toredaid pilte

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
    Jah, aga kui tahta teha nö. sama sarja memed a la Insanity Wolf, Socially Awkward Penguin või toosama koer siis poindiks on ikka järgida originaalis ette antud mõtet või asi kaotab oma nalja ära.
    Sellega olen nõus.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mart Laar ja ruum, mis asja? Paluks selgitust.

Kommentaar

Algselt postitas Epic Vaata postitust
        Mart Laar ja ruum, mis asja? Paluks selgitust.
        Laaril sai Facebookis ruum otsa
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

mõni laaripilt oli täitsa okei (sümpatiseeris see costa concordia kapten vs mart), aga fakt on see, et ei ole lihtsalt piisavalt materjali potentsiaalse meme'i toitmiseks, liiga ettearvatav. that joke isn't funny anymore, kui morrissey'd tsiteerida. karta on, et sellest aru saamiseks läheb paljudel mõnigi päev ja nii kaua peab veel seda surnud hobuse materdamist taluma.

Kommentaar

Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

mul oli ka interneedus täis, aga siis tegin modemile restardi.

Kommentaar

Algselt postitas taku* Vaata postitust
                mul oli ka interneedus täis, aga siis tegin modemile restardi.
                Liiga palju porri?

MIngi lamp pilt kah, et vältida off topicut

Kommentaar

Kommentaar

Orelipoiss goes gangsta.

Kommentaar

Head sõbrapäeva kõigile!

Kommentaar

Pervert

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar