Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

pöff

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
    Ah, ära pabla. Siin foorumis kõik teavad kõiki. Ainus anonüümne isik on multikodanik Pints.
    Pintsuga on nii et....ma nagu teaks teda, aga samas ei tea ka
    “Just because you're offended, doesn't mean you're right.”

    Kommentaar


      Algselt postitas kaala Vaata postitust
      Pintsuga on nii et....ma nagu teaks teda, aga samas ei tea ka
      Ma tean ka nagu saarlasi. Isegi pooleldi saarlane. Igasühes meist om veidike pintsi!
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

      Kommentaar


        „Vaal“ (USA)

        Üldiselt on PÖFFi avakäik ülioluline. Kui võtate mingi jubepika ja keerulise filmi, siis võtab see innu õige ruttu maha ja seetõttu peab esimest filmi valima eriti täpselt. Seekord sai eriti täpselt valitud „Reekviemi unistusele“ lavastaja Darren Aronofsky film „Vaal“, mis on kurvikamad inimesed totaalselt vihale ajanud.

        Esiteks mängib filmis Brendan Fraser. Kes on Brendan Fraser? Tema on see koopamees, kes külmus jääkuubikust välja ja keda siis tänapäeval tutvustati kui välisõpilast Eestist. Karjäär läks härrasmehel paarikümne aasta eest pekki ja nüüd on ta siis tagasi. Karjäär tal nii pekki ei läinud, et ta saanuks 270 kilogrammi kaaluva kirjandusõpetaja rollis ilma eriülikonnata olla ja see ongi ajanud inimesed üsna pahaseks. Sest miks pole kaasatud tegelikku ülitüsedat?

        Filmi on vastu võetud suurte kiitustega, kuna Fraser teeb tõesti südantliigutava ja hea rolli, kuid terve hulk kriitikud on filmi nimetanud fat-foobiaks. Ehk kõik ju teavad Lizzo videotest, et paks olemine on väga tore, saab tantsida, flööti mängida ja üleüldse, kuid Fraseri rollis on paks inimene sulgunud enda koju, õgib meeletus koguses süüa ja on tervisega väga hädas. See ei minevat aga mitte.

        Film ise on teaterlik ühe toa etendus, kus surev Fraser üritab ära leppida enda tütrega, kelle ta kapihomona lõpuks armastust leides hülgas. Tõesti - üliarmas film, lõpus oleks nutnud ka, kui inimesi kõrval poleks.

        Mõnumeeter: näeb arvutiekraanilt väikest kaadrit pornot. Tõsi, gay-pornot.
        Valumeeter: suur inimene on liikumisega hädas, tal on valus, ta kukub, kõik on halvasti.
        Ajumeeter: teatrietendus tehtud filmiks, väga midagi rasket pole (haahaa).

        Karaoke paradiis (Soome)

        Kümnekonna aasta eest vallutas PÖFFi vaatajate südamed üliarmas film „Elu aur“ põhjanaabrite saunakultuurist. Nüüd on ette võetud teine soomlaste olemuse nurgakivi ehk karaoke.

        Meil on selleks süldibändid ja rahvakoorid, aga soomlastel on karaoke. Tullakse kokku, valitakse laul ja kaotatakse enda põhjamaalik tagasihoidlikus. Lauldakse, kui ollakse rõõmus, aga laudakse ka siis, kui on surnud laps, otsitakse elukaaslast, üritatakse meenutada surnuks joonud sõpra ja kõike muud eluga seonduvat. Ääretult armas ja soe film koosneb eelkõige vinjettidest, mis vahelduvad hüsteeriliselt naljakast (helkurjopes Karlssoni välimusega armunäljas vanahärra paljastab heklurjope alt lipsu ja… helkurtunked) kuni sügavalt kurbade emotsioonideni.

        Õhtu naljakaim episood sündis Artise kassas, kus üks pika ninaga blond neiu tekitas skandaali, et teda ei lubatud enda joogipudeliga saali. „Mul on pohhui sellest festivalist, vaadaku hipsterid enda filme, ma rohkem siia ei tule! Henri, sa võid siia homme ka tulla, aga mulle aitab!“ lärmas neiu. „Kati, kuule…“ üritas Henri. „Ei, mind ei huvita!“ ütles neiu.

        Mõnumeeter: lauldi küll saunas, aga rätikud ümber.
        Valumeeter: parkinsoni tõves naist opereeriti, inimeste südamed olid väga murtud.
        Ajumeeter: ma nüüd veidi mõtlen, kas meie rahvalaulikute üle tohib üldse enam naerda.

        Kuidas päästa surnud sõpra (Rootsi, Norra)

        Ühesõnaga siis oli aeg minna dokumentaalide kallale, sest üks hea dokumentaal on hea film. Venemaal leiab inimlikke lugusid küllaga, sest hoolimata lehvivatest lippudest, on see riik omadega puhta p***is.

        Filmilavastaja Marusja oli noor ja mässumeelne neiu, kes mõtiskles enesetapust, kuni leidis endale noormehe Kimi. Prooviti koos elamist, veidi narkootikume ja kui Marusja mõtles eluga kuhugi jõudma hakata, siis Kimi oli end täielikult süstla otsa kukutanud.

        Filmi videokaadrid katavad kümmet aastat, kus algul on Kimi tore noormees, kes filosofeerib Aleksander Suurest, kuid siis jääb ta samm-sammult haledamaks ja valetavamaks inimvareks. Ilmselt igale kaassõltlasele kohustuslik vaatamine.

        Film hakkas muidugi mingil hetkel venima ja Kimi paratamatult tulev surm lasi end oodata, nagu Isa Goriot lõpp, kus isa Goriot suri vist 200 lehekülge.

        Mõnumeeter: kuidagi halvasti on selle alastusega tänapäeva.
        Valumeeter: süstlakraatrid, sinised veenid ja üledoosid.
        Ajumeeter: Putinit näeb, see on rõve.

        Kuus nädalat (Ungari)

        Kuna nädalavahetusel tuli muud elu päris palju ette, siis jäi lõpetuseks aega veel ühele Just Filmi seansile. Ungarlaste Kuus nädalat on täpselt samasugune film, kui kümnekonna aasta eest Oscaritele kandideerinud Juno. Tõsi, näitlejad on vähetuntud ja meestegelaste roll filmis on täiesti olematu.

        Noor neiu on viimast vinti rase ja ta on teinud plaani laps ära anda. Samas on tal pärast lapse sündi kuus nädalat aega ümber mõelda. Kui ungarlaste sugulusrahvus on alati imestust tekitanud, siis emotsionaalselt oleme küll nagu kaks tilka vett. Peategelane Szofi on vait, räägib silmadega ja ei anna enda mõtetest kordagi teada. Välja arvatud korra, kui mõtleb, et võiks last tagasi tahta, aga siis ikka ei võta. Täpselt nagu Junos.

        Mehena soovitan seda filmi mitte väga vaadata, sest näete, kui raske värk see sünnitus ja kõik sellega kaasnev on. Veel halvem valik on vaadata seda naisega, kes oskab enda kogemusi lisada. Parem on hea elada enda valge pilve sees, kus lapsed tulevad kurelt või Parvel Pruunsillalt.

        Mõnumeeter: alastuse osas siivas film.
        Valumeeter: sünnitus lõhub naise ikka päris ära. Miks küll?
        Ajumeeter: vaikne, rahulik, aeglane.

        Kommentaar


          Kildudest maja (Taani, Soome, Rootsi, Ukraina)

          On ilmselt üsna vähe kohti, kus Eesti oleks nii pikkade sammudega viimase paarikümne aastaga liikunud, kui lastekodusüsteem. Kuna mu ema oli orvuna kasvanud, siis olid jutud lastekodudest kuidagi lapsepõlve folkloori läinud, aga viimase paarikümne aastaga on lapsed jagatud peredesse, majad on tavaari täis ja kõik on vähemalt väliselt imeline.

          Severodonetskist üle jõe asuv Lõssõtsansk oli juba enne sõda üsna õudne urgas ja sealne hiiglaslik betoonhoone on täpselt selline lastekodu, mis meenub kuskilt lapsepõlve õudustest. Töötajad on veidi väsinud prouad, kes üritavad lagunevasse majja rõõmu tuua seintele lillekesi ja totralt naeratavaid mõmmikuid maalides. Lapsed tulevad perekondadest, kus isa peksab kõike, ema on isegi külastuspäevale õllega tulnud ja see on isegi hea ema, sest suurem osa vanemaid ei tule hoolimata lubadustest kohale.

          Lapsed ootavad telefoni ääres kõnet vanematelt, vahepeal otsivad sõpru, kellega kohe kaklema minna ja otsapidi jõuavad nad teismeeas ka kohaliku miilitsa vaatevälja. Film on iseenesest trööstitu, sest antakse pidevalt mõista, et kui nad sealt süsteemist välja ei saa, siis on see igikestev ring, kus neist lastest saavad kunagi samasugused vanemad, kui neid ennast hüljanud vanemad olid.

          Pole väga lihtne vaatamine, aga üldhariduslikult ja enda elu hindamaks soovitav.

          Mõnumeeter: polnud päris see koht
          Valumeeter: emotsionaalselt meeletult laastav laste kurbus
          Ajumeeter: lineraane värk

          Minsk (Eesti)

          Eile õhtul oli marusant olla ja nii mõtlesin, et vaatan miskit koduselt diivanilt. Valgevene miitingute ja nende mahasurumisest jutustav film kõlab ju päris hästi, eks? Ühesõnaga nii ma siis sättisin end diivanile kuidagi lössi ja asusin vaatama. Eeltöö oli puudulik, mistap ma ei teadnud, et kus see film filmitud oli...

          Sest ühel hetkel tundus, et kõik on neetult tuttav. Algul oli noorpaar voodis, siis arutati, kuidas spermapoisid ujuvad kenasti ja äkki võib rasedustki oodata. Seejärel mindi linna ja vaatasingi, et Minsk on ikka väga euroopalik. Ja siis korraga koitis, et, raisk, see Minsk on ju tegelikult Eesti! Oligi, see oli Lasnamäe. Neiu ja noormees asusid seejärel kuhugi teele ja siis tulid kurjad eriüksuslased ja, kurat, see kõik oli ikka nii Eesti. Kaamerapilt ja näitlejate töö oli nii Kättemaksukontor kohtub kooliteatriga, et umbes poole filmi peal tabasin end mõttelt, et miks ma seda vaatan ja...

          Mõnumeeter: nägi paljaid tagumikke
          Valumeeter: karjutakse, tulistatakse.
          Ajumeeter: mõte on ju hea, teema vajalik, aga, kämoon, noh.

          Aurora päikesetõus (Armeenia, Leedu)

          Kunagi küsiti minult ühest telesaatest, miks mulle meeldib animatsioon. Ma ei osanudki midagi kiirelt vastata, aga ilmselt oli toona põhjus, et animatsioonis on võimalik edasi anda emotsioone ilma kehva näitlemise või olematu eelarve pealt kompromisse tegemata. Umbes seepärast ma lahkusin Minski filmilt ja asusin vaatama armeenlaste genotsiidist rääkivat Aurora päikesetõusu.

          Aurora on noor neiu, kes elas Ottomani impeeriumi aladel lüürilist pereelu, kuni türklased asusid armeenlasi nende elukohtadest välja ajama. Armeenlased on kasutanud loojutustamiseks leedulastest animaatoreid ja saavutanud seejuures suurepärase tulemuse. Lisaks loo keskpunktiks lugu reaalsest inimestest, kelle kogemuste järgi tehti aastal 1919 Hollywoodi film armeenlaste genotsiidist, tema tunnistustest-meenutustest. Vägivald on jõhker, kõik on frustreeriv ja kogukombo on nii mõjuv, et Türgi saatkonnad saadavad selle filmi peale ilmselt terve helistiku jagu noote.

          Üldiselt on need filmid üsna head, kus pead pärast pool tundi wikipedias lugema. See on üsna hea.

          Mõnumeeter: joonistatud paljast ihu
          Valumeeter: genotsiid pole naljaasi
          Ajumeeter: peab kiitma, ajaloo valu on eriti puust-punaseks ette tehtud.

          Kommentaar


            Ei jõua kirjutada, aga täna õhtu kell 18.00 on Tallinnas see film https://poff.ee/film/variserlik/
            See on väga hea! Pmst nagu Must Luik Natalie Portmaniga.

            Kommentaar


              Kaks filmi jäi saldoks, naeruväärne muidugi. Õnneks mõlemad vähemalt elamused.
              the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
              because belle of st mark is a beauty extraordinaire

              Kommentaar


                Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                Valumeeter: emotsionaalselt meeletult laastav laste kurbus
                See on kõige hullem asi maailmas. Ma ei kujutaks ette, kuidas enda pätakad saaks vanemateta hakkama - kui nad peaks kuskil lastekodus olema. Kes neid hoiab, kes neid lohutab jne

                Kommentaar


                  Nagu näha, siis on viimaste aastate ajajaotus muutunud ääretult PÖFFi vaenulikuks.

                  Aga annan endast parima!

                  Pealtkuulatud (Kanada, Ukraina, Prantsusmaa)

                  Viimase 12 aasta jooksul sai Ukrainas käidud korduvalt. Ka sealkandis, kus praegu pommid. Osad linnad, kus viibitud sai, Severodonetsk, Bahmut, on maatasa pommitatud. Pealtkuulatud on üsna lihtsa pildiga dokumentaal, mis koosneb visuaalselt justkui turismivideodest, kui välja jätta väike aspekt, et kõik ongi segi pommitatud. Vahele räägivad türastunud tiblad, kuidas nad ukrainlasi tapavad, kuidas neid piinavad, samal ajal osad sõdurid kurdavad kodustele, kuidas nad tunnevad, et nad tulevad sõjast tagasi täielike värdjatena, kuidas kaaslased lähevad lihtsalt surema ja nad ei saa aru, mida fakki nad Ukrainas teevad. Muidugi seepeale jauravad türastunud mutid, et võitled kodumaa eest ja tapa hoholle. Ühesõnaga selline film, mis tekitab jõuetut viha ühe teatud rahvuse peale, mis Jana Toomil kõhtu liblikad ajab.

                  Film pole väga pikk, kuid suudab juba esimese kümne minutiga nii vihaseks ajada, et väga meeldiv vaatamine pole.

                  Mõnumeeter: null
                  Valumeeter: inimestel on palju juppe puudu, üksikasjalikult kirjeldatakse piinamismeetodit 21 sõrme.
                  Ajumeeter: /sisesta siia venekeelne sõim/

                  Antikvariaat (Gruusia)

                  Kunagi 2006 võeti Gruusias vahele Venemaa spioonid ja seepeale saadeti Venemaalt välja grusiine. Sellest inspireeritud film. Grusiinlanna ostab korteri, kus on sees Vene vanamees, kes kunagi töötas salajasel kõrgel kohal. Vanamees näeb välja nagu Guido Kangur ja on pahur, aga samas enamvähem tore. Vaatab vabal ajal curlingut ja kuulab klassikalist muusikat. Grusiinlannal on grusiinist poisssõber, kes vene keelt ei oska ja käib teda vahepeal bängimas. Vene vanamees jõlgub mööda libedat ja lumist Piiterit ringi ja on selline tavaline vanamees, kes on endiselt veidi pahur, aga suhtkoht sõbralik. Grusiinid saatsid selle filmi Oscarile kandideerima ja iseenesest ei vaidle vastu. "Väike inimene on suure geopoliitika mutter" või midagi. Stiilselt on lahendatud teleka vaatamine, kus subtiitrid pole vaevunud juttu tõlkima, vaid pannud alla kirja "vene propaganda".

                  Mõnumeeter: naine käib vannis, müdistab grusiiniga ja on vist veits rase ka. Näha on kogu alastistseenide valikut (naisvalikut, mehi ei näidata, sest ikkagi okei film)
                  Valumeeter: OMON ehk peegelpildis HOMO murrab dokumentideta grusiine
                  Ajumeeter: loogiline, lineaarne ja hea vaatamine.

                  Kommentaar


                    Võtsin spordiprogrammi ette. 5/6 nähtud, aga seda viimast Bulgaaria jalkafilmi vaatama ei jõua.

                    Inimeste turniir: Tänava sümfoonia - Argentina viimasest MM võidust tavaliste Argentina perede silme läbi. Kahjuks on see sündmus veel nii värske, et turniir ise on meeles ja sportlikult midagi ei anna. Suurema Argentina fänni jaoks ilmselt äge emotsioon seda uuesti näha, aga pigem ootaks sellist filmi 20-30 aastat pärast MM-i. Suva Argentina perede emotsioonide virvarri muidugi lahe näha. Meie vutiskeene ikka 180 kraadi siin erinev.

                    Lõppmäng - viie Eesti sporlase lugu tippspordi valudest. Jällegi on enamik nii värsked lood, et spordifänn teab neid niigi. Janar Soo oli minu jaoks üsna võõras ja tema karjäärijärgsed ärid olid huvitavad, aga ülejäänud on kas treenerid või poliitikud, kes niigi meedias palju figureerivad.

                    Nasty - dok tennisistist Ilie Nastasest. Tänapäeval saadaks sellise käitumisega mängija tenniseväljakul nii kohtunik, publik kui kogu üldsus ta koheselt kohvreid pakkima. Iga väiksemgi kohtuniku eksimus tähendas, et Nastase läks kätt pidi kohtunikule kallale või siis virutas palli tema suunas. Paari aasta tagune Djokovici juhtum, kus pooljuhslik pall joonekohtunikku tabas, poleks Nastase puhul vist isegi mainitud saadud, samas kui serblane saadeti default minema. Mängustiililt ka väga äge - mcnamara lemmik serv-volle puureketiga ikka vägev vaatepilt wimbledoni murul. Vastuoluline isik ja dok on tõesti suurepäraselt tehtud, sest tema kaasaegsed saavad ausalt üles tunnistada, millise headsüdamliku, aga samas tänases tennisolustikus totaalse värdjaga tegu oli.

                    Midagi enamat kui mina - mängufilm korvpallur Drazen Petrovicist. Jõudis särada ühe väheste eurooplastena NBA-ski enne kui autoavariis hukkus. Nooruspõlves jäi suurema venna taha varju, aga suutis end üles töötada ja Jugoslaaviaga suuri tegusid teha. Ilmselt parim spordifilm sel pöffil. Ei muutu tulemuste kajastamiseks vaid Drazenist endast jutustav lugu.


                    Pilet - Dok Zalgirise võitudest CSKA vastu 80ndate lõpus. Zalgirise toetajatele must see ja Eestil ka oma roll seal Valdu Suurkase näol. Eelmise filmiga veel seos ka olemas, kui Petrovici Cibano vs Zalgiris Meistrite liiga finaalis omavahel kohtusid ja Cibano tuule alla tegi. Mõlemas filmis sai vastava osapoole vaatenurka antud mängust näha. Tore dok ja seda impeeriumi kokkukukkumist veel ühe nurga alt näha väga meeldiv.


                    Tisse ei näe üheski.

                    Kommentaar


                      Algselt postitas keenjus250 Vaata postitust
                      Tisse ei näe üheski.

                      Tra, pole ime, et sport enam kellelegi ei meeldi.

                      Kommentaar


                        Mis teema selle venelaste filmiga on/oli? Nafo'kad tegid draamat või ongi antud film küsitav käik?
                        see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

                        "joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

                        "Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

                        Kommentaar


                          Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
                          Mis teema selle venelaste filmiga on/oli? Nafo'kad tegid draamat või ongi antud film küsitav käik?
                          Tundus suhtkoht lamp. Igav film, tisse nägi.

                          Kommentaar


                            Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
                            Mis teema selle venelaste filmiga on/oli? Nafo'kad tegid draamat või ongi antud film küsitav käik?
                            Tundus selline klassikaline "kõige õigema eestlase konkurss", kus võitja on see kes esimesena ja kõige kõvemini protesteerib ja kisab

                            Kommentaar


                              Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
                              Mis teema selle venelaste filmiga on/oli? Nafo'kad tegid draamat või ongi antud film küsitav käik?


                              Ka Ventseli meelest filmina keskpärane. Ju siis saatkonnale ei meeldinud, et venelane vägistab ukrainlanna.
                              Kummalisem on see Tiina Loki soov venelastega dialoogi pidada

                              „Kurtide armastajate“ puhul pole oluline teostus, vaid see, et tegemist on väga laetud filmiga, kui vaadata süžeeliini, teatud sümboleid, isegi näitlejaid ja režissööri.
                              2016. aastal kirjutas Guts oma blogis: „Minu jaoks on Euroopa prostituut.
                              Вернулся из двухнедельного трипа по Европе. Бродил по старым замкам, жил на окраине Праги у друзей-кинематографистов, катался в Германию и Австрию, вкушал Эдварда Мунка в венской галерее, мерз в Берлине, с трепетом наблюдал, как падает наша валюта, и только купленные еще за 76 рублей евротугрики…
                              GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                              GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                              (Seinfeld, The Pitch)

                              Kommentaar


                                Sums up selle öökimaajava venku"kultuuri" ehk on okei olla worthless piece of shit ja siis veel selle ka õnnelik olla, omasuguste seas.

                                "Äraolevaene sitakott" äsaks siis paremhaagiga vastu, Euroopalikult/Läänelikult, nii ime mu õiglase vaevaga, kuldkammiga gruumitud kotte ja stay in your own depressive vodkaHood.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X