320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

WRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

  • Rudy
    replied
    Algselt postitas Rudy Vaata postitust
    That went well...
    Selle pealt 6 sanga polegi väga katastroof.

    Fordile järjekordne "roomame lati alt läbi" ralli. Loubet tegi ka oma keskmise kaks katkestamist ralli jooksul ära ja ega kolmaski kaugel polnud pühapäeval. Tänak x Fordi combo vajab veel ilmselgelt kilomeetreid, et auto tunnetus kätte saada. PowerStage näitas, et kui kõvasti riskida, siis on ta lihtsurelikega konkurentsis, aga sellise riskimisega üle kuue katse ei sõida. Nüüd on kuu aega Horvaatia asfaldini aega. Tänak sõidab Belgias ühe Mesikäpa karika kaasa null-autona.

    Ogieri pensionil olek näeb välja nii, et koos tuleva Horvaatiaga on ta kaasa tegemas viimasest 7st rallist kuuel. Palju spekullitakse, et ta kavatseb see aasta kopsiku eesmärgiks võtta ikkagi, kuigi see ei pruugi tähendada oma Achilka rallidel osalemist (FIN, EST). Teine asi on see, et praegu ta lõikab kasu soodsast stardipossast.

    Võibolla see ainult tundub nii, aga Kalle on korraliku pinge all ja eelmise aasta chillist kiirest kulgemisest on asi kaugel. Eks järgmised rallid annavad selgema pildi tema vormist. Evans on viimaste katsete väristamises maailma parim. Viimaste hooaegade jooksul on neid episoode omajagu kogunenud juba. Natukene kahju hakkab temast. Katsuta tase on ka vist ikkagi neljanda autona sõita. See hooaeg jätab soovida tema poolelt.

    Hyundai tallis on Neuville jätkuvalt kõva võitleja ja omamoodi pitbull, kes jõuga võtab endale vajalikud kohad ära. Katselõpu intekates õhkab mõnusat ego ka autost välja. Lappi, Lappi, Lappi... ei tea mitmes kord juba liidrikohalt võssi keerata. Tempo oli hea, aga ilmselgelt mitte sobiv pika ralli lõpuni sõitmiseks. Kui sõitjad on vahepeal ikka töötud, siis see on teatud põhjusega. Lappi puhul on küsimus stabiilsuses, kuigi kiirust on.

    Rally2 arvestus võttis Greensmith kindla võidu. Solberg oli ka kiire, eriti pühapäevasel pikal katsel, see esitus läheb Rally2 kullafondi. Kahe eelneva mehe sõitu vaadates peaks eksisteerima Rally1,5 klass. Juhul kui WRC käib üle jõu, aga Rally2 tundub liiga lihtne.

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    That went well...

    Leave a comment:


  • Daz Booob
    replied
    See Hyundai pikaks veninud käkk, kus lisaks kohtadega mängimisele (mis ei olnud "käsk" ), valele poodiumi astmele saatmisele/minemisele, ka auhinnad (korraldajate poolt) sassi aeti... long comedy. Samas Toyotale näidati koht kätte ja vaid Lappi ebaõnnestumine aitas Kalle neljandaks.

    Aga nuh. Mehhiko pole Rootsi ja veiniks on seal tekiila.

    M-Sport on muidugi korralik romantika-litakas.

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Get in!
    Suurepärane näide kuidas kogemuste, taktika ja kannatlikuse abil rallit võidetakse. 1 kiiruskatse võit ja sellest piisab. Tunnetus Fordiga ei ole kindlasti veel väga hea, aga mingi stabiilsus on saavutatud.
    Kokkuvõttes ollakse ka nüüd 41p liidrikohal vs 38p. See muidugi tähendab järgmisel kruusarallil tee avamist. See võit oli vajalik Fordile, et tiimis meeleolusid ja motti tõsta. Lisaks ka finantsseisu parandamine.
    Breen tegi tubli sõidu, aga ta pole mentaalselt veel kohal, et ralli võita. Neuville on äge, raju võitleja ikka. Hyundai tiimikorraldus oli mõnus käkerdis lõpus
    Toyota lendas sirge molliga lati alt läbi. Katsuta ei pidanud pingele vastu, sest sõitis tiimi punktide peale. Evans oli Montes hea ja loodeti ka siit head tulemust, aga täiesti anonüümne esitus. Rovanperä oli ka oma parimate päevade vari ning kurtis raskusi katsete kordusläbimistel. Väga tihti Toyota poodiumilt välja ei jää.

