No announcement yet.

Kergejõustik

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Raja sai siis 8119 punkti(ehk +1 punkt isiklikust rohkem) ning saavutas 14. koha. Tubli saavutus vähemalt isiklik rekord, missiis et 1 punkt rohkem

Kommentaar

Ei Bolti oma ikka

Kommentaar

Algselt postitas Epic Vaata postitust
        Ikkagi viitsis. Ja täitsa nagu pingutas ka veidi. Müstiline mees.
        seekord pani küll niipalju kui torust tuli...ainult tuule abil saab kiiremini. baltalt loodaks homme head lennukust.

Kommentaar

Täna siis odaviske ja kaugushüppe eelvõistlus. Mida loodate eelkõige odaviskest?

Kommentaar

Algselt postitas Jalgpallifantoom Vaata postitust
            Bolt

100 m - 9,59
            200 m - 19,19 (2*9,59.5)
            Algselt postitas Peeter I Vaata postitust
            Täna siis odaviske ja kaugushüppe eelvõistlus. Mida loodate eelkõige odaviskest?
            Läti ja Eesti võitu.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

YLE näitas Balta esimest katset, kui samal ajal ETV pealt hyppas mingi poolakas. Palju õnne ERR!

Kommentaar

Vasilevskis on võimas! Kaugushüppes läheb närviliseks.

Kommentaar

Algselt postitas wacho Vaata postitust
                  YLE näitas Balta esimest katset, kui samal ajal ETV pealt hyppas mingi poolakas. Palju õnne ERR!
                  No mis teha, kui ERR-l pappi pole ja peab rahvusvahelise telepildiga leppima...

Kommentaar

6.59, päris hea tulemus.

Kommentaar

Balta edasi!

Kommentaar

Algselt postitas lenc Vaata postitust
                        No mis teha, kui ERR-l pappi pole ja peab rahvusvahelise telepildiga leppima...
                        wow...tubli Ksenja!!!!! mingi 6.80 hüpe on jalas raudselt!!! ))

Kommentaar

See rahvusvaheline telepilt on päris perse kukkunud.
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            See rahvusvaheline telepilt on päris perse kukkunud.
                            Nagu alati.

Kommentaar

6,59 (27,3 cm paku tagant)

Kommentaar

Üks konkurent vähem - maailma edetabeli 3. Funmi Jimoh vaid 6.34

Kommentaar

Working...
                                X