No announcement yet.

F1 karussell

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Red Bulli meeskond näib täna algaval vormel 1 hooajal jätkavat sealt, kus neil mullu töö pooleli jäi. Suurima arenguhüppe on teinud ilmselt Aston Martin, mille ühte rooli keerab kahekordne maailmameister 41-aastane Fernando Alonso.

Päris korralik ülevaade Eesti meedias.

Loodevasti, ei tule Super Max'i hooaeg jälle.

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
      https://sport.delfi.ee/artikkel/1201...lt-enesekindel

Päris korralik ülevaade Eesti meedias.

Loodevasti, ei tule Super Max'i hooaeg jälle.
      Üks ülevaade veel: https://sport.ohtuleht.ee/1080696/va...tiitel-jarjest
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Alonso & Aston that's a love story!

Kommentaar

Alonso vs Perez jääb ajalukku

Kommentaar

Lewis Hamilton will join Ferrari next year and replace Carlos Sainz in a shock move; Hamilton signed a two-year contract with Mercedes which expires at the end of 2025 but he will spend just one more season with the team; watch every F1 race in 2024 live on Sky Sports F1

Ikooniline lüke suht

Kommentaar

On kunagi varem ülejärgmise hooaja lüket enne järgmise hooaja algust kuulutatud? Pisut veider minu jaoks. Kas Mersul on motivatsiooni Hamiltonile alati parim tehnika anda, kui mees aasta pärast nagunii lahkub, ja kas Hamiltonil on motivatsiooni Mersu eest 100% pingutada?

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
                On kunagi varem ülejärgmise hooaja lüket enne järgmise hooaja algust kuulutatud? Pisut veider minu jaoks. Kas Mersul on motivatsiooni Hamiltonile alati parim tehnika anda, kui mees aasta pärast nagunii lahkub, ja kas Hamiltonil on motivatsiooni Mersu eest 100% pingutada?
                MM tiitel on ikka tiitel - need mehed on nii kõrge eneseusu ja motivatsiooniga, et selliseid asjad neid ei sega.

Kommentaar

Working...
                X