320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

F1 karussell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Brawn GP võiks tänavu kõik etapid võita. Võib-olla siis jäetaks need kuradi reeglid rahule ja lastaks meeskondadel rahulikult areneda. Mitu aastat ei tehtud suuri muudatusi ja samm-sammult muutusid meeskonnad võrdsemaks. Eelmise aasta lõpuks oli juba neli tipptiimi- BMW, Ferrari, McLaren ja Renault- ning ega teisedki tiimid just valgusaastate kaugusel polnud. Ja ikka on vaja mingi uus komejant kokku keerata- toome slikid tagasi ja teeme laia esitiiva ja nii edasi. Huvitav, mis järgmiseks aastaks välja mõeldakse (peale selle medalisüsteemi)?

    Kommentaar


      Algselt postitas eika Vaata postitust
      Huvitav, mis järgmiseks aastaks välja mõeldakse (peale selle medalisüsteemi)?
      Seoses selle medalisüsteemiga oleks huvitav teada, kas seekord oleks antud ikka täisesikoht või siis pool?

      Kommentaar


        Algselt postitas budulojus Vaata postitust
        No see mees kes pani aluse Schumi võitudele on sama tegemas nüüd Brawn GP-ga.Paljud millegi pärast suhutuvad sellesse meeskonda suure negatiivsusega,raske muidugi teil kui olete kas Mclareni või Ferrari poolehoidja.aga mina isiklikult väga rahul sellega mis hetkel toimub.need kaks suurt on ise varasematel aegadel suutnud reeglite ridade vahelt lugeda ja sellega palju ka võitnud,aga nüüd kui seda on suutnud teised teha on kohe üks suur hädaldamine.Kuna kõigile on teada FIA suur Ferrari lembus siis on hirm et Brawni masinad saavad keelu aga kui FIA ikka tahab erapooletu olla ei muudeta midagi.
        Ütleme ,et üks nendest, kes pani Schumacheri võitudele aluse. Ma Ross Brawni küll ainukesena esile ei tooks. Mäletatavasti oli 2005 hooaeg Ferrarile täielik fiasco ja toona oli Brawn veel meeskonnas. 2005 hooeg oli siis see hooaeg, kui Ferrarit ei konstrueerinud enam Rory Byrne vaid tema nö õpipoiss Aldo Costa.
        Brawn GP suur edu on vast sellest tingitud ,et hakati selle hooaja autot väga vara ehitama... samal ajal arendasid nii McLaren, kui ka Ferrari veel oma eelmise hooaja autot kuni viimase etapini, kuna võisteldi tiitlite eest. Muidugi Brawn GP edus on ka suur roll Ross Brawnil.

        Kui selles difuusorgängist rääkida, siis ma ka ei poolda punktide ära võtmis.

        Kommentaar


          Millega Byrne tegeleb üldse praegu? Kes selle aasta auto Ferraridel konstrueeris?
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

          Kommentaar


            Rory Byrne on Ferraris konsultant ja kuuldavasti pidi pärast seda hooaeg täielikult pensionile minema.
            Aldo Costa ongi viimased 5 aastat konstrueerinud ja ütleme ,et 2006, 2007 ja 2008 aasta autod tulid tal ju hästi välja.

            Algselt postitas budulojus Vaata postitust
            Need kaks suurt on ise varasematel aegadel suutnud reeglite ridade vahelt lugeda ja sellega palju ka võitnud,aga nüüd kui seda on suutnud teised teha on kohe üks suur hädaldamine.Kuna kõigile on teada FIA suur Ferrari lembus siis on hirm et Brawni masinad saavad keelu aga kui FIA ikka tahab erapooletu olla ei muudeta midagi.
            See nüüd päris tõsi ka ei ole. Vingumist oli ka Schumacheri võitude ajal ja vingumist on ka tulevikus võitjate aadressil. Reegleid ju hakatigi trastiliselt 2005ndal aastal muutma, kuna taheti ühemehe show ära lõpetada.

            Kommentaar


              ausalt öeldes pettumus et sellistes tingimustes sõit katkestati. et kas siis nüüd enam vihmaga ei sõidetagi? krt meenuvad 90.ndate sõidud, kus Senna sõitis veel McLarenis ja Berger ning Prost Ferraris ja Mansell Williamsis ning oli vist USA GP kus ainult autode punane tagatuli oli näha ja ikka sõideti...
              Catalunya is not Spain!

              Kommentaar


                Hispaania ajaleht: Brawni autodel on reeglitevastane väljalasketoru

                Kommentaar


                  Mask räägib väga õiget juttu!
                  Eks sõit oli jh pettumus, mina näiteks ootasin vihma, kuid ei uskunud, et asi nii hulluks kisub!Vihm toob alati põnevust, kuid kui see võidusõidu päris ära rikub on ka jama. No eile ikka oli vahepeal päris hull- pea iga mees käis juba rajalt väljas- lihtsalt pidamist polnud enam, laus vihma ja vee sees ikka vormelitega võidu ei sõida.Eks imelik lõpp oli sõidule, kuid mehed juba olid autodest väljas ja nagu sõidumeeleolu kui sellist enam polnud.
                  Muidugi oleks võinud sõitu jätkata kuni tugevaim jääb rajale, kuid ka see poles siis enam mingi korralik võistlus olnud...
                  sigpic

                  Kommentaar


                    Sõidu pooleli jätmist võib Ecclestone süüdistada, kes Austraalia, Malaisia ja ka järgmise etapi Hiinas hilisemale ajale lükkas. Vihm polnudki enam suurim probleem (sadu lõppes ja sellises kuumuses kuivab rada kiiresti), ilm lihtsalt hakkas liiga pimedaks minema.

                    Kommentaar


                      Algselt postitas Mask Vaata postitust
                      Sõidu pooleli jätmist võib Ecclestone süüdistada, kes Austraalia, Malaisia ja ka järgmise etapi Hiinas hilisemale ajale lükkas. Vihm polnudki enam suurim probleem (sadu lõppes ja sellises kuumuses kuivab rada kiiresti), ilm lihtsalt hakkas liiga pimedaks minema.
                      Kaks tundi sai ka täis. Kuuldavasti punase lipu korral enam kella seisma ei panda.

                      Kommentaar


                        Algselt postitas MihkelK. Vaata postitust
                        Kaks tundi sai ka täis. Kuuldavasti punase lipu korral enam kella seisma ei panda.
                        Kvalifikatsioonis ikka pannakse?

                        Kommentaar


                          Algselt postitas Mask Vaata postitust
                          Kvalifikatsioonis ikka pannakse?
                          Tõenäoliselt... On vist juhtunud ka paar korda viimase paari aasta jooksul. See sõidu ajapiirangu uus reegel on vist aastast 2005 või 2006:

                          41.4 Whilst the race is suspended :
                          - neither the race nor the timekeeping system will stop ;
                          - cars may be worked on once they have stopped behind the red flag line or entered the pits but any such work must not impede the resumption of the race ;
                          - refuelling is forbidden. A ten second time penalty (see Article 16.3b) will be imposed on any driver who enters the pit lane and whose car is refuelled after the signal to suspend the race was given. However, any car which was in the pit entry or pit lane when the signal to suspend the race was given will not incur a penalty ;
                          - only team members and officials will be permitted on the grid.

                          Kommentaar


                            2007 aasta Euroopa GL-l Nürburgringil tuli ka kõvasti vihma ja toodi ka punane lipp välja aga pärast sõideti edasi aga ju siis aega nii plaju ei kulunud, et sõit kahte tundi ära ei mahtunud.

                            Kommentaar


                              Algselt postitas Mask Vaata postitust
                              2007 aasta Euroopa GL-l Nürburgringil tuli ka kõvasti vihma ja toodi ka punane lipp välja aga pärast sõideti edasi aga ju siis aega nii plaju ei kulunud, et sõit kahte tundi ära ei mahtunud.
                              Ma häguselt mäletan, et läks napilt üle kahe tunni.

                              E: nii oligi, võitja Alonso aeg 2:06:26.358

                              Kommentaar


                                Huvi pärast vaatasin tulemusi ja ,kui "difuusorigäng" saab 14. aprillil disklahvi siis näeksid tulemused välja sellised:

                                Austraalia:
                                1 Fernando Alsonso (Renault) 10
                                2 Sebastien Buemi (Toro Rosso) 8
                                3 Sebastien Bourdais (Toro Rosso) 6
                                4 Adrian Sutil (Force India) 5
                                5 Nick Heidfield (BMW) 4
                                6 Giancarlo Fisichella (Force India) 3
                                7 Mark Webber (Red Bull) 2
                                8 Sebastian Vettel (Red Bull) 1
                                9 Robert Kubica (BMW)
                                10 Kimi Räikkönen (Ferrari)

                                Malaisia:
                                1 Nick Heidfield (BMW) 10:2=5
                                2 Mark Webber (Red Bull) 8:2=4
                                3 Lewis Hamilton (McLaren) 6:2=3
                                4 Felipe Massa (Ferrari) 5:2=2,5
                                5 Sebastien Bourdais (Toro Rosso) 4:2=2
                                6 Fernando Alonso (Renault) 3:2=1,5
                                7 Nelson Piquet Jr (Renault) 2:2=1
                                8 Kimi Räikkönen (Ferrari) 1:2=0,5
                                9 Sebastian Vettel (Red Bull)
                                10 Sebastien Buemi (Toro Rosso)
                                11 Adrian Sutil (India Force)
                                12 Giancarlo Sutil (Force India)

                                ja punktiseisud oleksid:

                                Meeskonnad:
                                1 Toro Rosso 16
                                2 Renault 12,5
                                3 BMW 9
                                4 Force India 8
                                5 Red Bull 7
                                6 McLaren 3
                                7 Ferrari 3

                                Sõitjad:
                                1 Alsonso 11,5
                                2 Heidfield 9
                                3 Buemi 8
                                4 Bourdais 8
                                5 Webber 6
                                6 Sutil 5
                                7 Hamilton 3
                                8 Fisichella 3
                                9 Massa 2,5
                                10 Piquet Jr 1
                                11 Vettel 1
                                12 Räikkönen 0,5


                                Algselt postitas Mask Vaata postitust

                                See nüüd päris tõsi ka ei ole. Vingumist oli ka Schumacheri võitude ajal ja vingumist on ka tulevikus võitjate aadressil. Reegleid ju hakatigi trastiliselt 2005ndal aastal muutma, kuna taheti ühemehe show ära lõpetada.
                                Seda tahtsin veel lisada ,et alati ei tasu kõike Ferrari kaela keerata. Vaat ,et suurim diskvalifitseerimise pooldaja on Renault'i juht Flavio Briatore.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X