320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Mis teid närvi ajab ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Soccerneti ekspertide paneeldiskussiooni lühikokkuvõte - lihtsalt nussimise pärast pole mõtet autoomanikke nussida ja Tallinna linnajuhtimise teenuse võiks sumeritelt kui kõrgemalt arenenult tsivilisatsioonilt sisse osta.

    Kommentaar


      Algselt postitas Pints Vaata postitust
      Ema, anna padruneid.
      Padruneid ei ole vaja ja ma pean mainima, et jutt ei olnud 100% tõsiselt mõeldud. Kuradi natsiühiskond... keegi mainib padruned ja juba hakka vabandama.

      Kommentaar


        Algselt postitas Nasfal Vaata postitust
        Padruneid ei ole vaja ja ma pean mainima, et jutt ei olnud 100% tõsiselt mõeldud. Kuradi natsiühiskond... keegi mainib padruned ja juba hakka vabandama.
        Ega ma arvanudki, et kõike tõsiselt kirjutasid - lihtsalt see võttis nii hästi kokku mõne autopede suhtumise.
        Jah meil pole olukord nii hull, kui Moskvas aga mongoleid jagub kamaluga (kõnniteel/haljasalal parkimine, autoga randa/veepiirile ronimine jne.). Alles täna jaurasin ühe tohlakaga, kes oma CityBee käula meie KÜ maale parkis. "kUs SiIn KiRjAs On Et SiIa Ei ToHi PaRkIdA" - debiilik ukerdas end tõkete vahelt murule.

        Kommentaar


          Algselt postitas Pints Vaata postitust
          Ega ma arvanudki, et kõike tõsiselt kirjutasid - lihtsalt see võttis nii hästi kokku mõne autopede suhtumise.
          Jah meil pole olukord nii hull, kui Moskvas aga mongoleid jagub kamaluga (kõnniteel/haljasalal parkimine, autoga randa/veepiirile ronimine jne.). Alles täna jaurasin ühe tohlakaga, kes on CityBee käula meie KÜ maale parkis.
          Moskvaga meid ikkagi päris võrrelda ei saa need on kaks täiesti erinevat äärmust. Moskvas on see liikumine stop a douchebag vms, millel youtubes kümneid miljoneid vaatamisi, kus on näha juhtide suhtumist.

          Kommentaar


            Algselt postitas Nasfal Vaata postitust
            Moskvaga meid ikkagi päris võrrelda ei saa need on kaks täiesti erinevat äärmust. Moskvas on see liikumine stop a douchebag vms, millel youtubes kümneid miljoneid vaatamisi, kus on näha juhtide suhtumist.
            Olen neid klippe vaadanud ja ega meil palju tegelikult puudu ka ei jää - korra/kaks nädalas sai siin Koplis mongolitega suvel jauratud.

            Kommentaar


              Tallinn on nagunii puxxis linn ja tehke seal mis iganes jõu- ja ilunumbreid, inimväärset elukeskkonda sellest iial alla millise net worthiga inimestele ei saa.

              Kommentaar


                Mulle tundub justkui te räägiks üksteisest mööda. Jalgratta- ja ühistranspordiinfra arendamine ei pea tähendama, et autodele muutub midagi ebamugavamaks. Paraku oli aastaid liiklusboss Talvo Rüütelmaa, kelle kõik katsed asju edasi arendada keerasid pigem liikluse kõigi jaoks veel rohkem persse. Viimane tippsaavutus oli Kadriorus jalakäijate alasse sebrade maalimine. Projektis neid ei olnud, aga Tomati-Talvo joonistas ise juurde.

                Kui jätta kõrvale väike osa Kesklinnast, kuhu ilmselt tõesti ei peaks autoga saama - linna kasvades läheks liiga pornoks, vaadake meist veidi suuremate kohtade südalinnu - siis ei tähenda jalgrattateede märkimine autojuhtidele mingit ruumikadu. Lisaks väheneb oht, et kuskilt sõidab välja keskmisest lollim jalgrattur ja auto alla jääb.

                Mis puudutab ühistransporti, siis Tallinnas on eriti pikemate otste sõitmisel probleemiks, et liinid tehti 80ndate lõpus. Peale seda on lisatud max 10 uut bussiliini. Paraku inimeste liikumistrajektorid on tänapäeval hoopis teistsugused.

                Kommentaar


                  Tallinnas minuteada peaks probleemiks olema ka bussijuhtide väga suur puudus ja vanema generatsiooni bussijuhid ei taha üldse uusi liine õppima hakata.

                  Kommentaar


                    Algselt postitas vendetta Vaata postitust
                    Soccerneti ekspertide paneeldiskussiooni lühikokkuvõte - lihtsalt nussimise pärast pole mõtet autoomanikke nussida ja Tallinna linnajuhtimise teenuse võiks sumeritelt kui kõrgemalt arenenult tsivilisatsioonilt sisse osta.


                    Aaaanyway sellist asja ei ole olemas, et hiire patareid sureks niisama facebooki scrollides vms

                    Kommentaar


                      Algselt postitas rahvaspordipäev Vaata postitust

                      Aaaanyway sellist asja ei ole olemas, et hiire patareid sureks niisama facebooki scrollides vms

                      Olybet saadab sulle trahvi ka järgi et chip dumpid ��

                      FML ja UL muidugi
                      “Just because you're offended, doesn't mean you're right.”

                      Kommentaar


                        Tallinna bussiliine ei tehtud kindlasti 80ndate lõpus, vaid osad on 70 või isegi 60ndatest ,kui sissetoodud venelasi ühikatest ja toonastest magalarajoonidest tehastesse tööle veeti .Osad nendest liinidest on siiani alles. Üks pointe on selles ,et linnaisad ,igasugused transpordi osakondade juhid ja muud munnid ei sõida kunagi ühistranspordiga ja ei saa probleemide olemusest aru vaid näevad kõike autojuhi silmade läbi .

                        Kommentaar


                          Algselt postitas MALAGA Vaata postitust
                          Tallinna bussiliine ei tehtud kindlasti 80ndate lõpus, vaid osad on 70 või isegi 60ndatest ,kui sissetoodud venelasi ühikatest ja toonastest magalarajoonidest tehastesse tööle veeti .Osad nendest liinidest on siiani alles. Üks pointe on selles ,et linnaisad ,igasugused transpordi osakondade juhid ja muud munnid ei sõida kunagi ühistranspordiga ja ei saa probleemide olemusest aru vaid näevad kõike autojuhi silmade läbi.
                          Absoluutselt on see üks põhjustest. Sama läheb ka rattajuttude alla.

                          Kommentaar


                            Kuidas Tallinna linnaplaneeringus kergliiklusteede vajadusega arvestatakse? Kui kõige enam kipub kõlama jääma jalgratturitelt tulenev kriitika, siis suuremad probleemid on olnud autoummikutega ja probleemidega Kesklinnas sõites. Selles osas on mulle jäänud arusaamine, et Kõlvart on autojuhtide diskrimineerinist kõvasti tagasi tõmmanud. Tihedas kesklinnas on kõigil ebamugav isegi jalakäijana on linn suutnud lihtsad asjad nagu valgusfoorid nii segaselt paigaldada, et see on minu hinnangul ohtlik. Ehk oleks mõistlik just suurte läbi- või ümbersõitude juurde nagu Peterburi maantee Järve poole kõrvale rajada jalgrattateed või rajad, mis võimaldaksid paremini jalgrattaga linnaosade vahel liigelda?

                            Kommentaar


                              IMHO pole Tallinna liikluse suurimad probleemid mitte jala ega autoga liiklejad vaid elektritõukside kasutajad ja nende suvaliselt teepeale jätmine.

                              Kommentaar


                                Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                                IMHO pole Tallinna liikluse suurimad probleemid mitte jala ega autoga liiklejad vaid elektritõukside kasutajad ja nende suvaliselt teepeale jätmine.
                                Mu arust on kõige suurem probleem, et liiga palju koledaid inimesi on.

                                Ehk, noh, närvidele käivad küll tõuksid, aga probleemiks vast ikka päris pole.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X