Algselt postitas Sihvakas murukarikas
Vaata postitust
Mölemad osapooled jauravad detailide pärast (ala plönn on kole või Mati ei saa konseptsioonist aru ja font on kena)
1. Aasta pole alanud aga "kommunikatsiooni ämber 2017" kandidaat juba olemas (halvasti korraldatud avaüritus, kus selgitamise asemel kiideti kananahk endile ihule)
2. Saan aru mida püüti saavutada aga tulemus on endiselt nõrk... lugu selle taga on nõrk, visuaali üle võib vaielda ja see ei peagi alati kõigile meeldima... paraku kui juba alguses ollakse nii tugevalt vastu... siis on see juba eos kaotatud lahing...
3. Saatuslikuks sai liigne kiirustamine... miks krt oli vaja tulla välja sellise pooliku produktiga... eraettevõtluses ei võtaks ükski tellija sellist tööd vastu... Oleks saanud ju selgitada, et kannatage veel paar kuud... Alles mais pidi enam-vähem kasutatav see kõik olema ja päris valmis ei saa kunagi (see orgaaniline lähenemine mulle meeldib)
Minu silmis on suurem süü ikka EASil mitte "Matil"... kes ei peagi kõigesse süvenema.... mõelge nii... kui "Mati"... ei saa peale selgitusi aru sellest loost, et mis on see sõnum mida peaks ühiselt levitama... siis kuidas peaks seda mõistma välismaalane, kel puuduvad täielikult taustteadmised meie armsast riigist....
Üldiselt väljendid nagu pööbel / lihtrahvas ja müstiline "Mati" on pedagoogiliselt väga valed terminid, kui püütakse miskit selgitada. Automaatselt tekib vastandumine ja teave ei jõuagi enam kohale...
Kommentaar