Algselt postitas boobek
Vaata postitust
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
LIIKLUS
Collapse
X
-
Algselt postitas Ingmar Vaata postitust
Kas Sa lihtsalt ei saa aru, kuidas selline ringristmik toimib? Sa ei pea nende klotside vahel sõeluma, püsi oma reas ja jälgi teed.Hello! I´m mentaly ill.
Kommentaar
-
Algselt postitas Ingmar Vaata postitust
Kas Sa lihtsalt ei saa aru, kuidas selline ringristmik toimib? Sa ei pea nende klotside vahel sõeluma, püsi oma reas ja jälgi teed.
- Likes 1
Kommentaar
-
Autojuhina ma mõistan nende vajadust ringidel - samas ühistranspordi kasutaja rollis veidi vähem, paar korda sattunud kas 100 või 180E-ga linnast koju sõitma peale seda kui Väo ring valmis sai ja seal ka need jublakad maas ja nende liinide juhid tihti panevad üle nende, et pöördel rida vahetada Seega sel hetkel pole neist eriti kasu, pigem lihtsalt jalus.
Kommentaar
-
Need jublakad on tegelikult ju toredad ja vajalikud, aga kui teed on hooldamata ja nad on dünamiidina seal lumesopa sees, siis suhteliselt paha, kui neist satud üle sõitma.The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
- Likes 1
Kommentaar
-
Kui sõiduautod betoonribade vastu põhja kriibivad, on nad ise midagi väga-väga valesti teinud. Jõuame jällegi tagasi sinna, et on mingi hulk inimesi, kes lihtsalt ei saa ringide loogikast aru, isegi kui see eraldusribadega ilmselgeks teha. Veoauto ja bussiga ma ise ei sõida, seda ei oska kommenteerida.
Tartu Viljandi ringi kohta on hea lühike video, mis näitab hästi neid vangerdusi, mida mõned rumalamad liiklejad seal ringil korda saadavad (nt 0:01, 0:15, 0:28 ja 1:08 peal)
Mina loodan, et kui neid ringe tekib üle eesti rohkem, siis saab ka keskmine liikleja üle sisemisest tungist tingimata keset ringi rida vahetada. Ja kui ei saagi, siis vähemalt ei kannata kõrvaline liikleja, kellele ringil külje pealt sisse sõidetakse. Riia ring oli aastaid Eesti üks ohtlikemaid ringe, kus avariid olid peaaegu igapäevased, midagi pidi ju muutma.
Kommentaar
-
Sinu loogika viga ongi ju selles, et lähtepunkt on mind ei sega järelikult on kõik hästi. Lihtsalt sulle teadmiseks, et tavaline rendikäru on kuskil 4m kanti. Et siis miinimum 8+m rong tekib. Paadikäruga on veel hullem. Mul tuleb näiteks 10m, + veel mingi väike turvalisuse varu on ka hea jätta. Pikendatud kaubikud või veokid on veel omaette kategooria. Kõik see pealesunnitud vigursõit och ajukepp, sest mõned inimesed ei oska ringi peal käituda (tegelikult oskavad küll, aga neil on lihtsalt pohhui) ei tundu eriti mõistlik lähenemine. Sulle endale ju ka ei meeldiks näiteks kui teehooldus talvel käiks ainult 4x4 meeste lati järgi, et meie saame sõidetud küll, mis need teised hädaldavad kogu aeg.
Kommentaar
-
Algselt postitas Ingmar Vaata postitustKui sõiduautod betoonribade vastu põhja kriibivad, on nad ise midagi väga-väga valesti teinud. Jõuame jällegi tagasi sinna, et on mingi hulk inimesi, kes lihtsalt ei saa ringide loogikast aru, isegi kui see eraldusribadega ilmselgeks teha. Veoauto ja bussiga ma ise ei sõida, seda ei oska kommenteerida.
Tartu Viljandi ringi kohta on hea lühike video, mis näitab hästi neid vangerdusi, mida mõned rumalamad liiklejad seal ringil korda saadavad (nt 0:01, 0:15, 0:28 ja 1:08 peal)
Mina loodan, et kui neid ringe tekib üle eesti rohkem, siis saab ka keskmine liikleja üle sisemisest tungist tingimata keset ringi rida vahetada. Ja kui ei saagi, siis vähemalt ei kannata kõrvaline liikleja, kellele ringil külje pealt sisse sõidetakse. Riia ring oli aastaid Eesti üks ohtlikemaid ringe, kus avariid olid peaaegu igapäevased, midagi pidi ju muutma.Hello! I´m mentaly ill.
Kommentaar
-
Algselt postitas Ingmar Vaata postitustMina loodan, et kui neid ringe tekib üle eesti rohkem, siis saab ka keskmine liikleja üle sisemisest tungist tingimata keset ringi rida vahetada.
+ Sinu lingitud videos see 0:28 vend... Kui ta oleks tulnud Viljandi poolt ja tahtnud sama lüket teha (Viljandi poole tagasi), siis sellel ringil ainus viis manöövri teostamiseks ongi ju ühes või teises kohas kivide vahelt risti läbi panemine. (Ja ka konkreetse kaasuse puhul vahetas ta rada ju tõenäoliselt selle pärast, et mingi küna jäi talle ringil ette ja kui kuldne Fabia poleks teda ringilt väljudes cockblockinud, oleks ta siseringil ilusti sellest esimesest aerutajast mööda saanud.)20 LEGEND
Kommentaar
-
Algselt postitas vtp Vaata postitust
Ee... Mulle hakkab järjest enam tunduma, et sa peaks ise "Ringle õigesti!" ette võtma ja tutvuma ringristmikel liiklemise reeglitega. St su lähtekoht paistab läbivalt olevat, et ringil sõiduraja vahetamine on mingi tabu. See aga ei ole ju nii. Või noh, võib-olla Tartus on.
+ Sinu lingitud videos see 0:28 vend... Kui ta oleks tulnud Viljandi poolt ja tahtnud sama lüket teha (Viljandi poole tagasi), siis sellel ringil ainus viis manöövri teostamiseks ongi ju ühes või teises kohas kivide vahelt risti läbi panemine. (Ja ka konkreetse kaasuse puhul vahetas ta rada ju tõenäoliselt selle pärast, et mingi küna jäi talle ringil ette ja kui kuldne Fabia poleks teda ringilt väljudes cockblockinud, oleks ta siseringil ilusti sellest esimesest aerutajast mööda saanud.)
Kommentaar
-
Algselt postitas vendetta Vaata postitustSinu loogika viga ongi ju selles, et lähtepunkt on mind ei sega järelikult on kõik hästi. Lihtsalt sulle teadmiseks, et tavaline rendikäru on kuskil 4m kanti. Et siis miinimum 8+m rong tekib. Paadikäruga on veel hullem. Mul tuleb näiteks 10m, + veel mingi väike turvalisuse varu on ka hea jätta. Pikendatud kaubikud või veokid on veel omaette kategooria. Kõik see pealesunnitud vigursõit och ajukepp, sest mõned inimesed ei oska ringi peal käituda (tegelikult oskavad küll, aga neil on lihtsalt pohhui) ei tundu eriti mõistlik lähenemine. Sulle endale ju ka ei meeldiks näiteks kui teehooldus talvel käiks ainult 4x4 meeste lati järgi, et meie saame sõidetud küll, mis need teised hädaldavad kogu aeg.
Selle "tegelikult oskavad küll, aga neil on pohhui" suhtumise tõttu ongi turboringid head. Tavaringidel kannatavad ka need liiklejad, kes midagi valesti ei tee, turboringidel on kõrvalisi kannatanuid vähem ja mind ei häiri, kui keegi tahab oma aja säästmise nimel lõigata ja oma enda auto põhja ära lõhkuda, siis lasku minna.
Algselt postitas vtp Vaata postitust
Ee... Mulle hakkab järjest enam tunduma, et sa peaks ise "Ringle õigesti!" ette võtma ja tutvuma ringristmikel liiklemise reeglitega. St su lähtekoht paistab läbivalt olevat, et ringil sõiduraja vahetamine on mingi tabu. See aga ei ole ju nii. Või noh, võib-olla Tartus on.
+ Sinu lingitud videos see 0:28 vend... Kui ta oleks tulnud Viljandi poolt ja tahtnud sama lüket teha (Viljandi poole tagasi), siis sellel ringil ainus viis manöövri teostamiseks ongi ju ühes või teises kohas kivide vahelt risti läbi panemine. (Ja ka konkreetse kaasuse puhul vahetas ta rada ju tõenäoliselt selle pärast, et mingi küna jäi talle ringil ette ja kui kuldne Fabia poleks teda ringilt väljudes cockblockinud, oleks ta siseringil ilusti sellest esimesest aerutajast mööda saanud.)
Ringristmik pole see koht, kus tingimata on vaja eesolevast autost mööda sõita. See tüüp oleks võinud ringi täiesti vabalt eesoleva auto taga läbida ning pärast ringi neljarealisel möödasõidu ära teha.
Kommentaar
-
Algselt postitas Ingmar Vaata postitust
Kui sa jääd keset ringi seisma ja hakkad piirajate vahel rida vahetama, siis tekivadki ohtlikud olukorrad ja avariid. Täpselt samamoodi nagu tekivad ohtlikud olukorrad ilma piirajateta ringidel.
Ringristmik pole see koht, kus tingimata on vaja eesolevast autost mööda sõita. See tüüp oleks võinud ringi täiesti vabalt eesoleva auto taga läbida ning pärast ringi neljarealisel möödasõidu ära teha.Hello! I´m mentaly ill.
Kommentaar
-
Busside ja veokite ''saladus'' on see, et nad esiteks keskmisest sõiduautost tunduvalt robustsema sillakonstruktsiooniga ja teiseks see, et palgatud juhil on üldiselt suhteliselt savi, kas see ratas või nurk käib üle mingi serva või mitte. Remonti omast taskust nad kinni ei maksa.Tallinnas tehti need turboristmikud kiirelt mahedamaks kui esialgsed liiga palju linnaliinibusse lõhkusid ja linnaviletsus kiunuma hakkas. Aaastat peast ei mäleta, aga see debatt nende turboringide mõttekuse üle on juba väga vana .
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar