No announcement yet.

Totsid, totsid, totsid, totsid!

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

tänaste uudiste valguses asjakohane
      Algselt postitas Iceman
      Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas hofnar Vaata postitust
          tänaste uudiste valguses asjakohane
          "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Kes mäletab see meenutab....

Kommentaar

Top Geari publikust jäi selline neid silma, kahjuks head pilti ei saanud

Kommentaar

Tõstame siis teemat liikuva pildiga https://vine.co/v/bLXVE1hnB1u

Kommentaar

Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                    Algselt postitas taku*
                    Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Smile vol 2 ( Celeb Edition)

Kommentaar

Kommentaar

Tervitusi Taanimaalt, ma käin sellises toredas koolis, kus neiud on kenad

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas ericbana
                              See viimane ehmatas küll korralikult kaineks praegu...
                              Mis pidu neljapäeval peame ?

Kommentaar

Happy brondby fan is happy

Kommentaar

Working...
                                X