Algselt postitas Rudy
Vaata postitust
Fordile järjekordne "roomame lati alt läbi" ralli. Loubet tegi ka oma keskmise kaks katkestamist ralli jooksul ära ja ega kolmaski kaugel polnud pühapäeval. Tänak x Fordi combo vajab veel ilmselgelt kilomeetreid, et auto tunnetus kätte saada. PowerStage näitas, et kui kõvasti riskida, siis on ta lihtsurelikega konkurentsis, aga sellise riskimisega üle kuue katse ei sõida. Nüüd on kuu aega Horvaatia asfaldini aega. Tänak sõidab Belgias ühe Mesikäpa karika kaasa null-autona.
Ogieri pensionil olek näeb välja nii, et koos tuleva Horvaatiaga on ta kaasa tegemas viimasest 7st rallist kuuel. Palju spekullitakse, et ta kavatseb see aasta kopsiku eesmärgiks võtta ikkagi, kuigi see ei pruugi tähendada oma Achilka rallidel osalemist (FIN, EST). Teine asi on see, et praegu ta lõikab kasu soodsast stardipossast.
Võibolla see ainult tundub nii, aga Kalle on korraliku pinge all ja eelmise aasta chillist kiirest kulgemisest on asi kaugel. Eks järgmised rallid annavad selgema pildi tema vormist. Evans on viimaste katsete väristamises maailma parim. Viimaste hooaegade jooksul on neid episoode omajagu kogunenud juba. Natukene kahju hakkab temast. Katsuta tase on ka vist ikkagi neljanda autona sõita. See hooaeg jätab soovida tema poolelt.
Hyundai tallis on Neuville jätkuvalt kõva võitleja ja omamoodi pitbull, kes jõuga võtab endale vajalikud kohad ära. Katselõpu intekates õhkab mõnusat ego ka autost välja. Lappi, Lappi, Lappi... ei tea mitmes kord juba liidrikohalt võssi keerata. Tempo oli hea, aga ilmselgelt mitte sobiv pika ralli lõpuni sõitmiseks. Kui sõitjad on vahepeal ikka töötud, siis see on teatud põhjusega. Lappi puhul on küsimus stabiilsuses, kuigi kiirust on.
Rally2 arvestus võttis Greensmith kindla võidu. Solberg oli ka kiire, eriti pühapäevasel pikal katsel, see esitus läheb Rally2 kullafondi. Kahe eelneva mehe sõitu vaadates peaks eksisteerima Rally1,5 klass. Juhul kui WRC käib üle jõu, aga Rally2 tundub liiga lihtne.
Leave a comment: