toredaid pilte

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas BlueBlackWhite- Vaata postitust
    No näete! Päevitus, kõhulihas ning väärt larhv ei olegi edus määrav.
    Hea üritus Madridista
    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
      No näete! Päevitus, kõhulihas ning väärt larhv ei olegi edus määrav.
      Hea üritus Madridista
      Sa oled lihtsalt kade, sest CR7 on ilus, tal on palju raha ja oskab hästi palli mängida.
      Algselt postitas Iceman
      Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Algselt postitas hofnar Vaata postitust
        Sa oled lihtsalt kade, sest CR7 on ilus, tal on palju raha ja oskab hästi palli mängida.
        ja Messi on pankrotis amatöör?

Kommentaar

[QUOTE=hofnar;1373774]Sa oled lihtsalt kade, sest CR7 on ilus, tal on palju raha ja oskab hästi palli mängida.[/QUOTE

Kas kunigas Totti on siis Ronaldost koledam, et sa kadedust tunned?

Kommentaar

+
            Mart Laari ruum
            20 LEGEND

Kommentaar

Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Teema jätkuks:

Kalevi Facebook | Kalevi koduleht

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

Vaadates neid viimaseid siis 1. mul on häbi amatöörphotoshoppijate pärast, kuna need on ikka eriti rõveduse tipud 2. mul on tunne, et pooled "meme-kunnidest" ei saa üldse arugi mismoodi neid nalju teha tuleb.

Kommentaar

Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
                        2. mul on tunne, et pooled "meme-kunnidest" ei saa üldse arugi mismoodi neid nalju teha tuleb.
                        Selgita palun.
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          Selgita palun.
                          Oh do fuck off please, vaata mõningaid neid soperdisi mis täna üle interneti laiali on.

“Yes, This is Dog”, also known as "Hello, This is Dog", is a catchphrase associated with an anthropomorphized image of a black Labrador apparently answerin

Selgita palun mismoodi see originaalpoindiga kokku läheb?

Kommentaar

Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
                            Oh do fuck off please, vaata mõningaid neid soperdisi mis täna üle interneti laiali on.

“Yes, This is Dog”, also known as "Hello, This is Dog", is a catchphrase associated with an anthropomorphized image of a black Labrador apparently answerin

Selgita palun mismoodi see originaalpoindiga kokku läheb?
                            Memede point ongi, et igaüks võib teha mida tahab - neil pole mingeid piiranguid.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ma pole siiani veel ühtegi normaalset pilti antud teemal näinud. Postitage virmalisi või midagi.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                                Memede point ongi, et igaüks võib teha mida tahab - neil pole mingeid piiranguid.
                                Jah, aga kui tahta teha nö. sama sarja memed a la Insanity Wolf, Socially Awkward Penguin või toosama koer siis poindiks on ikka järgida originaalis ette antud mõtet või asi kaotab oma nalja ära.

Kommentaar

Working...
                                X