
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
WRC
Collapse
X
-
Väga kurb. Mõned nädalad tagasi Roberts, nüüd Ceplecha.
Bohemia rallil see aasta oli juba algfaasis nii palju offe, sealhulgas nii kogenud sõitjad nagu Ostberg, Hanninen, Kresta ja sama Semerad siis. Huvitav milles probleem kas rallitrass on üliohtlik, või siis maha tulnud vihm?!
Leave a comment:
-
Codriver Bohuslav Ceplecha died after accident on SS3. Mitsubishi Lancer Evo IX driven by Martin Semerád hit a tree. No final results.
Täna siis Tsehhis Bohemia rallil juhtunud õnnetus
Leave a comment:
-
Algselt postitas zelee Vaata postitustVarem mainitud Toyota/Subaru BRZ/GT86 peaks Jaapanis hakkama siiski ringi sõitma kohalikus sarjas mitte rallit ja on võimalik, et mõni erameeskond toob selle tehase toetusel ka euroopas rajale.
jooksutab seda Gazoo Racing, mis ongi Toyota tehasetoega eratiim.
Leave a comment:
-
Peugeot Le Mansist väljatõmbamine oli pigem poliitiline otsus et ametiühingutega läbi saada. Seda eelkõige sellepärast, et tiimi eelarve oli suurusjärgus 20-30 M dollarit aastas mis moodustas tühised 2-3% kahjumist. Seeläbi saavutati kokkuleppe 6000 töötaja koondamiseks. Kont kondi vastu. Varem mainitud Toyota/Subaru BRZ/GT86 peaks Jaapanis hakkama siiski ringi sõitma kohalikus sarjas mitte rallit ja on võimalik, et mõni erameeskond toob selle tehase toetusel ka euroopas rajale. Nagu näiteks Mantheyl oma tiimi pole enam(panid pillid kotti kuna reeglid olid liiga Porschede vastu), aga erameeskondadega tegelevad edasi. Madalamatesse klassidesse on tulijad küllalat, aga ülemine ots kipub väga konkurentsivaene olema. Selle aasta põnevaim masin Le Mansis on Deltawing
Leave a comment:
-
Ma ei ole küll majandusanalüütik ... aga faktitäpsuse mõttes lihtsalt seda, et Mitsu teatas WRCst lahkumisest ajal (2005), kui isegi Arsenali peatreener globaalset pankrotti veel uneski ei olnud näinud.
Leave a comment:
-
Ei saa ju firmasid üks-ühele kõrvuti panna. Toyota ja PSA on esiteks omavahel võrreldes maailmaturul täiesti erineva kaalukategooria tegijad. Teiseks isegi PSA kõrval on Mitsubishi ja eriti veel Subaru kordades väiksemad, loomulikult neid mõjutas masu palju rohkem. Fakt on, et PSA põhiturg on Euroopa ja seetõttu nende praegune rahaline seis on isegi hetke konteksti arvestades päris halb, mida näitab kasvõi see, kui järsult 24h sarjas juhe seinast tõmmati. See oli ikka paras pauk, niisuguseid päevapealt loobumisi naljalt ei näe. Toyotal on vangerdamiseks palju rohkem võimalusi.
Leave a comment:
-
Kuidas ei pane piiranguid, vaadake mis toimus, Subaru ja Mitsu hüppasid ju just masu tõttu WRC-st välja ja ei näita ka üles seda, et tuleks tagasi, ei näe neid teistes sarjades kah.
Ja nüüd nagu mul seal allikas ütleb, lõpetas Peugeot ka 24h sarjaga, kus siis Toyota võtab koha, miks Peugeot lõpetas? Rallist lahkusid nad ehk seetõttu, et Peu-Cit on ühes kontsernis (pole mõtet konkureerida kui tegu on ühe kontserniga, liiga kulukas ja kontserni huvide vastu), aga 24h lahkuti ilmselt küll majanduslikel põhustel.
Leave a comment:
-
Need pildid olid siiski S2000 Yarisest koos oletustega, et äkki kunagi, millalgi... Lisaks räägiti sel teemal enim mullu ajal, kui Prodrive partnerit otsis, st jällegi puhas spekulatsioon.
Iseenesest vaid ühe LMP1 jooksutamine 8 WEC etapil ei tohiks rahalisi piiranguid panna, kui tahtmist on, aga kõrvalt vaadates tekib küsimus, et mida Toyotal rallist üldse saada oleks. LMP1 hübriid on suurepärane võimalus uut tehnoloogiat katsetada jms kombel ennast innovatiivse firmana promoda, rallis seda väljundit praegu ei paista eriti. Pigem on neil mõtet uue GT86 reklaamimisele keskenduda, tänavusel Nürka 24h sõidul näiteks juba Toyota tehasetoetusega Gazoo Racingu värvides kaks sellist osaleb. Tõsi, ka koduse Jaapani rallisarja jaoks olevat ka seesama GT86 kohandatud, nii et välistada midagi ei saa, aga pakuks pigem, et nad ei tule ikkagi sellega vertsu, vähemalt mitte järgmisel hooajal.
Leave a comment:
-
Algselt postitas Mask Vaata postitustNo Škoda ja Hyundai olid heal päeval (= mõned tugevamad katkestasid) ikkagi punkti piiril (toona vaid top6) sõitvad meeskonnad. Hetkel kindlasti suudaks konkurentsi tehasetiimide teistele tiimidele pakkuda.
Pole asjaga nii kursis, kuid üks välistab teist? Minu mäletamistmööda on isegi Toyota Yaris WRC pildidki neti ringi liikumas ja isegi WRC ametlik lehekülg kirjutas aprillis, et Toyota võib sarjaga liituda.
Source:
A hybrid version of the 908 known as the Peugeot 908 Hybrid4 was expected to run in the FIA World Endurance Championship in 2012 in addition to an updated version of the regular car, but after poor economic performance in 2011 Peugeot canceled their race program for 2012.[3] Peugeot was already at Sebring to test the new cars, so the announcement came as a severe blow to Peugeot Sport Total. It is speculated that the sudden withdrawal of the 908 encouraged Toyota to enter the Toyota TS030 Hybrid into the full WEC.
WECist loe siit: http://en.wikipedia.org/wiki/FIA_Wor...e_Championship
Leave a comment:
-
No koda ja Hyundai olid heal päeval (= mõned tugevamad katkestasid) ikkagi punkti piiril (toona vaid top6) sõitvad meeskonnad. Hetkel kindlasti suudaks konkurentsi tehasetiimide teistele tiimidele pakkuda.
Algselt postitas Panso Vaata postitustToyota hakkas hoopis Le Mansiga uuesti tegelema: http://www.toyota.ee/news_and_events/lemans24hrs.aspx
Leave a comment:
-
Nagu juba mainisin ise, Citikat Loeb ei reeda, kui peaks see wrc-st lahkuma, siis veel...aga pigem oli asi selles, et VW ei taha feilida kui peaks WRC-ga liituma. Rahadega ei tohiks probleeme olla ja just vihjatigi sellele, et üritati siin millalgi meelitada parema palgaga, aga vist Loeb pikendas lepingut Citröeniga hoopiski. Ses suhtes oleks tema selline täis pangal minek VW jaoks. Samas, Loebi seisukohast, tõesti kaua ta enam viitsib, uus meeskond oleks mingil määral uus motivaator ja väljakutse, Citroeniga ju kõik rekordid purustatud, aga teisest küljest poleks tegu pika perspektviiga algatusega. Iga uus meeskond nõuab ju aega sisse harjumiseks ja Loeb tahab pigem tipus pensile minna kui VW auto arendajana.
Latvala osas just praegu räägitakse, et Ford ei pruugi hoida, kuna mees lõhub tehnikat, ja kui Fordile ei sobi, siis miks VW peaks. Tegelikult oli jutte ka Solbergi osas enne seda kui Sol Fordiga liitus.
Kuna VW autot aitab arendada Sainz ise, siis eeldatakse koheselt ka head hooaega kui täishooajaga alustatakse järgmine hooaeg ja seega üritatakse tippklassi esisõitja leida.
Samas, tegelikult VW leival ju Ogier, kes väidetavalt lahkus Citroenist just sisetüli tõttu Loebiga, ja Ogier suutis eelmine hooaeg 5 etapi võita. Ehk et, polegi vaja kuhugi kaugele vaadata ja pigem panustada Ogierile kui esisõitjale ja võtta kogenud teine sõitja, no nagu Solbergi seostati.
Leave a comment:
-
Loebi ja VW pole küll kuulnud, mina seda ei usu sest Citroeniga nii head suhted. Küll aga Latvala VW-see (samas selle aasta tulemuste põhjal võib-olla muudetakse otsust, kuna raha on neil piisavalt). Seega peaks järgmine aasta olema VW-is Ogier ja Latvala, Citroenis samad vennad (usun et Loebil järgmine aasta viimane kui see aasta koppa ette ei viska) ja Ford on kõige suurem küsimärk, õnneks Fordi tehas toetab veel ühe aasta. Kui Mini jalgu alla ei saa, siis ma pakun, et Fordis Solberg ja Sordo. Üle jääb veel Ostberg, kel veel võimalus kuskile tehasetiimi saada. Tänak, Novikov ja Neuville peavad veel vähemalt aasta oma võimalust ootama.
Leave a comment:
-
Algselt postitas Mask Vaata postitustKümmekond aastat tagasi oli tehasetiime ka kolm korda rohkem. Peugeot, Citroen, Subaru, Ford, Škoda, Hyundai, Mitsubishi. Praegu on vaid Ford ja Citroen ja mööndustega ka Mini. Ehk asi paraneb järgmiste hooaegade jooksul, sest VW tuleb juurde. Toyota kohta on ka jutte käinud.
Leave a comment:
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Leave a comment: