Algselt postitas eika
Vaata postitust
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
pöff
Collapse
X
-
Algselt postitas eika Vaata postitustIkka sattusin.
Kommentaar
-
Algselt postitas Devil Vaata postitustLühikeste juustega pikem lontrus olin mina
muidu aga retsept hea t88 eest. Projektsiooni ruumidest nii palju, et k2rakat on hea seal kytta
Kommentaar
-
Algselt postitas alvarez Vaata postitustKle Gattuso, sa oled pikkust juurde visanud vai?
muidu aga retsept hea t88 eest. Projektsiooni ruumidest nii palju, et k2rakat on hea seal kytta
Kärakat on kindlasti hea kütta, kinnine ruum ja keegi ei kuule, kui sa paar masinat ümber lükkad .
Kommentaar
-
Algselt postitas dannar Vaata postitustMary and Max oli vutikohtunikest nii 1,87 korda parem.We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.
Kommentaar
-
Algselt postitas fitti Vaata postitustKui kohtunikud oli väärt, ütleme, 6 ehk tubli vaadatav dok, siis peaks etteantud konstanti kasutades Mary & Max olema kümnepallisüsteemis hindega 11,22. Nii palju ma olen nõus andma ehk animatsioonile, see on ikka mitu sammu Nick Parki filmidest edasi. Aga kuigi leidus palju vaimukaid detaile, oli stoori ehitatud lihtsamoelise melanhoolika skeletile ja kaetud kindla peale välja minnes temaatikaga, mille kohta poliitiliselt korrektne inimene ei saaks kuidagi öelda, et fui või päh. Õnneks ma pole PK, nii et kokkuvõttes ei annaks ikka üle 6.kaks firmatorti, kast pepsit!
Kommentaar
-
Algselt postitas Marduk Vaata postitustJärgmisest nädalast algab järjekordne Pöff. Oskab keegi mingeid filme sealt soovitada, mida kindlasti peaks nägema?
Kommentaar
-
Mida mulle näidatud on:
"Des hommes et des dieux" (Of Gods and Men)- Cannes` möllas ja selline aasta olulisemaid Euroopa filme.
"Sound of Noise"- mulle ei meeldinud, aga paljudele meeldis.
"Celda211"(Cell211)- OZ kohtub Prohvetiga. Meeldis.
"La mosquitera"(The Mosquito Net)- ei meeldinud
"Счастье моё"(My Joy)- ängfilm Venemaa moodi. Maitse asi, mina jäin magama.
"20 Sigarette"- Hurt Locker Itaalia moodi (tõsielusündmustel), selline Hollywoodlikus võtmes Iraagi film. Meeldis.
Kommentaar
-
Algselt postitas eika Vaata postitustMida mulle näidatud on:
"Des hommes et des dieux" (Of Gods and Men)- Cannes` möllas ja selline aasta olulisemaid Euroopa filme.
"Sound of Noise"- mulle ei meeldinud, aga paljudele meeldis.
"Celda211"(Cell211)- OZ kohtub Prohvetiga. Meeldis.
"La mosquitera"(The Mosquito Net)- ei meeldinud
"Счастье моё"(My Joy)- ängfilm Venemaa moodi. Maitse asi, mina jäin magama.
"20 Sigarette"- Hurt Locker Itaalia moodi (tõsielusündmustel), selline Hollywoodlikus võtmes Iraagi film. Meeldis.
Kommentaar
-
Algselt postitas dannar Vaata postitustEe, noormees, kava pole isegi väljas veel.
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar