X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

katkised tsitaadimärgid on saatanast
    BVB - Vaprus

Kommentaar

Oscar Pistorius drinking game: Every time someone goes to the bathroom, take five shots.
      So self aware so full of shit

Kommentaar

Corner taken quickly...

Kommentaar

Tea, kas on juba olnud, aga:

Kommentaar

Algselt postitas Nurmekas Vaata postitust
            Tea, kas on juba olnud, aga:
            Emale näitaks küll.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
                Oscar Pistorius drinking game: Every time someone goes to the bathroom, take five shots.
                Väga hea.

Kommentaar

Hetkel on täies hoos tennise mäng ungarlanna Vanda Lukacse (loe: vända lukas) ja türklanna Seven Orali vahel!

Seven Oral

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
                    Hetkel on täies hoos tennise mäng ungarlanna Vanda Lukacse (loe: vända lukas) ja türklanna Seven Orali vahel!

Seven Oral

https://twitter.com/sevenoral
                    Ma arvan, et seven oral oleks tema juures isegi vähe. infinity anal

Kommentaar

«Tast on aru saada, et ta hea meelega tuleks ja hakkaks juba tööle, aga selleni on väga pikk tee veel käia,» lisas Must.

iciciciccc
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Hea leid. Ebareaalselt ebaterve
                        sigpic

Kommentaar

Aadu must huumor.

Kommentaar

see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Tallinna linnapea Edgar Savisaarega kohtuda soovinud mees ähvardas täna pärastlõunal Tallinnas Vabaduse väljakul linnavalitsuse teenindussaali klienditeenindajat noaga ja jooksis minema, politsei otsib ähvardajat.

Savisaare kirurg ajas aadressid sassi.

Kommentaar

see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Working...
                                X