Soccerneti ekspertide paneeldiskussiooni lühikokkuvõte - lihtsalt nussimise pärast pole mõtet autoomanikke nussida ja Tallinna linnajuhtimise teenuse võiks sumeritelt kui kõrgemalt arenenult tsivilisatsioonilt sisse osta.
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Mis teid närvi ajab ???
Collapse
X
-
Algselt postitas Pints Vaata postitustEma, anna padruneid.
Kommentaar
-
Algselt postitas Nasfal Vaata postitustPadruneid ei ole vaja ja ma pean mainima, et jutt ei olnud 100% tõsiselt mõeldud. Kuradi natsiühiskond... keegi mainib padruned ja juba hakka vabandama.
Jah meil pole olukord nii hull, kui Moskvas aga mongoleid jagub kamaluga (kõnniteel/haljasalal parkimine, autoga randa/veepiirile ronimine jne.). Alles täna jaurasin ühe tohlakaga, kes oma CityBee käula meie KÜ maale parkis. "kUs SiIn KiRjAs On Et SiIa Ei ToHi PaRkIdA" - debiilik ukerdas end tõkete vahelt murule.
Kommentaar
-
Algselt postitas Pints Vaata postitustEga ma arvanudki, et kõike tõsiselt kirjutasid - lihtsalt see võttis nii hästi kokku mõne autopede suhtumise.
Jah meil pole olukord nii hull, kui Moskvas aga mongoleid jagub kamaluga (kõnniteel/haljasalal parkimine, autoga randa/veepiirile ronimine jne.). Alles täna jaurasin ühe tohlakaga, kes on CityBee käula meie KÜ maale parkis.
Kommentaar
-
Algselt postitas Nasfal Vaata postitustMoskvaga meid ikkagi päris võrrelda ei saa need on kaks täiesti erinevat äärmust. Moskvas on see liikumine stop a douchebag vms, millel youtubes kümneid miljoneid vaatamisi, kus on näha juhtide suhtumist.
Kommentaar
-
Mulle tundub justkui te räägiks üksteisest mööda. Jalgratta- ja ühistranspordiinfra arendamine ei pea tähendama, et autodele muutub midagi ebamugavamaks. Paraku oli aastaid liiklusboss Talvo Rüütelmaa, kelle kõik katsed asju edasi arendada keerasid pigem liikluse kõigi jaoks veel rohkem persse. Viimane tippsaavutus oli Kadriorus jalakäijate alasse sebrade maalimine. Projektis neid ei olnud, aga Tomati-Talvo joonistas ise juurde.
Kui jätta kõrvale väike osa Kesklinnast, kuhu ilmselt tõesti ei peaks autoga saama - linna kasvades läheks liiga pornoks, vaadake meist veidi suuremate kohtade südalinnu - siis ei tähenda jalgrattateede märkimine autojuhtidele mingit ruumikadu. Lisaks väheneb oht, et kuskilt sõidab välja keskmisest lollim jalgrattur ja auto alla jääb.
Mis puudutab ühistransporti, siis Tallinnas on eriti pikemate otste sõitmisel probleemiks, et liinid tehti 80ndate lõpus. Peale seda on lisatud max 10 uut bussiliini. Paraku inimeste liikumistrajektorid on tänapäeval hoopis teistsugused.
Kommentaar
-
Algselt postitas vendetta Vaata postitustSoccerneti ekspertide paneeldiskussiooni lühikokkuvõte - lihtsalt nussimise pärast pole mõtet autoomanikke nussida ja Tallinna linnajuhtimise teenuse võiks sumeritelt kui kõrgemalt arenenult tsivilisatsioonilt sisse osta.
Aaaanyway sellist asja ei ole olemas, et hiire patareid sureks niisama facebooki scrollides vms
Kommentaar
-
Algselt postitas rahvaspordipäev Vaata postitust
Aaaanyway sellist asja ei ole olemas, et hiire patareid sureks niisama facebooki scrollides vms
FML ja UL muidugi“Just because you're offended, doesn't mean you're right.”
Kommentaar
-
Tallinna bussiliine ei tehtud kindlasti 80ndate lõpus, vaid osad on 70 või isegi 60ndatest ,kui sissetoodud venelasi ühikatest ja toonastest magalarajoonidest tehastesse tööle veeti .Osad nendest liinidest on siiani alles. Üks pointe on selles ,et linnaisad ,igasugused transpordi osakondade juhid ja muud munnid ei sõida kunagi ühistranspordiga ja ei saa probleemide olemusest aru vaid näevad kõike autojuhi silmade läbi .
Kommentaar
-
Algselt postitas MALAGA Vaata postitustTallinna bussiliine ei tehtud kindlasti 80ndate lõpus, vaid osad on 70 või isegi 60ndatest ,kui sissetoodud venelasi ühikatest ja toonastest magalarajoonidest tehastesse tööle veeti .Osad nendest liinidest on siiani alles. Üks pointe on selles ,et linnaisad ,igasugused transpordi osakondade juhid ja muud munnid ei sõida kunagi ühistranspordiga ja ei saa probleemide olemusest aru vaid näevad kõike autojuhi silmade läbi.
Kommentaar
-
Kuidas Tallinna linnaplaneeringus kergliiklusteede vajadusega arvestatakse? Kui kõige enam kipub kõlama jääma jalgratturitelt tulenev kriitika, siis suuremad probleemid on olnud autoummikutega ja probleemidega Kesklinnas sõites. Selles osas on mulle jäänud arusaamine, et Kõlvart on autojuhtide diskrimineerinist kõvasti tagasi tõmmanud. Tihedas kesklinnas on kõigil ebamugav isegi jalakäijana on linn suutnud lihtsad asjad nagu valgusfoorid nii segaselt paigaldada, et see on minu hinnangul ohtlik. Ehk oleks mõistlik just suurte läbi- või ümbersõitude juurde nagu Peterburi maantee Järve poole kõrvale rajada jalgrattateed või rajad, mis võimaldaksid paremini jalgrattaga linnaosade vahel liigelda?
Kommentaar
-
Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitustIMHO pole Tallinna liikluse suurimad probleemid mitte jala ega autoga liiklejad vaid elektritõukside kasutajad ja nende suvaliselt teepeale jätmine.
Ehk, noh, närvidele käivad küll tõuksid, aga probleemiks vast ikka päris pole.
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Kommentaar