320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Keda valiksid kui valimised homme toimuks?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Need inimesed, kes tahavad praegu ise maale minna, need peaksid ise ikka endale võimalused leidma. Teistele peaks pakkuma riigi poolt eelkõige võimalust tulla kohtadesse, kus neile talutava elukeskkonna ülalhoidmine ei muutuks nii koormavaks.
    Ei saa päris loogikast aru - kui tahad maale kolida, leia ise võimalused aga kui kolid linna, siis aitame ja toetame? Väga huvitav regionaalpoliitika.

    Mis automaksu puutub, siis selle asendaksin pigem luksusmaksuga - ka kaatrid, jahid, mingist piirist kinnisvara jne.
    Ja puhtalt võimsuse põhjal maksustamise puhul peab arvestama sedagi, et mingist madalapõhjalisest pisikesest junnist polegi alati maal tolku, kuna lõhud põhja ära või jääd lumme kinni.

    Kommentaar


      Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
      Ma muide sellele ka viitasin, et elamisprobleemid on sotsiaalse mobiilsuse takistuseks. Mul on samamoodi Jõgeval mingi korteriniru. Ehk kui loodaks pealinna rohkem odavat elamispinda, siis saaks inimesed vajadusel linna kolida, aga selle asemel kütame mingeid hiiglaslikke summasid selleks, et enda maakorteritega hädas olevad inimesed saaksid kuidagi ära tiksuda.

      Ehk automaks praegusel juhul on ebaõiglane, kuna mingil hetkel on maal elamine praegusel juhul paratamatus. Need inimesed, kes tahavad praegu ise maale minna, need peaksid ise ikka endale võimalused leidma. Teistele peaks pakkuma riigi poolt eelkõige võimalust tulla kohtadesse, kus neile talutava elukeskkonna ülalhoidmine ei muutuks nii koormavaks. Arvestades töökohtade probleemidega, siis mingil hetkel on meil maal ainult vanainimesed ja raskustes inimesed, kellel lihtsalt polegi võimalik sealt ära tulla.

      P.S. automaks peakski pigem olema kW põhine. Linnamaasturid ja muu bullshit peaks olema kõrgemalt maksustatud. Kui sul on ikka nii väga vaja autot, siis peaks olema üksisõitjal esimene valik mingi pisike junn. Kui keskmine üksielav jõrm ostab endale kolmelidrase mootoriga tutimagneti, siis selle eest peakski ta ka rohkem makse maksma (käibemaks kallima auto pealt pole see).
      Ja su jutt põhineb kõik eeldusel, et TEGELIKULT elaks kõik inimesed hea meelega linnadzunglis aga kõik veel kahjuks ei mahu. Loll jutt lihtsalt. Aga eks aastaid kestnud poliitika on sinuga ühel lainel, likvideerime probleemi mitte ei leia lahendusi.
      KW põhine maksustamine on ainuke tera mõistliku juttu millega nõustun.
      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

      Kommentaar


        Algselt postitas Gallacher Vaata postitust
        Ei saa päris loogikast aru - kui tahad maale kolida, leia ise võimalused aga kui kolid linna, siis aitame ja toetame? Väga huvitav regionaalpoliitika.
        Regionaalpoliitika peaks lähtuma kuludest ja saadavast kasust. Meie tulubaas ei ole nii suur, et võimaldada kõigile kõikjal võrdseid tingimusi. See pole lihtsalt võimalik. Linna koondumine annab võimaluse luua sama raha eest suurema tulu. Üks alajaam linnas saab pakkuda rohkem pinget suuremale osale inimestest. Samamoodi saaks väiksemal alal korralikumate teede ehitamisel luua rohkematele inimestele paremaid tingimusi, kui iga metsatalu juurde teed tõmmates või kasvõi neid talviti lumest lahti ajades.

        Kommentaar


          + ma ei hakka rääkima sellest, kuidas läbi EU vahendite maksame peale mingisugustele potipõllumajandatele lihtsalt sellepärast, et mingid inimesed saaksid ajaloolist elustiili edasi viljeleda.
          Päris potipõllumajandajatele vist ei maksta, küll on kurioosumid nendes kiviaedade taastamiste kinnimaksmistes jne.
          Põllumeest ja karjakasvatajat pigem pannakse näkku, seoses kõikvõimalike euronõuete ja muu sarnasega. Pean silmas just väiketootjaid. Sama ka muu väikeettevõtlusega.

