No announcement yet.

F1 karussell

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

loodan et täna nii ei tehta nagu 14 aastat tagasi.http://www.youtube.com/watch?v=dfby7...eature=related
    Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
    Ott Järvela

Kommentaar

Algselt postitas budulojus Vaata postitust
      loodan et täna nii ei tehta nagu 14 aastat tagasi.http://www.youtube.com/watch?v=dfby7...eature=related
      Muidugi tehakse nii täna
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas budulojus Vaata postitust
        Mis siis seal nii erilist oli?
        Tavaline võistlus olukord. DC teeb seda pea iga etapp.

Kommentaar

No kui Hamilton oleks nagu Schummi, siis britt jääks kasvõi ringiga maha, et Massale otsa sõita, aga ma usun, et täna mingit bräkkimist meelega Hamiltoni poolt ei ole. Küll aga ei saa välistada, et keegi teine Hamiltonile kamikatzet ei tee. Peast ei oska öelda täpset järjekorda, aga Alonso ja neegripoiss stardivad juba suht lähestikku, mis tekitab kindlasti põnevust. Siiski usun, et tänane sõit jääb suhteliselt ausaks. Aga eks näis.
          Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
          Algselt postitas taku*
          Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Algselt postitas Kasper Vaata postitust
            No kui Hamilton oleks nagu Schummi, siis britt jääks kasvõi ringiga maha, et Massale otsa sõita,
            Lõpuks ometi keegi, kes teab mida Hamilton teeks, kui ta Schummi oleks. Jumal tänatud!
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Lõpuks ometi keegi, kes teab mida Hamilton teeks, kui ta Schummi oleks. Jumal tänatud!
              Sarkasm on laes jah?
              Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
              Algselt postitas taku*
              Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Lausvihm on rajal!

OH SA RAISK, mis sadu.

Ja start algab kl 19.10
                slimm.ee

Kommentaar

Let the show begin!

Algselt postitas Mask Vaata postitust
                  Tavaline võistlus olukord. DC teeb seda pea iga etapp.
                  Tsau, DC!

Kommentaar

tra rammige kedagi. Igav on

Edit: autod on ka koledad

Kommentaar

vihma vihma vihma!

Kommentaar

Täiesti Perses Sõit!

Kommentaar

Mine vittu raisk.
                          slimm.ee

Kommentaar

WAUAVIIVA, Lewis

Kommentaar

ilmselgelt löön ma Timo Glocki ise maha

Kommentaar

Tra, parim kommentaar tv3 klemmidelt sellele lõpule. Üldse.

Kommentaar

Working...
                                X