Evans kraapis iga hinna eest ja riskides endale punkte kokku. Neuville samamoodi.

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Rootsi läheb lahti. Lund on, see on hea.
    Kalle võidab, Ott ja Evans poodiumil, Lappi hakkab autot kuskil lumevallist välja kaevama.

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Neuville - täielik äss ja elu sõit. Hyundai on kiire.
    Tänak/Järveoja - läksid vist auto sättimisega alt (ootasid lund, jääd ja muud paska, tegelikkuses oli puhas asfalt). Neljandal katsel said Hyundaiga Montes punktid kirja.
    Mikkelsen - saan aru, et esimene ralli, aga aeglane. Ei suutnud Rally1 aerot ära kasutada.
    Evans - tundub, et see MM tiitli tipu tase on temas puudu ikka.
    Ogier - eks see võrdse heitluse pealt võidust ilma jäämine pani egole raju paugu.
    Katsuta - kui vigu ei teeks, saaks asja poisist.
    Formaux - küps
    Munster - stabiilne kuni piirde alla kinni sõitis end
    Rally2 tase - põnev.
    Toyota Rally2 auto - mehh.
    Uus punktisüsteem - põnevust rohkem kui ennem.

    Leave a comment:


  • grafix
    replied
    Ott ja probleemid on ka hämmastav

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Eile õhtul lükati uus hooaeg käima. Konkurentsi mõttes suht all-time low. Tuletan meelde, et vaid 6 meest teevad täis hooaja ja nendel on ainult 1MM tiitel praegu (meie mehed). Näiteks Montes on stardis 8 Rally1 autot.

    Hyundai. Tänak ja Neuville lähevad kopsikut püüdma. Tiimijuht lubas hooaja esimesel poolel meestel täiega minna, siis hakatakse punkte vaatama. Kolmandat autot jagab noorsportlane Mikkelsen, Lappi ja Sordo (teeb ühe ralli). Hõredas konkurentsis on Korea tiimil hea võimalus tiimi ja sõitja tiitel võtta. Auto välimuses muudeti üks värv heledamaks ja jätkatakse suht sama autoga. Loodame, et meie poisid vormistavad tiitli ära.

    Toyota. Evans on kandidaat tiitlile. Katsuta teeb ka kogu hooaja kaasa ja minu arust on tal aeg ennast tõestada. Varupingil jagavad autot Kalle ja Ogier. Tuleb tugev võitlus Toyotaga. Kolmas auto koos hea stardipossaga reedeti on hea trump.

    Ford. Formoux ja Munster hoiavad lippu kõrgel. Eesmärkidest aimu pole. Isiklikult loodan, et Prantsuse poiss liiga palju mööda kraave ei sõida ja teeb soliidse hooaja.

    Rally2 klassis on Toyota oma masina joonele ajanud. Konkurents on endiselt kõva seal kui põhimõtteliselt sõidetakse 6 erineva autoga.

    Punktisüsteem on uueks tehtud. Mulle meeldib, põnev. Kas ka aus ja loogiline? Võibolla mitte. Laupäeva õhtul jagataks punkte 18, 15 jne (pead ralli lõpuni sõitma pühapäeval). Pühapäeval pannakse uus kell käima ja pühapäeva kiireim saab 7p . Punktikatse punktid jäävad samaks. Max punktid ralli eest ikka 30.


    Eilsest üks raju video ka:

    Leave a comment:


  • grafix
    replied
    Neu ja Evansi kuldne võimalus võita MM-tiitel, sest reaalsuses pole nad kumbki pole nii kõva sõitja. Leem jääb veel lahjemaks ja Ford võtab paar turisti endale sõitma.

    Leave a comment:


  • JuriM
    replied
    Tasub vaadata FIA ja WRC otsa, aastaid tegemata tööd, et seis on maru jama hetkel.

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Algselt postitas lenc Vaata postitust

    Kas Ogier esimene tiitel oli ka tärniga kuna senine valitseja Loeb tegi tol aastal kaasa ainult mõned rallid? Ning Rovanperä enda esimene tiitel tärniga kuna senine valitseja Ogier ei teinud tol aastal enam täishooaega?
    Ära liiga tõsiselt võta seda väidet. WRC vaatemängulisus igaljuhul kannatab. Kes hakkab igal teisel rallil võidu peale sõitma: Tänak, Neuville, Evans, (Rova/Ogi). Kõik. Lappi kindlustab tagalat, Katsuta noolib poodiumi kolmandat kohta heal juhul. M-Spordil pannakse rooli noored või turistid ehk see tiim küll ühtegi võitu ei saa, kui just RedBull Loebi ära ei meelita mõnele rallile.

    Leave a comment:


  • lenc
    replied
    Algselt postitas Rudy Vaata postitust
    Kalle Rovanperä teeb järgmine hooaeg ainult osad rallid kaasa. Ma lähen full Peep Pahv ja ütlen, et järgmise aasta MM tiitel on tärniga, kes iganes selle saab. Neuville vs Tänak vs Evans. Punkt. Hyundai peab oskama selle kaotada, sama ka meeskondlikus osas.
    Kas Ogier esimene tiitel oli ka tärniga kuna senine valitseja Loeb tegi tol aastal kaasa ainult mõned rallid? Ning Rovanperä enda esimene tiitel tärniga kuna senine valitseja Ogier ei teinud tol aastal enam täishooaega?

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Kalle Rovanperä teeb järgmine hooaeg ainult osad rallid kaasa. Ma lähen full Peep Pahv ja ütlen, et järgmise aasta MM tiitel on tärniga, kes iganes selle saab. Neuville vs Tänak vs Evans. Punkt. Hyundai peab oskama selle kaotada, sama ka meeskondlikus osas.

    Leave a comment:


  • Wingback
    replied
    Loeb'i sarivõitude aastatel ei vaadanud seda WRC'd üldse. Mõttetu.

    Leave a comment:


  • Maarek
    replied
    Algselt postitas Wingback Vaata postitust
    Ainult 3 tiimi ja kui räägite, et Puma on ka pigem tsauka, siis see sari on natuke juba mõttetu. 2 tiimi, no "fun"
    Juba selle 3 tiimiga läheb iga hooajaga aina igavamaks, eriti kui ühe tiimi ülemvõimule keegi ligidalegi ei saa.
    Sa võid mingi taktikaga üksikud rallid võita, aga kokkuvõttes riisub ülekaalukalt koore ikka üks tiim, siis ikka boring as shit.

    Leave a comment:


  • Wingback
    replied
    Ainult 3 tiimi ja kui räägite, et Puma on ka pigem tsauka, siis see sari on natuke juba mõttetu. 2 tiimi, no "fun"

    Leave a comment:


  • Daz Booob
    replied
    Ja Ott, siia tagasi Hyundai manu.

    Leave a comment:

Working...
X