No announcement yet.

ebaterve huumor

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Nägin kah kord, kuidas noored muukisid klambriga selle klaasist juraka lahti ja toppisid endale zipposid tasku. Ma panin kitse ja juhtisin turvamehe tähelepanu sellele tegevusele.

Kommentaar

Nv-e ootuses...

Kommentaar

Kommentaar

"Well, after the wedding we went to the Motel 6 (we live in a small town, thats all there was)
          and it was on. We quickly undressed and got right down to business. I had to be careful, as she was a virgin and it was quite painful for her. I managed to get in there after a few minutes of trying. I only lasted about 2 minutes, but it was amazing. The best part was when we both orgasmed at the same time. I cried for a little while afterward, it was just so beautiful."

krt.. ma ei viitsi seda lõopuni lugeda - see kogu teema on ju nali? see "naine" on ju mees? tuli ju nii välja?
          BVB - Vaprus

Kommentaar

Joga Bonito!!!

Kommentaar

Äripäev rokib (väärikas kandidaat siia teemasse).

AUTO: BMW S1000

Siin on Automedia pildid järgmisel aasta tootmisse minevast S 1000 RR mootorrattast.
              BMW juht Motorrad Hendrik von Kuenheim lubas, et iga aasta toodetakse 1000 mootorratast.

Keegi ei ta veel, kui võimas ratas on, kuid kahtlustakse, et see pistab rinda parematega.

Kommentaar

Ohjah, kuidas see teema on alla käinud. Peab vist kustutama hakkama.
                When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

visake läbusse jah...

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
                    Ohjah, kuidas see teema on alla käinud. Peab vist kustutama hakkama.
                    no mis teha, raske aeg, pehmed väärtused domineerivad. kustuta aga.

Kommentaar

Teeme nüüd paar reeglit siin teemas selgeks. Siia võib postitada EBATERVERID nalju, pilte ja linke.

Et isegi aeglasemad isendid aru saaksid, siis: „Cristiano Ronaldo: olen parim … ja paremuselt teine ning kolmas (http://www.delfi.ee/news/sport/_jalg...71297&l=wsport). SEE EI OLE EBATERVE NALI! See on pask. Pasa jaoks on suisa eraldi alajaotus. Postitage sinna.

Samuti pole naljakas http://www.youtube.com/watch?v=5Z5x_mKhkq4 see link.

Edaspidi kustutatakse jura kohe ära ja komitee on võimas ning võimekas.

HEAD NÄITED
                      A man goes into a pharmacy. He says to the druggist: \"I need some birth control for my eleven-year-old daughter.\"
                      \"Is your little girl sexually active?\" asks the druggist.
                      \"Nah, she just lays there like her mother.\"

Mees tuleb töölt koju ja leiab eest tydruksõbra, kes pakib kohvreid.
                      \"Kullake, mis sa teed? Kas sa jätad mind maha? \"
                      \"Ma ei saa sinuga enam koos olla, sa oled pedofiil!\"
                      \"Oo, peened sõnad üheksa-aastase kohta!\"

Police have today admitted that George Best was not in fact buried in
                      Belfast last week and that in retrospect the decision to cremate him in
                      Hemel Hempstead on Sunday morning might have been a mistake.

A man phones in to work:
                      \"I\'m sick today. I\'ve been in bed all morning. I can\'t come to work.\"
                      \"OK. How sick are you?\"
                      \"I just raped my four-year-old son!\

A man and a woman are sitting next to each other at a bar, both getting drunk. The man turns to the woman and asks her why she\'s so down.
                      \"My husband just left me. He said I\'m too kinky in bed,\" she replied.
                      \"What a coincidence! My wife just left me,\" said the man. \"She told me that I was too kinky for her, too!\"
                      The two talk a little while longer, and finding that they have so much in common they decide to go back to the woman\'s house to have kinky sex.
                      When they get to her house she turns to the man and says, \"Give me ten minutes, I want to slip into something more comfortable.\" She goes into the bathroom and changes into a full leather, jet black dominatrix outfit.
                      However, as she\'s coming out of her bathroom, the man is putting on his coat and walking out the door.
                      \"What happened?\", she said. \"I thought you wanted to have kinky sex?\"
                      He looks at her and says, \"Well, I just screwed your dog and shit in your purse. I\'m done.\"

Ühe sõnumi hind on 3.50. See on sama palju kui ühe Armeenia väikse poisi päeva söögiraha. Saada see sõnum oma 7 sõbrale las s*tt nälgib nädala

Miss Deaf Texas Killed by Train
                      AP
                      AUSTIN (March 14) - The reigning Miss Deaf Texas died Monday afternoon after being struck by a train, officials said.
                      Tara Rose McAvoy, 18, was walking near railroad tracks when she was struck by a Union Pacific train, authorities said. A witness told Austin television station KTBC the train sounded its horn right up until the accident occurred.
                      McAvoy, who had been deaf since birth, won the state title in June and represented the state \"with dignity and pride,\" state pageant director Laura Loeb-Hill told The Associated Press via e-mail Monday night.
                      McAvoy was to represent Texas at the Miss Deaf America pageant this summer, Loeb-Hill said.
                      McAvoy graduated last year from the Texas School for the Deaf, attended Austin Community College and then started at Gallaudet University in Washington, D.C., in January, but had returned to Texas, Loeb-Hill said.

Pildidest ja linkidest:

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

üks nali, mis ma just kasutasin mingi idioodi tibidega+nende idiootpoissõpradega, kes arvavad et mu kehakaal on ebaterve:

IT (idioottibi): kas sa ei ole kunagi käinud tervisekontrollis?
                        V99: käisin EKGd tegemas hiljuti
                        IT: mis nad ütlesid
                        V99: käskisid lõpetada masturbeerimise
                        IT: oh jumal. miks?
                        V99: ei, see segas nende poolt mingite andurite peale panemist jms.
                        IT: ....
                        "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

wulffmorgenthaler loodan, et seda pole olnud

Kommentaar

evelyn sepa kael
                            armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Anonüüm 10.05.2008 22:39

Mul isa suri kaks kuus tagasi ja ema on ikka veel täiesti masenduses ja ma ei oska teda kuidagi aidata.

Mul on õnneks parim sõbranna kellega koos saan väljas käia ja kes hea tuju toob aga emal pole kedagi ja ma tahaks et tal naukenegi parem tuju tuleks.

Aitaks keegi??

uus Isa sul 10.05.2008 22:59

kui ta väga vana ei ole siis võin ju aidata

noorte foorumid on täis ebatervet huumorit
                              forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
                                Aitäh Vincent! See oli hea näide ebatervsusest ja huumorist .
                                Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                                Algselt postitas taku*
                                Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Working...
                                X