Kui see on sinu esimene külastus, siis palun tutvu korduma kippuvate küsimustega. Selleks, et teha postitusi, tuleb Sul end kasutajaks registreerida. Postitusi saad lugeda ka ilma registreerimata.
Suvega ära kuluv lamellrehv on rumal jutt. Sellise läbisõidu puhul mis ericbana ütles on see aga lausa ilmvõimatu ! Taastatud 10 eurose hiina saasta puhul võibolla on see teoreetiliselt võimalik aga korraliku ja veel mõistliku hinnaga rehvi puhul ei tule kõne allagi. Olen ajanud 3 aastat ühtede lamellide peal ja müüsin veel viisaka mustriga need mahagi, samamoodi on praegu all lamellrehv, mis juba 2 talve - suve sõitnud. Peavad ka sellel talvel ja peavad ka tuleva suve, läbisõit aastas ca 10 000 ja nats peale.
Ei tasu segi ajada jämedat mustrit ja seda peent mida paari meetri kauguselt ei näegi Just see peen ongi "lamell". Ehk ma pakun, et neil 3 aasta järel maha müüdud rehvidel polnud lamelli enam ollagi.
Kui sõit talvel linnast välja eriti ei vii, siis naastrehvi ei ole mõtet jah osta. Enda kogemustest võin öelda, et sellise läbisõiduga peaks sul ikka mitu head aastat isegi kasutatud rehv vastu pidama.
Ei viitsinud hakat täpsemat teemat otsima, peaks üsna hästi ka siia sobima.
Ühesõnaga on asi rehvides. Praegused rehvid on küpsed ja oleks vaja lähiajal välja vahetada (veel sellel talvel). Kuna kõige suurem autosõitja ei ole ning aastane läbisõit on maksimaalselt 3500-5000km, siis olen mõelnud eelkõige lamellrehvidele. Tundub sellise kasutamise juures ebamõistlik kaks paari rehve osta. Lisaks mängib rolli ka vaese tudengi argument kogu asja juures. Autot kasutan üldiselt nii, et suvel tuleb ette ka pikemaid sõite suvilasse jne. Talvel pikemaid sõite linnade vahel praktiliselt ei ole ning autot kasutan peamiselt linnasisesteks sõitudeks. Oskaks keegi soovitada mingeid adekvaatseid lamelle, mis järgmise suveni enam-vähem vastu peaksid ja kohe kiiresti sellel suvel ära ei kuluks?
Tingimused siis üldiselt võiks olla sellised, et poleks liialt pehme, et suvel kiiresti ära kuluks, aga samas peaks ka talvel linnasisestel sõitudel nendest tolku olema. Hinnaklass võiks jääda 50-65€ vahele tk. On lootust?
"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."
Kuigi ma ei ole eriline sport auto fänn, siiski see tundub ikka päris äge ja isegi ostaks endale.
Okei, anna raha, ma ostaks ka.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
Autopaneelil on mul võimalus igast asju vaadata. Mis on mu auto keskmine kütusekulu, läbitud distants, autos veedetud aeg (k'ik see pärast viimast nullimist).
Pärast eelmist tankimist nullisin ära ning mu megahea paneel ei taha enam näidata keskmist kütusekulu. Milles asi võib olla?
Kas teisi asju näitab? Ehk on mingi miinimum läbitud km arv, mida pead läbima enne kui keskmist näitama hakkab?
Kusjurues näitab. Praeguseks olen juba 300km pärast nullimist läbinud ja kriipsude asemele ei taha numbrid ilmuda. Äkki mingi lühis kuskil süsteemis või mingi andur pekkis. See osuti, mis näitab, palju kütust on jäänud, ikkagi liigub.
Kui kilometraaž ja kütuse üldkulu on teada, siis ei saa asi andurites või elektrisüsteemis olla. Keskmine kulu võiks juba eelnimetatute põhjal arvutatu olla ehk puhtalt arvuti probleem.
Close enough õige teema, aga mis keiss kütusehindadega on? Pidid julmalt tõusma, aga mingi päev oli lausa 0.919 eurot liiter! Hetkel muidugi selline nagu eeldati.
"Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."
Kommentaar