Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

WRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

  • difender
    replied
    Vanad head ajad.

    Leave a comment:


  • Stjopa
    replied
    Väga kurb. Mõned nädalad tagasi Roberts, nüüd Ceplecha.
    Bohemia rallil see aasta oli juba algfaasis nii palju offe, sealhulgas nii kogenud sõitjad nagu Ostberg, Hanninen, Kresta ja sama Semerad siis. Huvitav milles probleem kas rallitrass on üliohtlik, või siis maha tulnud vihm?!

    Leave a comment:


  • budu
    replied
    Codriver Bohuslav Ceplecha died after accident on SS3. Mitsubishi Lancer Evo IX driven by Martin Semerád hit a tree. No final results.

    Täna siis Tsehhis Bohemia rallil juhtunud õnnetus

    Leave a comment:


  • vincent
    replied
    Algselt postitas zelee Vaata postitust
    Varem mainitud Toyota/Subaru BRZ/GT86 peaks Jaapanis hakkama siiski ringi sõitma kohalikus sarjas mitte rallit ja on võimalik, et mõni erameeskond toob selle tehase toetusel ka euroopas rajale.
    Toyota's racing plans for the GT 86 extend beyond the 'Ring, however, as it has revealed a program to support privateer teams fielding the car domestically in both the Super Taikyu Endurance Series and All-Japan Rally Championship.

    jooksutab seda Gazoo Racing, mis ongi Toyota tehasetoega eratiim.

    Leave a comment:


  • zelee
    replied
    Peugeot Le Mansist väljatõmbamine oli pigem poliitiline otsus et ametiühingutega läbi saada. Seda eelkõige sellepärast, et tiimi eelarve oli suurusjärgus 20-30 M dollarit aastas mis moodustas tühised 2-3% kahjumist. Seeläbi saavutati kokkuleppe 6000 töötaja koondamiseks. Kont kondi vastu. Varem mainitud Toyota/Subaru BRZ/GT86 peaks Jaapanis hakkama siiski ringi sõitma kohalikus sarjas mitte rallit ja on võimalik, et mõni erameeskond toob selle tehase toetusel ka euroopas rajale. Nagu näiteks Mantheyl oma tiimi pole enam(panid pillid kotti kuna reeglid olid liiga Porschede vastu), aga erameeskondadega tegelevad edasi. Madalamatesse klassidesse on tulijad küllalat, aga ülemine ots kipub väga konkurentsivaene olema. Selle aasta põnevaim masin Le Mansis on Deltawing

    Leave a comment:


  • SleepWalking
    replied
    Ma ei ole küll majandusanalüütik ... aga faktitäpsuse mõttes lihtsalt seda, et Mitsu teatas WRCst lahkumisest ajal (2005), kui isegi Arsenali peatreener globaalset pankrotti veel uneski ei olnud näinud.

    Leave a comment:


  • vincent
    replied
    Ei saa ju firmasid üks-ühele kõrvuti panna. Toyota ja PSA on esiteks omavahel võrreldes maailmaturul täiesti erineva kaalukategooria tegijad. Teiseks isegi PSA kõrval on Mitsubishi ja eriti veel Subaru kordades väiksemad, loomulikult neid mõjutas masu palju rohkem. Fakt on, et PSA põhiturg on Euroopa ja seetõttu nende praegune rahaline seis on isegi hetke konteksti arvestades päris halb, mida näitab kasvõi see, kui järsult 24h sarjas juhe seinast tõmmati. See oli ikka paras pauk, niisuguseid päevapealt loobumisi naljalt ei näe. Toyotal on vangerdamiseks palju rohkem võimalusi.

    Leave a comment:


  • Panso
    replied
    Kuidas ei pane piiranguid, vaadake mis toimus, Subaru ja Mitsu hüppasid ju just masu tõttu WRC-st välja ja ei näita ka üles seda, et tuleks tagasi, ei näe neid teistes sarjades kah.

    Ja nüüd nagu mul seal allikas ütleb, lõpetas Peugeot ka 24h sarjaga, kus siis Toyota võtab koha, miks Peugeot lõpetas? Rallist lahkusid nad ehk seetõttu, et Peu-Cit on ühes kontsernis (pole mõtet konkureerida kui tegu on ühe kontserniga, liiga kulukas ja kontserni huvide vastu), aga 24h lahkuti ilmselt küll majanduslikel põhustel.

    Leave a comment:


  • vincent
    replied
    Need pildid olid siiski S2000 Yarisest koos oletustega, et äkki kunagi, millalgi... Lisaks räägiti sel teemal enim mullu ajal, kui Prodrive partnerit otsis, st jällegi puhas spekulatsioon.

    Iseenesest vaid ühe LMP1 jooksutamine 8 WEC etapil ei tohiks rahalisi piiranguid panna, kui tahtmist on, aga kõrvalt vaadates tekib küsimus, et mida Toyotal rallist üldse saada oleks. LMP1 hübriid on suurepärane võimalus uut tehnoloogiat katsetada jms kombel ennast innovatiivse firmana promoda, rallis seda väljundit praegu ei paista eriti. Pigem on neil mõtet uue GT86 reklaamimisele keskenduda, tänavusel Nürka 24h sõidul näiteks juba Toyota tehasetoetusega Gazoo Racingu värvides kaks sellist osaleb. Tõsi, ka koduse Jaapani rallisarja jaoks olevat ka seesama GT86 kohandatud, nii et välistada midagi ei saa, aga pakuks pigem, et nad ei tule ikkagi sellega vertsu, vähemalt mitte järgmisel hooajal.

    Leave a comment:


  • Panso
    replied
    Algselt postitas Mask Vaata postitust
    No Škoda ja Hyundai olid heal päeval (= mõned tugevamad katkestasid) ikkagi punkti piiril (toona vaid top6) sõitvad meeskonnad. Hetkel kindlasti suudaks konkurentsi tehasetiimide teistele tiimidele pakkuda.



    Pole asjaga nii kursis, kuid üks välistab teist? Minu mäletamistmööda on isegi Toyota Yaris WRC pildidki neti ringi liikumas ja isegi WRC ametlik lehekülg kirjutas aprillis, et Toyota võib sarjaga liituda.
    Ega ma ka 100 % kursis pole, aga Toyota tegutses ju nii---->90ndad WRC, tulid võidud, tiiltlid--->hüpati F1-te, mitu aastat, rahad suured taga, tulemusi ei tulnud, siis midagi nagu tuli, lõpuks tuli MASU--->vist ei tehtudki midagi peale 2009 nüüd otsustati Le Mansi sarjaga liituda. Arvan, et praegusel ajal on liiga kulukas, et võtta osa Le Mansi seeriast( see pole ainult see üks 24h sõit, terve hooaeg on) ja rallist.

    Source:

    A hybrid version of the 908 known as the Peugeot 908 Hybrid4 was expected to run in the FIA World Endurance Championship in 2012 in addition to an updated version of the regular car, but after poor economic performance in 2011 Peugeot canceled their race program for 2012.[3] Peugeot was already at Sebring to test the new cars, so the announcement came as a severe blow to Peugeot Sport Total. It is speculated that the sudden withdrawal of the 908 encouraged Toyota to enter the Toyota TS030 Hybrid into the full WEC.

    WECist loe siit: http://en.wikipedia.org/wiki/FIA_Wor...e_Championship

    Leave a comment:


  • dnb
    replied
    Vaadake parem VW pilte, kes reaalselt WRCga liitub.





    Leave a comment:


  • Mask
    replied
    No Škoda ja Hyundai olid heal päeval (= mõned tugevamad katkestasid) ikkagi punkti piiril (toona vaid top6) sõitvad meeskonnad. Hetkel kindlasti suudaks konkurentsi tehasetiimide teistele tiimidele pakkuda.

    Algselt postitas Panso Vaata postitust
    Toyota hakkas hoopis Le Mansiga uuesti tegelema: http://www.toyota.ee/news_and_events/lemans24hrs.aspx

    Pole asjaga nii kursis, kuid üks välistab teist? Minu mäletamistmööda on isegi Toyota Yaris WRC pildidki neti ringi liikumas ja isegi WRC ametlik lehekülg kirjutas aprillis, et Toyota võib sarjaga liituda.

    Leave a comment:


  • Panso
    replied
    Nagu juba mainisin ise, Citikat Loeb ei reeda, kui peaks see wrc-st lahkuma, siis veel...aga pigem oli asi selles, et VW ei taha feilida kui peaks WRC-ga liituma. Rahadega ei tohiks probleeme olla ja just vihjatigi sellele, et üritati siin millalgi meelitada parema palgaga, aga vist Loeb pikendas lepingut Citröeniga hoopiski. Ses suhtes oleks tema selline täis pangal minek VW jaoks. Samas, Loebi seisukohast, tõesti kaua ta enam viitsib, uus meeskond oleks mingil määral uus motivaator ja väljakutse, Citroeniga ju kõik rekordid purustatud, aga teisest küljest poleks tegu pika perspektviiga algatusega. Iga uus meeskond nõuab ju aega sisse harjumiseks ja Loeb tahab pigem tipus pensile minna kui VW auto arendajana.

    Latvala osas just praegu räägitakse, et Ford ei pruugi hoida, kuna mees lõhub tehnikat, ja kui Fordile ei sobi, siis miks VW peaks. Tegelikult oli jutte ka Solbergi osas enne seda kui Sol Fordiga liitus.

    Kuna VW autot aitab arendada Sainz ise, siis eeldatakse koheselt ka head hooaega kui täishooajaga alustatakse järgmine hooaeg ja seega üritatakse tippklassi esisõitja leida.


    Samas, tegelikult VW leival ju Ogier, kes väidetavalt lahkus Citroenist just sisetüli tõttu Loebiga, ja Ogier suutis eelmine hooaeg 5 etapi võita. Ehk et, polegi vaja kuhugi kaugele vaadata ja pigem panustada Ogierile kui esisõitjale ja võtta kogenud teine sõitja, no nagu Solbergi seostati.

    Leave a comment:


  • dnb
    replied
    Loebi ja VW pole küll kuulnud, mina seda ei usu sest Citroeniga nii head suhted. Küll aga Latvala VW-see (samas selle aasta tulemuste põhjal võib-olla muudetakse otsust, kuna raha on neil piisavalt). Seega peaks järgmine aasta olema VW-is Ogier ja Latvala, Citroenis samad vennad (usun et Loebil järgmine aasta viimane kui see aasta koppa ette ei viska) ja Ford on kõige suurem küsimärk, õnneks Fordi tehas toetab veel ühe aasta. Kui Mini jalgu alla ei saa, siis ma pakun, et Fordis Solberg ja Sordo. Üle jääb veel Ostberg, kel veel võimalus kuskile tehasetiimi saada. Tänak, Novikov ja Neuville peavad veel vähemalt aasta oma võimalust ootama.

    Leave a comment:


  • Panso
    replied
    Algselt postitas Mask Vaata postitust
    Kümmekond aastat tagasi oli tehasetiime ka kolm korda rohkem. Peugeot, Citroen, Subaru, Ford, Škoda, Hyundai, Mitsubishi. Praegu on vaid Ford ja Citroen ja mööndustega ka Mini. Ehk asi paraneb järgmiste hooaegade jooksul, sest VW tuleb juurde. Toyota kohta on ka jutte käinud.
    Toyota hakkas hoopis Le Mansiga uuesti tegelema: http://www.toyota.ee/news_and_events/lemans24hrs.aspx

    Leave a comment:

Working...
X