Kes on rubinho

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kes on rubinho

www.ramzone.co.uk message board'is on viimase kuu aja jooksul läbivaks teemaks tõusnud keegi rubinho. Tegemist on eestlasest derby fänniga, kelle unistuseks on inglismaa pinnal pride parkil derby mängu vaadata. Kuna eestlaste tengelpung on teadagi õhuke, kaapisid ramzone liikmed kokku £600, et rubinho eestist derbysse laupäevaseks derby-charlton mänguks kohale saada. Viimane uudis on järgmine:

Anyone who doesn't know - PARTY Friday night at the Greyhound, Village St, Normanton. Please be there for 9pm
    FREE BUFFET & DISCO
    RAFFLE - if you are able to bring along a raffle prize it would be much appreciated.
    Meet Rubinho (at last) the Estonian Derby fan . Ramzone members have raised £600 (including the sponsorship) to bring Rubinho over to Derby from Tallinn.

Ühesõnaga, kas keegi teab, kellega on tegemist?
    Minu nimi on jyriöö, aga sõbrad kutsuvad mind tavaliselt külla.

Peab ikka eriline nahaal vend olema et ennast niimoodi kuhugi teiste kulul pressida.

Aga et inglased teadagi sõbralik rahvas, siis miks mitte, lasku käia.

Väike vaene maanoor Rubinho from Estonia.
    Vänn

Kommentaar

sedasorti vennad saadavad kusagile kanal kahe mõttetusse soovisaatesse messe a'la olen vaene üksikema, kes soovib aidata - hansapank blaa blaa blaa.

Aga sel vennal vedas muidugi ästi ja igaüks tahaks olla tema asemel, kuna rahakott on vähestel puuga seljas
      Mamps on tubli, nii päeval laudas kui ka õhtul klubist tulles hilja..

Kommentaar

ma tean ühte rubinhot kuid vaevalt et ta derby fänn on. kisub rohkem sao paulo või vasco da gama poole. mehe nimeks rubens barrichello

Kommentaar

Eks lugege siis ise, mida see Rubinho endast ja siinsest eluolust RamZone\'is pajatab:

Derby\'s No. 1 Fan in Estonia

By Rubinho
          Date: 23/8/2001

Hi there! My \'name\' is Rubinho, and I recently had the pleasure of meeting quite a few of the people who post on the RamZone Message Board when Derby County played in my home country of Estonia.

I shall write about the great day we met and all about going with the Derby fans to the Lillekula Stadium to actually see Derby play in a later article, but meanwhile I thought that you might like to know some more about Estonia, Mart Poom\'s country.

Like me, Mart Poom was quite young when Estonia gained its freedom from the USSR, but the traumatic events then are lodged in my memory, and I would like to share them with the Derby fans whom I am proud to think of as my friends.

I live in Tallinn, on the eastern outskirts, and I presently live with my sister in one of those huge grey blocks of flats that were considered decent living occupation for the workers by the Soviet Union. It is nine storeys high and we call them \'stone boxes\' - they are not happy places to live but I am lucky because my block is on the edge and next to the Pirita River.

Tallinn is a nicer place to be a tourist than to live, and although I have lots of friends in my area, we often go to the Old Town because there is so little to do elsewhere.

My parents live about a one hour walk away in a \'summer house\' which has a garden where we can grow lots of vegetables. Since independence, however, no-one wants to eat these vegetables, we want to eat \'\'exotic\'\' fruits which are now so freely available here, such as watermelons and bananas which cannot be grown in our severe Baltic climate. My parents have now lived there 1 ½ years and I would live there too except it would be very inconvenient for me at Tallinn University where I study economics.

I cannot remember too much about the old days except that you had to stand in line for half an hour to buy 200g of butter, no-one was allowed to go abroad without a special permit and the only cars on the road were Ladas (and even worse cars!).

What I do remember is standing in the Baltic chain, a chain of people holding hands starting Tallinn and then going on hundreds of miles to Riga, capital of Latvia and even further to Vilnius, Lithuania\'s capital. There was not one single hole in that chain.

The chain was a protest against the Molotov-Ribbentrop Pact which illegally divided Eastern Europe between Germany and the Soviet Union.

The Revolution in the three Baltic States is known as the \'Singing Revolution\' because no force was used here in Estonia.

It got very tense in the end because people were shot in Riga and Vilnius and we sat in front of the TV all day long watching news of what was happening there.

There were human casualties and we were all scared of when it was going to start here in Estonia.

My Mom worked in Estonian Radio then and of course that was considered a strategic point because of news reaching abroad, so there were barricades in front of the building and it was surrounded by Russian soldiers.

When the USSR army started surrounding the TV tower, the Russian soldiers were becoming hungry and they were bought off by receiving food from the Estonians who were defending the building. Some of the soldiers became too friendly with our people and they were sent back and another group of soldiers came.

I was only a child as I said, but it was frightening and we didn\'t know what would happen. Luckily for us it all happened quickly and not one drop of blood was shed in Estonia.

The 10th Anniversary of our Independence was celebrated last week on the 20th August.

When I write again I will tell all RamZone readers about the happiest day of my life, 6th August 2001 and the best present I have ever had which was given to me on that very day.

I hope you will all now understand why we are so immensely proud of our country and of course of Mart Poom who has been such a wonderful ambassador for us.

People who have never been occupied by a foreign power do not understand how very precious their freedom is.

Mart Poom understands this.

Muud Rubinhoga seotud kirjutised RamZone\'is:
          An adventure in Estonia

Meet Rubinho fund

A dream come true

Bring Rubinho to Derby

Kommentaar

Nõme mees! Krt, mule käivad vähe närvidele sellised vennad. Mingi eneseuhkus peab ka ikka olema, rääkimata Eesti jalgpallifännide maine täissittumisest.
            Jube Tige Kala

Kommentaar

Orginally posted by lell

Peab ikka eriline nahaal vend olema et ennast niimoodi kuhugi teiste kulul pressida.
              Eesti jalgpallifännide maine täissittumisest.

Orginally posted by Miq

Nõme mees! Krt, mule käivad vähe närvidele sellised vennad. Mingi eneseuhkus peab ka ikka olema, rääkimata Eesti jalgpallifännide maine täissittumisest.
              ehhh... oh seda kidekadedust...

fazzi linke järgides jäi kyll mulje, et tegelane väärib igat penni sellest fondist, nii et...

tore on!

aiFo. hää meel kaasmaalase yle
              Jalgpallihaigla liige
              Member of SAFC Supporters Community Estonia/Finland

Kommentaar

Ma ei tea, võibolla jäi kahe silma vahele, aga ei näinud, et see mees oleks palunud mingit pappi Inglismaale sõiduks. Et kui nagu tänutäheks särk kingitakse ja sõit mängule välja tehakse, siis peab ikka õige eestlase kombel lihtsalt kinkija kuu peale saatma, eksju.

Ei saa küll aru, mispidi ta nüüd Eesti "jalgpallifännide" maine täis sittus.
                May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

tähendab...
                  ei ole normaalne, et enese iseloomustuses kirjutatakse (loe halatakse):
                  1) kui vaene on inimese kodumaa
                  2) kui raske on olnud inimese kodumaa saatus
                  3) räägitakse kodumaa lähiajaloost, ise seejuures mainides: 'ega ma ise ei mäleta, mis toimus, olin liig väike, kuid teised nii räägivad. ilmselt oli asi tõesti nii'. jutt a'la 'kalma saunas suure musta parukaga naine rääkis'.
                  4) kohe iseloomustuse algul tituleerib rubinho ennast eesti nr 1 oinaste fänniks. kas derbi fännid on nummerdatud nagu kolhoosi lehmakari?

minu arust kumas küll kõikjalt rubinho tekstist läbi: olen vaene, andke raha. meenutab kirju,
                  mida saavad ka eesti firmad pidevalt: olen nigeeriast, mulle meeldib teie maa, tahaks tulla teie riigi ülikooli õppima.

ps. ei ole kade, et tema saab inglismaale aga mina mitte.
                  lahinguväljal kohtume, raisk!!!

Kommentaar

valus debiil on see rubinjo tuhanded inimesed loevad seda kirja ju
                    on ta HAIGE VA?

Kommentaar

sa jyrka oled ise valus debiil. too tüüp kirjutas täpselt nii nagu asjad olid ja on. või elad sa kusagil paralleel universumis

Kommentaar

oli jahh nii aga seda pole vaja teistele raakida ja eestil marki tais teha

Kommentaar

i come from a poor country give me money i come visit you!
                          vott nii

Kommentaar

Orginally posted by Maarek

Ma ei tea, võibolla jäi kahe silma vahele, aga ei näinud, et see mees oleks palunud mingit pappi Inglismaale sõiduks. Et kui nagu tänutäheks särk kingitakse ja sõit mängule välja tehakse, siis peab ikka õige eestlase kombel lihtsalt kinkija kuu peale saatma, eksju.

Ei saa küll aru, mispidi ta nüüd Eesti "jalgpallifännide" maine täis sittus.
                            Ei peaks üldse küsimagi raha selliste asjade jaoks. Ja see vananaiste nutukiri ... Täissittumise kohta vaata Margunni kirja.
                            Eestieestile niipalju, et jalad saab ka teistmoodi kodumaa pinnalt minema.
                            Jube Tige Kala

Kommentaar

margi täis tegemisest niipalju et eesti mark on politikute poolt juba ammu täis roojatud

Kommentaar

Working...
                              X