          Kommentaar


            Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
            Ja su jutt põhineb kõik eeldusel, et TEGELIKULT elaks kõik inimesed hea meelega linnadzunglis aga kõik veel kahjuks ei mahu. Loll jutt lihtsalt. Aga eks aastaid kestnud poliitika on sinuga ühel lainel, likvideerime probleemi mitte ei leia lahendusi.
            KW põhine maksustamine on ainuke tera mõistliku juttu millega nõustun.
            Mu eksnaine tegi eelmisel aastal Berliini tehnikaülikoolis uurimuse, kus käis läbi just sellised regionaalprobleemid. Enne oli ta ka seisukohal, et maaelu peaks toetama ja pidevalt järgi aitama. Uurimuse järel tema seisukoht muutus. Väiksemates kohtades peaks looma uusi elamupindu, vanad maha tõmbama (et seal elavatel inimestel oleks kinnisvaral mingigi väärtus) ja juurde looma sotsiaalelupindu.
            Tõsi, ta oli mingid ajad tagasi ka sotside valimiskampaania üks juhtidest. Et mõningante poliitiline nihe on sees, kuid erakonna liige ta enam aastaid pole.

            Kirjutas sellest ka lugusid:
            Kuidas edeneb elu Ida-Saksamaa linnas, kust 20 aastaga on lahkunud ligi pooled elanikud.

            Kui guugeldada veel Eisenhüttenstadti ja tema nime, siis leiab veel sarnaseid näiteid.

            Kommentaar


              Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
              Regionaalpoliitika peaks lähtuma kuludest ja saadavast kasust. Meie tulubaas ei ole nii suur, et võimaldada kõigile kõikjal võrdseid tingimusi. See pole lihtsalt võimalik. Linna koondumine annab võimaluse luua sama raha eest suurema tulu. Üks alajaam linnas saab pakkuda rohkem pinget suuremale osale inimestest. Samamoodi saaks väiksemal alal korralikumate teede ehitamisel luua rohkematele inimestele paremaid tingimusi, kui iga metsatalu juurde teed tõmmates või kasvõi neid talviti lumest lahti ajades.
              Kõikjal võrdsed tingimused pole muidugi reaalsed ja ei peagi olema. Aga ainult tuludest ja kuludest ka lähtuda ei saaks, nii tuleks terve riik sellisel kujul kinni panna. Mõistlikul regionaalpoliitikal on ka olulised kultuurilised, julgeolekupoliitilised, ilmselt ka iibega seotud nüansid. Siin on küsimus pigem väikestes detailides - nt igas kolkas ei saagi olla tasemel kooli, küll aga peaks koolibuss õpilasi
              sõidutama 30 km kaugusel olevasse linna ja sealt tagasi.

              Kommentaar


                Algselt postitas Gallacher Vaata postitust
                Kõikjal võrdsed tingimused pole muidugi reaalsed ja ei peagi olema. Aga ainult tuludest ja kuludest ka lähtuda ei saaks, nii tuleks terve riik sellisel kujul kinni panna. Mõistlikul regionaalpoliitikal on ka olulised kultuurilised, julgeolekupoliitilised, ilmselt ka iibega seotud nüansid. Siin on küsimus pigem väikestes detailides - nt igas kolkas ei saagi olla tasemel kooli, küll aga peaks koolibuss õpilasi
                sõidutama 30 km kaugusel olevasse linna ja sealt tagasi.
                Aga kas Sinu arvates pole oluline, et maal korterit omavad inimesed (ala Stok), saaksid lihtsamalt enda kinnisvara hoidmise asemel linnadesse tulla? Ehk see oleks natuke mõttekam tegevus, kui lihtsalt igale poole teid lahti ajada?

                Kommentaar


                  Sleepwalking. Ma küsin sinult, kui asjatundjalt. Mis peab juhtuma selleks, et € oma languse peataks ning tõuseks oma tavapärasele tasemele? Kas see on üldse reaalne, et see taastub? Millal see taastub? Kes hetkeolukorras süüdi on?
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

                  Kommentaar


                    Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                    Aga kas Sinu arvates pole oluline, et maal korterit omavad inimesed (ala Stok), saaksid lihtsamalt enda kinnisvara hoidmise asemel linnadesse tulla? Ehk see oleks natuke mõttekam tegevus, kui lihtsalt igale poole teid lahti ajada?
                    Ilmselt oleneb, kuidas see linnakolimise toetamine täpsemalt välja näeks.
                    Aga nii või teisiti, regionaalpoliitikat ja maaelu on samuti vaja.

                    Kommentaar


                      Kogu see "kolime kõik linna elama" poliitika lõppeb sellega, et me ei oma enam oma riiki. Juba praegu on suurtes kogustes põllu- ja metsamaad fondide/firmade käes ja seda neilt inimliku hinnaga kätte saada on võimatu. Juba praegu on väga raske (jah, igasugu noortaluniku jne toetused on olemas, aga selle eest maad ei osta) väiketalunikul alustada nullist oma talu loomisega. Kui sul pole maad siis pole ka võimalik toota midagi.

                      Ja miks te arvate, et linna kolimine on iga inimese soov suures plaanis. Eesti pole ainult Tallinn ja tema lähivallad.

                      E: Automaks peaks üldse alguse saama kõigist eestit läbivatest raskeveokitest ehk kaotada raskeveokimaks praegusel kujul ja sisse viia teedemaks kõigile veokitele vms.

                      Kommentaar


                        Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        .... Mis peab juhtuma selleks, et € oma languse peataks ning tõuseks oma tavapärasele tasemele? Kas see on üldse reaalne, et see taastub? Millal see taastub? Kes hetkeolukorras süüdi on?
                        misasi on tavapärane tase? aastatagune, 3a tagune, 10a tagune (kus $ oli €'st üldse kallim)?
                        aga vastus ise on suht lihtne ja ennustatav.
                        vaata keskpankade tegevust - QE, võlakirjade ostuprogrammid, nende mahud ja ajakava. midagi üle mõistuse käivat seal ei ole ju.
                        Seisan üksi mere ääres
                        jalas kollased sandaalid
                        valged, merevahust sääred
                        hüüan: "Elagu skandaalid!"

                        Kommentaar


                          Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                          Aga kas Sinu arvates pole oluline, et maal korterit omavad inimesed (ala Stok), saaksid lihtsamalt enda kinnisvara hoidmise asemel linnadesse tulla? Ehk see oleks natuke mõttekam tegevus, kui lihtsalt igale poole teid lahti ajada?
                          päriselt ka (ja täie mõistuse juures) soovitad viimsist lasnamäele kolida? sest seal on odavam?
                          äkki ikka ei looks eestist mingit hoolekanderiiki, kus riik teeb kõik inimese eest ära.

                          ps.
                          alles jooksis läbi uudis kuidas vitsust'it premeeriti mingi 12 000 euroga.... no ei ole mitte kuskist otsast näha et riigiaadel tänagi kuidagi kehvasti elaks - meie käest juba korjatavate maksude arvel.
                          Seisan üksi mere ääres
                          jalas kollased sandaalid
                          valged, merevahust sääred
                          hüüan: "Elagu skandaalid!"

                          Kommentaar


                            Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            Sleepwalking. Ma küsin sinult, kui asjatundjalt. Mis peab juhtuma selleks, et € oma languse peataks ning tõuseks oma tavapärasele tasemele? Kas see on üldse reaalne, et see taastub? Millal see taastub? Kes hetkeolukorras süüdi on?
                            Euro tugevnemiseks peaks meie ehk euroala majandus ootamatult jõuliselt kasvama hakkama (võrreldes muude maailma arenenud turgudega, eelkõige USAga). Täna lõdvendab keskpank oma poliitikat selleks, et kompenseerida valitsuste fiskaalimpulsi puudumist - valuutat proovitakse lõdvendada ja euroala kaupu seeläbi muu maailma jaoks odavamakas teha, kuna kõiksugu kriisi ajal kokkulepitud eelarvereeglid piiravad valitsuse poolset majanduse elavdamist aga majanduskasvu on ju ometi vaja. Tulevikku ei taha prognoosida. Goldman and Sachs arvab, et dollari tugevnemine on alles alanud ja 0,8 dollarit euro eest on paari aasta perspektiivis tulemas. Äkki siis sedapidi, ei tea.

                            Kommentaar


                              Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                              P.S. automaks peakski pigem olema kW põhine. Linnamaasturid ja muu bullshit peaks olema kõrgemalt maksustatud. Kui sul on ikka nii väga vaja autot, siis peaks olema üksisõitjal esimene valik mingi pisike junn. Kui keskmine üksielav jõrm ostab endale kolmelidrase mootoriga tutimagneti, siis selle eest peakski ta ka rohkem makse maksma (käibemaks kallima auto pealt pole see).
                              Üpris efektiivselt toimiv auto kasutamise maks on muide juba päris ammu leiutatud, nimetatakse kütuseaktsiisiks. Ja sellises riigis me oleme minu teadmist mööda juba mõnda aega tagasi elanud, kus kõik ette kirjutati, mida üksikisik teha tohib. Või õigemini ei tohi. Väga ei tahaks nagu tagasi.

                              Üldiselt see autode kW põhine maksustamine on ka nagu ta on, pane kõrvuti 44 kW oibljää astra aastast '97 ja värske 530 diiselbemm oma 225 kW-ga. Võin anda arvud, kumb rohkem saastab. Teine variant on nad kõrvuti käima lüüa ja saab ilma tabelitagi aru. Teisalt jälle CO2 põhiselt maksukirvest kätte võttes saab täiega seesama Astra, mida on võimalik remontida pmtslt haamri ja kruvikeerajaga ja ta kestab ikka sadu tuhandeid kilomeetreid. Samas kui värsked 6-7 aastaga pulkadeks vajuvad matstakuued või iga padurohelist alt märjaks ajavad tojootapriiused valmivad ju kiiresti ja hulgakaupa õhust-armastusest. Ja elekter uue Nissan Leafi sisse tuleb seina seest tasuta.

                              Ja ma ei tea, kust nüüd annab selle piiri tõmmata, et kes millega sõita tohib. Mine saada oma "üksisõitjast" naine 50 kW Pologa detsembris Tallinna-Tartu maanteele tuisuvaaludesse, laps ka peal. Mahuvad ära küll ju, milleks laiutada mingis Passatis. Või vaevalt Smartiga Kalamajas ringi tiirlev üksisõitjast intelligent ühiskonda pikas plaanis hirmpalju rohkem panustab kui neliveolise Audiga naist, kahte last ja koera ringi sõidutav pereisa. Obv on Eestis küllaga kipsipanijaid, kes ostavad endale seitsmese bemmi puht selleks, et birx ja kristi annavad siis kergemini kätte, aga samas on piisavalt ka neid, kellel on raha a) uue punni või b) kasutatud luksusauto jaoks. Ja nad valivad teise variandi puhtalt seetõttu, et see on mugavam ja turvalisem. No umbes nagu ma valin ka mugavad ja hea välimusega riided, ehkki ajaks ju ka suvaline hall ürp asja ära. Hakata meie ühiskonnas valitsevat sotsiaalset debiilsust mingi kõikidele lapiti lööva maksuga reguleerima tundub mulle isiklikult võrdlemisi jabur idee. Sellest hoolimata, et eelmainit' debiilsus kohati ikka tõepoolest karjuvalt silmatorkav on.

                              Ehk et mis ma tegelt tahtsin öelda - minge kuu peale oma habeme- ja kadedusmaksudega. Kui midagi juba tarbid ka, vaat siis maksad, vastavalt oma võimalustele ja valikutele.
                              armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

                              Kommentaar


                                Algselt postitas SleepWalking Vaata postitust
                                Euro tugevnemiseks peaks meie ehk euroala majandus ootamatult jõuliselt kasvama hakkama (võrreldes muude maailma arenenud turgudega, eelkõige USAga). Täna lõdvendab keskpank oma poliitikat selleks, et kompenseerida valitsuste fiskaalimpulsi puudumist - valuutat proovitakse lõdvendada ja euroala kaupu seeläbi muu maailma jaoks odavamakas teha, kuna kõiksugu kriisi ajal kokkulepitud eelarvereeglid piiravad valitsuse poolset majanduse elavdamist aga majanduskasvu on ju ometi vaja. Tulevikku ei taha prognoosida. Goldman and Sachs arvab, et dollari tugevnemine on alles alanud ja 0,8 dollarit euro eest on paari aasta perspektiivis tulemas. Äkki siis sedapidi, ei tea.
                                Interpreteerides ja parafraseerides -

                                "Mitte niipea, kuna praeguses taustsüsteemis ei ole tugevat majanduskasvu ette näha Euroalal"

                                Kaelas on veel varasemast ajast tiksuvad võlad (isegi kui ei ole pankrotiohtu nagu Kreekas, siis intresse tuleb ikka maksta), üsna palju plaanitakse raha juurde trükkida, mis lihtsustatult eurosuppi veelgi lahjemaks teeb.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X