Algselt postitas plastic'99
Vaata postitust
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Uber, Taxify jms
Collapse
X
-
Kriminaalseadus vs. ühistranspordiseadus. Vähe erineva mastaabiga rikkumine. Ehk kui inimesed käivad sul vales kohas üle muru, kuna lihtsalt "ausat" pidi käies tuleks ilmatuma ring, siis on mõttekam sinna rajada tee, mitte hakata nende rikkumist võrdlema näiteks varastega, kuna "neil on mugavam mitte maksta".
-
Ehk jõuamegi sinna, mis ma alguses ütlesin. Tavalise litsentseeritud prostituudi/takso mure selles kohas on mõistetav, sest tema peab tegema lisakulutusi, mis tõstavad tema baaskulusid. Mis omakorda tõstavad hinda.
Iseasi ongi nüüd see, kas need lisakulutused on vajalikud ja kas ei oleks mõistlik ühisel alusel kogu turgu reguleerida, mitte teha uut seadust plastic'99 huukrz jaoks.
Jällegi, võin sisus eksida ning kui nii ei ole, siis võite parandada. Siis ma tõesti jah ei saaks aru, mille üle ving.
Kommentaar
-
mõttetu diskussioon.Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitustKriminaalseadus vs. ühistranspordiseadus. Vähe erineva mastaabiga rikkumine. Ehk kui inimesed käivad sul vales kohas üle muru, kuna lihtsalt "ausat" pidi käies tuleks ilmatuma ring, siis on mõttekam sinna rajada tee, mitte hakata nende rikkumist võrdlema näiteks varastega, kuna "neil on mugavam mitte maksta".
Kui sa mulle paned kohustuse oma muru eest hooldada, kuigi kõik käivad üle ja siis mingil teisel klemmil ei käse, sest "nkn inimesed käviad", siis ongi turu ebavõrdne reguleerimine ja mina lähen närvi sõltumata sellest, mis krdi koodeksiga seda reguleeritakse.
Kommentaar
-
Pole võrreldav, kas sinu jaoks on risk saada kontrollimata prostituudilt suguhaigus sama kui istuda Uberi autosse vs takso? Usun, et enamik kliente kasutaks endiselt vana teenust, va mingit mittehoolivad kiimakotid.Algselt postitas plastic'99 Vaata postitustminu point on selles, et sinu loogika alusel peaksid taksodel kehtima samad reeglid nagu uberil. Siis on "hui snim" kas sõidad mingi kollase julla, taksomeetri ja mille iganes muuga. Sellisel juhul olen sinuga ka nõus. Hetkel vist nii ei ole? Võin ka eksida.
Kui eestis oleks prostitutsioon legaalne, kuid teatud regulatsioonidega - nt. oleks vaja näiteks 50 euri igakuisele litsentsile ja 150 euri igakuisele "tehnoülevaatusele" kulutada.
Siis tuleb "plastic'99 hookers and blow enterprise", kes ütleb fuck it ja vahendab naisi, kes ei ole prostituudid vaid on "seksinäljas naised, kes rendivad oma elukohta tunniks välja". Sealjuures kõikide tulede ja viledega, pakkudes odavamat teenust ja äppi, mis näitab lähimat "seksinäljas kodu rentivat naist".
siis tuled ka "liberaalsest turumajandusest" ja "tarbija nõudmisest" rääkima?
Kommentaar
-
Aga sul on ju võimalus olla nagu teine klemm. Lase lihtsalt käia. Ma saaks aru, kui taksojuhid oleksid sunnismaised enda plafooni ja logoga. Aga ei ole ju.Algselt postitas plastic'99 Vaata postitustmõttetu diskussioon.
Kui sa mulle paned kohustuse oma muru eest hooldada, kuigi kõik käivad üle ja siis mingil teisel klemmil ei käse, sest "nkn inimesed käviad", siis ongi turu ebavõrdne reguleerimine ja mina lähen närvi sõltumata sellest, mis krdi koodeksiga seda reguleeritakse.
Kommentaar
-
Miks kontrollimatult, neil oleks ka reiting ühest viieniAlgselt postitas LeeRomeno Vaata postitustPole võrreldav, kas sinu jaoks on risk saada kontrollimata prostituudilt suguhaigus sama kui istuda Uberi autosse vs takso? Usun, et enamik kliente kasutaks endiselt vana teenust, va mingit mittehoolivad kiimakotid.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!
Kommentaar
-
No keegi peab ju reitingu andmiseks teenust katsetama, mõnda üksikut kiimahunti enamik ei usaldaks.Algselt postitas Martin Vaata postitustMiks kontrollimatult, neil oleks ka reiting ühest viieni
Kommentaar
-
kuule, ma ei viitsi igat detaili lahti seletada. Sinu argumentatsiooni puhul ma võiks vastata, et "minu jaoks on see risk jah sama suur". Mis edasi?Algselt postitas LeeRomeno Vaata postitustPole võrreldav, kas sinu jaoks on risk saada kontrollimata prostituudilt suguhaigus sama kui istuda Uberi autosse vs takso? Usun, et enamik kliente kasutaks endiselt vana teenust, va mingit mittehoolivad kiimakotid.
minu point on selles, et turuosaliste jaoks peab olema turg olema reguleeritud sarnaselt. punkt. Viskasin ka 5 disclaimerit, et kui nii on ka praegu (ei ole tõesti süüvinud), siis "mi eskuusi".
Kommentaar
-
Noh, analoogiatesse minnes, et prostituudi väljalase peab olema hiljemalt 2009.Algselt postitas LeeRomeno Vaata postitustNo keegi peab ju reitingu andmiseks teenust katsetama, mõnda üksikut kiimahunti enamik ei usaldaks.
Kommentaar
-
jällegi, ma olen sinuga nõus, kuid mille jaoks on sul üldse vaja sellisel juhul seadusi "takso" jaoks?Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitustAga sul on ju võimalus olla nagu teine klemm. Lase lihtsalt käia. Ma saaks aru, kui taksojuhid oleksid sunnismaised enda plafooni ja logoga. Aga ei ole ju.
Kommentaar
-
Küsin uuesti, et miks ei saa taksojuhid minna uberisse? Ehk kui uus mudel reguleerib ise tagasiside ja muu säärasega taksoturgu paremini, kui senised samal vajadusel seadusesse pandud paragrahvid, siis miks peab astuma sammu tagasi? Ehk kui on uberis sitt juht, siis saab ta väga kiirelt sule sappa, taksonduses tead sa lihtsalt, et ta on läbinud "mingi koolituse".Algselt postitas plastic'99 Vaata postitustminu point on selles, et turuosaliste jaoks peab olema turg olema reguleeritud sarnaselt. punkt. Viskasin ka 5 disclaimerit, et kui nii on ka praegu (ei ole tõesti süüvinud), siis "mi eskuusi".
Kommentaar
-
ma küsisin ennem. na-na-na-naAlgselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitustKüsin uuesti, et miks ei saa taksojuhid minna uberisse? Ehk kui uus mudel reguleerib ise tagasiside ja muu säärasega taksoturgu paremini, kui senised samal vajadusel seadusesse pandud paragrahvid, siis miks peab astuma sammu tagasi? Ehk kui on uberis sitt juht, siis saab ta väga kiirelt sule sappa, taksonduses tead sa lihtsalt, et ta on läbinud "mingi koolituse".
Kommentaar
-
Sest see on varasemalt kehtiv seadus ja kuni taksod sõidavad, on seda vaja. Uberiga seotud seadus on uue asja jaoks ja uue ärimudeli jaoks. Ehk kui on uberi poolt olemas sisekontroll, kus saab kehva hinde eest lepingu ära lõpetada, siis ma näiteks mingi Eestimaa taksole selliseid võimalusi kätte ei lubaks anda. Seega on olukord minu silmis selline, et luuakse sisuliselt uus õigussüsteem taksondusele, mis baseerub taxifyl ja uberil (ja analoogilistel mudelitel). taksojuhtidel on siis võimalus valida ja kui nad tahavad niisama sõita, kus nende tegevust ei saa automaatselt inimene hinnata ja kus ka firma neid seeläbi ei reguleeri, siis on neile lisakontroll.Algselt postitas plastic'99 Vaata postitustjällegi, ma olen sinuga nõus, kuid mille jaoks on sul üldse vaja sellisel juhul seadusi "takso" jaoks?
Ehk kui oleks kohe lennutatud ühte seadusesse asjad kokku, siis oleks see tähendanud, et muudmoodi ei tohigi taksot sõita, kui ainult uberiga. Nüüd jäetakse võimalust ka taksoga edasi sõita. Ehk Kolja lasnamäelt 88. aasta Opel Kadetiga võib mulle ka pärast kurnavat ManU mängu Lasnamäele järgi tulla.
Kommentaar
-
Minu point on see, et Eesti on erinevalt enamikest riikidest võtmas vastu samme, et reaalselt innovatsiooni reguleerida ja tunnustada, selle asemel, et võidelda tuuleveskitega ja asjaga, mis teatud teenuse on inimeste jaoks märksa mugavamaks teinud. Ja selle asemel, et seda hinnata, pistetakse vinguma. Neid näiteid on igast valdkonnast, Netflix vs Tv, online finants vs pangad, airbnb vs hotellid jne.Algselt postitas plastic'99 Vaata postitustkuule, ma ei viitsi igat detaili lahti seletada. Sinu argumentatsiooni puhul ma võiks vastata, et "minu jaoks on see risk jah sama suur". Mis edasi?
minu point on selles, et turuosaliste jaoks peab olema turg olema reguleeritud sarnaselt. punkt. Viskasin ka 5 disclaimerit, et kui nii on ka praegu (ei ole tõesti süüvinud), siis "mi eskuusi".
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Kommentaar