No announcement yet.

Toredaid linke

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

I’m pleased to announce that Mathgen has had its first randomly-generated paper accepted by a reputable journal!

http://www.last.fm/user/kurat_

Kommentaar

43 sekiga täispunnid, kuigi peab tõdema, et see on minu eriala, aga ikka tekib kahtlusi.
      Pere ja Kodu ajakiri pakub inspireerivaid lugusid, kuidas pereelu nauditavamaks ja teadlikumaks muuta. Ajakirjast leiad puudutavaid kogemuslugusid lapsevanemaks saamisest, elust koos lastega, tervisest, suhetest ja toidust. Kaasatud on pereterapeute, psühholooge, lastearste ja teisi spetsialiste.

Kommentaar

Kas nüüd just tore, kuid igatahes korralik ajaröövel on järgmine leht küll - The Smoking Gun - Time Waster
        see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Kui keegi on huvitatud iPad mini võitmisest, siis:

Talk to us about discrimination in sports
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kärbsed möllavad twitteris.

Kommentaar

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Kus Chicagos tõenäolisemalt kuuli saab ehk kuhu mitte minna.

A New York Times analysis of homicides and census data in Chicago divided the city into two groups: areas that are near homicides and those that are not.

Kommentaar

47 sekki ja 2 valet - ei ole väga kahtlane. teeks lebolt üle kui viitsiks.
                  How does Freddy Kruger wipe his butt?

Kommentaar

"They say the man who is tired of the Central line is tired of life."
                    the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                    because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users like jackrabbitslimz.

Kommentaar

David Carr vastab redditis küsimustele @2 p.m. EST (mul pole halli aimugi mis see eesti aja järgi on, aga ilmselt saab samalt lingilt hiljem vastuseid lugeda)

http://www.reddit.com/r/IAmA/comment...a_and_culture/

Kommentaar

http://eatfifa.wordpress.com

Kui hästi läheb, jõutakse veel sel kümnendil ka Eestini.

Kommentaar

Hallo, Kosmos!
                            “I don’t know whose brilliant idea that was, but it wasn’t mine, that’s for sure.” ― Ozzy Osbourne

Kommentaar

Algselt postitas AnnaS Vaata postitust
                              Väga tore saade

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust
                                Väga tore saade
                                See konkreetne lindistus oli eriti tore minu meelest, aga valikuliselt saab siit juurde kuulata
                                “I don’t know whose brilliant idea that was, but it wasn’t mine, that’s for sure.” ― Ozzy Osbourne

Kommentaar

Working...
                                X