    Tänasel punktikatsel andsid kõik rajult kuuma täiega 10km katsel. Lappi võitis, siis tulid Evans, Kalle ja Ott, kes kaotas 0,7sekki. Lappi oli null varu kaasas, Toyota poistel 1 ja Tänakul 2 varu. Ehk siis kiirus on olemas tegelikult

    Leave a comment:


  • Daz Booob
    replied
    illus.

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Ajaloo üks igavamaid Montesid seljataga. Igav seetõttu, et teed olid täiesti kuivad ning jääd ja lund peaaegu polnud.

    Toyota on teistest üle, uuendustega on täkkesse pandud. Ogieri kõndis läbi pargi. Evans on sõitma saadud ja Katsuta ka kaugele ei jää. Rovanperält hea esitus Monte kohta ning läheb Rootsis teed lahti lükkama.
    Hyundai puhul Neuville võimles kõvasti ja max 3.koht selle eest. Lappi õpib alles. Sordo best before on läbi vist.
    M-Spordi Ford laguneb nagu raibe. Vaene Loubet ei saanud üldse sõita ja pidi kaks korda katkestama selle ralli. Ott ka õpib, ilmselgelt. Powerstage näitas, et päris maailmalõpp seis ei ole. Aga jah tehku see fucking roolivõim selliseks, et see töötaks ka.

    Aga siiski, see oli Monte, kalendris omanäoline etapp ning järgmistel sõitudel võivad jõuvahekorrad pööratud olla.

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Algselt postitas rasmusw Vaata postitust
    Seekord siis maailmameistriks kedagi ei kroonitagi?
    Jah, keegi ei küündi maailmameistri tasemele.
    Eks see on väga võrdne võidusõit, Rovanperäl kerge eelis, peale seda Tänak ja Neuville.

    Leave a comment:


  • rasmusw
    replied
    Algselt postitas Rudy Vaata postitust
    Hooaeg uus käes meil on. Proovin keskmise "Soome rallieksperdi" tasemel arvata mis nüüd juhtuma hakkab.

    Toyota.
    Line-up jäeti samaks. Autol arendati mootorit ja aerot. Eks ole nüüd näha kas Kalle hakkab järjest võitma või on selline Toni Niemi masti mees, et karjääri tipphetk on minevikus juba. Tiitlit ma pigem ei ennustaks talle, sest seekord teised meeskonnad hoiavad rohkem pinget peal. Samas ta on ikkagi parimas seisus kui konkureerivad sõitjad. Tulev aasta on Evansi make-or-break. Kui nüüd ka tulemusi ei tule, siis 2024 hooajal Toyotas ta kindlasti ei jätka. Katsuta puhul ootaks poodiumikohti ja võidukihutamist. Eelmisel aastal näitas ära, et autot oskab küll lõpuni tuua kui vaja.

    Hyundai.
    Ma eeldan, et vahe Toyotaga on palju väiksem kui me arvame. Eelmise hooaja teisel poolel sai vist Hyundai rohkem punkte kui Toyota. Meeskonnal õnnestus ka endine F1 spets bossiks hankida. Neuville on kindlasti rahul, et tema hakkab esimest viiulit mängima ja teised mehed toimetavad omaette tema selja taga. Ma kaldun arvama, et Thierry teeb kõva hooaja, aga lihtsalt tiitel ei ole talle mitte kunagi mõeldud. EP Lappi, väga põnev oodata mis siit tulema hakkab. Kas saab selle kahtlase Hyundai oma kontrolli alla või hakkame nägema katse lõpus mossitavat EPd. Ma loodan, et saab ikka jalad alla ja Rootsit&Soomet läheb võitma. Sordol on ka nüüd vaja tõestada ennast, kas oskab selle Rally1 autoga sõita või mitte. Eelmine hooaeg oli suht pettumus, ainult Kreeka 3.koht on ette näidata. Hakkan ennast kordama, aga ka Craig Breen kõnnib oma karjääri serval praegu ohtlikult. Hooaeg Fordis oli massiivne feil. Eks ole nüüd näha, kas mees näitab sisu ja teeb mõned ilusad rallid nagu ta Hyundai eest on varem teinud.

    M-Sport Ford.
    Või Ott Tänaku eratiim. M-Sport võttis Fordi tehase ja Red Bulli appi ning palkas Tänaku. Eelmise hooaja lõpus hoiti testi resurssi ja jokkereid kokku, et selleks hooajaks ägedamaid lükkeid teha. Kõik naljamehed lasti tiimist minema ja jäeti ainult Loubet, kes ka minu arvates oli sellest pundist kõige lootustandvam sõitja. Loodame, et õpib Tänaku pealt ka nüüd kuidas asjad tegelikult käivad.
    Oti kohapealt kõik loodame, et saab auto kohe käppa. Kindlasti tuleb hooaja alguses mingeid tehnilisi, milleks peame valmis olema. Ka Loebi käes eelmine aasta auto lagunes veits. Seda, et Ott tiitlikonkurentsis on, ma reaalselt ei usu. Kogu selle asja juures võib ühe tugev paralleeli tõmmata jalkaga: CR7 ja tema naasmine Manusse. Aga loodame, et Tänaku keiss ei lõpe intervjuga Mihkel Kärmasele, et talle ei anta piisavalt respekti ning M-Spordi tehases on jätkuvalt vanad mullivannid.
    Üks huvitav gossip, Ott Tänak omab nüüd mingit x-osalust M-Spordis. Sellega haakub ka üks Insta foto, kus M-Sport kirjutas Oti kohta boss. Lisaks veel, ilmselgelt RedGrey võttis Fordi Rally2 programmi endale.

    Monte Carlo.
    See ralli on Ogieri võtta. Raske uskuda, et keegi teine jaole saab. Kiiruselt teine mees võiks olla Neuville, kes on siin võitnud ja Hyundai sai eelmisel aastal auto jooksma lõpuks. Oti puhul on olemas fakt, et Loeb võitis eelmine aasta Fordiga, aga samal ajal on teised oma arendusega rohkem edasi liikunud ja Tänak ei ole Loeb. Punktide mõttes oleks ka 4.koht Harju keskmine tulemus siit rallilt.

    Rally2.
    Nagu tavaks, sõidavad siin päris kõvad mehed. Kas nad kõik alati ühel etapil kokku saavad, seda ei tea keegi veel. Solbergil on aeg näidata, et ta oskab ka reaalselt autoga sõita. Sunninen ihkab tagasi Rally1 poole kindlasti. Lisaks veel hunnik somme. Vürtsi lisab ka Toyota Rally2 lisandumine mingil ajahetkel.
    Seekord siis maailmameistriks kedagi ei kroonitagi?

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Hooaeg uus käes meil on. Proovin keskmise "Soome rallieksperdi" tasemel arvata mis nüüd juhtuma hakkab.

    Toyota.
    Line-up jäeti samaks. Autol arendati mootorit ja aerot. Eks ole nüüd näha kas Kalle hakkab järjest võitma või on selline Toni Niemi masti mees, et karjääri tipphetk on minevikus juba. Tiitlit ma pigem ei ennustaks talle, sest seekord teised meeskonnad hoiavad rohkem pinget peal. Samas ta on ikkagi parimas seisus kui konkureerivad sõitjad. Tulev aasta on Evansi make-or-break. Kui nüüd ka tulemusi ei tule, siis 2024 hooajal Toyotas ta kindlasti ei jätka. Katsuta puhul ootaks poodiumikohti ja võidukihutamist. Eelmisel aastal näitas ära, et autot oskab küll lõpuni tuua kui vaja.

    Hyundai.
    Ma eeldan, et vahe Toyotaga on palju väiksem kui me arvame. Eelmise hooaja teisel poolel sai vist Hyundai rohkem punkte kui Toyota. Meeskonnal õnnestus ka endine F1 spets bossiks hankida. Neuville on kindlasti rahul, et tema hakkab esimest viiulit mängima ja teised mehed toimetavad omaette tema selja taga. Ma kaldun arvama, et Thierry teeb kõva hooaja, aga lihtsalt tiitel ei ole talle mitte kunagi mõeldud. EP Lappi, väga põnev oodata mis siit tulema hakkab. Kas saab selle kahtlase Hyundai oma kontrolli alla või hakkame nägema katse lõpus mossitavat EPd. Ma loodan, et saab ikka jalad alla ja Rootsit&Soomet läheb võitma. Sordol on ka nüüd vaja tõestada ennast, kas oskab selle Rally1 autoga sõita või mitte. Eelmine hooaeg oli suht pettumus, ainult Kreeka 3.koht on ette näidata. Hakkan ennast kordama, aga ka Craig Breen kõnnib oma karjääri serval praegu ohtlikult. Hooaeg Fordis oli massiivne feil. Eks ole nüüd näha, kas mees näitab sisu ja teeb mõned ilusad rallid nagu ta Hyundai eest on varem teinud.

    M-Sport Ford.
    Või Ott Tänaku eratiim. M-Sport võttis Fordi tehase ja Red Bulli appi ning palkas Tänaku. Eelmise hooaja lõpus hoiti testi resurssi ja jokkereid kokku, et selleks hooajaks ägedamaid lükkeid teha. Kõik naljamehed lasti tiimist minema ja jäeti ainult Loubet, kes ka minu arvates oli sellest pundist kõige lootustandvam sõitja. Loodame, et õpib Tänaku pealt ka nüüd kuidas asjad tegelikult käivad.
    Oti kohapealt kõik loodame, et saab auto kohe käppa. Kindlasti tuleb hooaja alguses mingeid tehnilisi, milleks peame valmis olema. Ka Loebi käes eelmine aasta auto lagunes veits. Seda, et Ott tiitlikonkurentsis on, ma reaalselt ei usu. Kogu selle asja juures võib ühe tugev paralleeli tõmmata jalkaga: CR7 ja tema naasmine Manusse. Aga loodame, et Tänaku keiss ei lõpe intervjuga Mihkel Kärmasele, et talle ei anta piisavalt respekti ning M-Spordi tehases on jätkuvalt vanad mullivannid.
    Üks huvitav gossip, Ott Tänak omab nüüd mingit x-osalust M-Spordis. Sellega haakub ka üks Insta foto, kus M-Sport kirjutas Oti kohta boss. Lisaks veel, ilmselgelt RedGrey võttis Fordi Rally2 programmi endale.

    Monte Carlo.
    See ralli on Ogieri võtta. Raske uskuda, et keegi teine jaole saab. Kiiruselt teine mees võiks olla Neuville, kes on siin võitnud ja Hyundai sai eelmisel aastal auto jooksma lõpuks. Oti puhul on olemas fakt, et Loeb võitis eelmine aasta Fordiga, aga samal ajal on teised oma arendusega rohkem edasi liikunud ja Tänak ei ole Loeb. Punktide mõttes oleks ka 4.koht Harju keskmine tulemus siit rallilt.

    Rally2.
    Nagu tavaks, sõidavad siin päris kõvad mehed. Kas nad kõik alati ühel etapil kokku saavad, seda ei tea keegi veel. Solbergil on aeg näidata, et ta oskab ka reaalselt autoga sõita. Sunninen ihkab tagasi Rally1 poole kindlasti. Lisaks veel hunnik somme. Vürtsi lisab ka Toyota Rally2 lisandumine mingil ajahetkel.

    Leave a comment:


  • JuriM
    replied

    Leave a comment:


  • JuriM
    replied

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Minu raha läheb Toyota full hooaja peale. Hr. Toyoda isiklikult käendab seda liigutust ja garanteerib tehase support talle. Lisaks ka RedGrey (mis nüüd nime peaks vahetama kindlasti) Toyota Rally2 programm.

    Leave a comment:


  • Maarek
    replied
    Algselt postitas Diz Vaata postitust

    Perekondlikud põhjused - seda kuuleb päris palju igas foorumis/teemas. Mitte et tema eraelu peaks avalik olema, aga on seal olukord siis tõesti nii jube? Kui see tõesti nii on, siis arusaadav ja pere alati nr 1.
    Ka eelmise hooaja viimane etapp jäi tal ära just perekondlikel põhjustel, seega kahjuks see probleem juba kauem kestnud ning eks põhiküsimus olegi vast motivatsioonis.
    Ma pigem julgeks pakkuda, et tuleb poolik aasta, kus ühega Sebastienitest autot jagab.

    Leave a comment:


  • JuriM
    replied
    Algselt postitas Diz Vaata postitust

    Perekondlikud põhjused - seda kuuleb päris palju igas foorumis/teemas. Mitte et tema eraelu peaks avalik olema, aga on seal olukord siis tõesti nii jube? Kui see tõesti nii on, siis arusaadav ja pere alati nr 1.
    Kahjuks on jah haigus, aga kui tal oleks hetkel kindel plaan võtta vaheaasta vms, siis oleks ta seda eile öelnud. Pigem pannakse kokku mingi sõjaplaan varsti.

    Leave a comment:


  • Diz
    replied
    Algselt postitas grafix Vaata postitust
    Pakun, et vaheaasta perekondlikel põhjustel
    Perekondlikud põhjused - seda kuuleb päris palju igas foorumis/teemas. Mitte et tema eraelu peaks avalik olema, aga on seal olukord siis tõesti nii jube? Kui see tõesti nii on, siis arusaadav ja pere alati nr 1.

    Leave a comment:

Working...
X