Totsid, totsid, totsid, totsid!

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas eston maravilha Vaata postitust
    järgmiseks postitame sarah jessica parkeri siia?
    Võta heaks !
    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

sarah jessica south parker
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas Kuivik Banaan Vaata postitust
          Mul on üks sarnane fotoseeria oma hea sõbra neeger Johni ja tema venna Clarence'iga. Võrdleme ühtesid teisi asju, aga nad naeravad sama laginal.

kui sa märkasid musta mambat enne punast linti, siis on gaytestil sulle halvad uudised
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas ericbana

Intsu-Ingale tuleb igatahes krediiti anda. Väga kena näeb välja!
            see pilt võib nnatuke petlik olla.... säälsamuses Võrno-saates oli küll ta lame nagu seakoot ja teiste elu24-s ilmunud piltide peal samasugune. + liiter grillakanalt tilkunud pruuni rasva näos ja njuke.... aga pean nentima, et selle pildi peal on ta tõesti pääris kuum.

ja eelmistele, S-J-PArkerit asendab nüüd uues vilmus oopis kenam tots:

Kommentaar

klge, tal on ju sellel samusel pildil kopsikud tühjad - räme pettus. kuum on ta huul. diori huulekas.
              see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
                klge, tal on ju sellel samusel pildil kopsikud tühjad - räme pettus. kuum on ta huul. diori huulekas.
                I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

Kommentaar

on oht, et scootrit ja teisi siia tihedamaid postitajaid ei näe me nüüd paar päeva: https://www.facebook.com/#!/Spank.Bank.Official

stiilinäide
                  buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

Kommentaar

see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Kuurmaa and...?
                        Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

Algselt postitas EgoTrip Vaata postitust
                          Kuurmaa and...?
                          ... Järvis.

Aktifotode oksjon või mis iganes see Galetin korraldas.

May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Alice Bizarre makeup presents :

Kommentaar

Kommentaar

Working...
                                X