320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

MISS SOCCERNET, kaheksandikfinaalide esimene ports.

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Oot, kui Lipstuhl on väljas, annaksin mina oma hääle hoopis Kontaveitile! Niigi oli see pmst kõige raskem paar mul otsustada.

Kommentaar

Algselt postitas nonoh Vaata postitust
      Oot, kui Lipstuhl on väljas, annaksin mina oma hääle hoopis Kontaveitile! Niigi oli see pmst kõige raskem paar mul otsustada.
      +1 ja vahetage Anetti pilt æra.

Kommentaar

Algselt postitas nonoh Vaata postitust
        eilsele rongile täna ei saa

Kommentaar

Algselt postitas plastic'99 Vaata postitust

Lähtuvalt võistluse reglemendi punktist 29 "olukorra lahendamine ühe osaleja katkestamise korral" lõikest 3 "juhul kui katkestamine toimub 1/16 finaalis või hilisemalt, rakendatakse nn "Lucky Loser" printsiipi liisuheitmise teel.

Loosi tulemusena pääses siit voorust edasi ei keegi muu kui Liis Kullerkann
          Järgmises voorus tuleb siis eemaldada see, kelle vastu preili Kullerkann loositakse?
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ma tunnen ennast petetuna!

Kommentaar

Working...
            X