Kui see on sinu esimene külastus, siis palun tutvu korduma kippuvate küsimustega. Selleks, et teha postitusi, tuleb Sul end kasutajaks registreerida. Postitusi saad lugeda ka ilma registreerimata.
VÄLJAST
Big Boi – Sir Lucious Left Foot: The Son of Chico Dusty
Deftones – Diamond Eyes
Pendulum - Immersion
Manic Street Preachers – Postcards From A Young Man
The Courteeners – Falcon
Special mention: Kanye West – My Beautiful Dark Twisted Fantasy (kuna ilmus alles hiljuti, siis pole veel üle 10 korra kuulanud, but this is obviously good shit)
parima (taas)avastatud vana eripreemia läheb Yesile
kõige kuulatum lugu anno 2010: Tinie Tempah – Pass Out
We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.
Kuulatuimad artistid:
Vaiko Eplik ja Eliit, Titus Andronicus, Gorillaz, Kino, Lenna
Kuulatuimad plaadid aastast 2010:
Titus Andronicus - Monitor
Gorillaz - Plastic Beach
Fang Island – Fang Island
Vampire Weekend - Contra
Leslie da Bass - Minu kuningriik
Päevalehte läinud tabelisse panin ka Kanye Westi sisse. Sama põhjendus fittiga.
Lauludest:
Lenna - Rapunzel (plaat oli junk, see lugu oli super)
Vaiko Eplik ja Eliit - Sylvester Otsustab Surra (regulaarselt)
Vaiko Eplik ja Eliit - Libahunt (regulaarselt)
Fang Island - Daisy
Xiu Xiu - No Friend Oh
Xiu Xiu - Chocolate Makes you Happy
Titus Andronicus - No Future Part Three
"T*ra, kuidas ma selle endal maha lasknud olin"-taasleidmine - Andrew W.K.
"Niisama kuidagi meelest läinud"-taasleidmine - The Unicorns
"Kuidas ma seda esimesel tulemisel küll ei leidnud"-leidmine - Titus Andronicus - Arms against atrophy
Lugu, mida ma palju kuulasin, aga siiralt varjan - Tinie Tempah - Frisky feat. Labrinth (see viimane minut oli püss)
Minu jaoks oli tegu päris hea aastaga. Kuulasin suhteliselt palju muusikat ja päris palju oli sellist uut muusikat, mis mulle väga meeldis. Q1 möödus peamiselt 2009 muusikat kuulates, millest tahaksin tunnustusega ära mainida Sunn o))), Fuck Buttonsi, Dirty Projectorsi, The xx-i ja omal pervessel moel ka Iggi Popi.
eelmise aasta nostalgiast üle saamise jätel tekkis mul periood, mis sisaldas ebaproportsionaalselt palju aeglase muusika kuulamist. Selle tõmbas käima siis Sunn o)), mida täiendasid juubelit veetev Arvo Pärt erinevate plaatide näol ja 2010 plaatidest Knife-i Tomorrow, In a Year. Samasse patta paneksin ka Flaming Lipsi Dark Side of the Mooni, mis mulle millegipärast väga meeldib.
Sellele järgnes mul selline "helge elektroonilise poppmuusika" periood, kus uutest plaatidest andsid tooni Owen Pallet, Caribou ja minu edetabelis aasta parima plaadi preemia võitnud UNKLE.
Viimases kvartalis kuulatu hulgas andsid tooni taas pisut vähem helge helipildiga käesoleva aasta plaadid, nagu Salem, Grinderman ja These New Puritans + minu 2009 aasta plaat Fever Ray-lt.
Suurimaks mittemõistmiseks jäi mulle Gorillazi menu, mis vaatamata kannatlikule kuulamisele minus midagi helisema ei pannud. Kanye West samuti mitte, aga see pole ka minu muusika. Kerge pettumuse valmistasid Massive Attack ja Tricky ning ehk ka Brandon Flowers. Mulle nimelt ühel hetkel (täpsemalt pärast loo Tranquilize avaldamist) tundus, et see mees võib oma loomingulisel teel pöörduda mulle sobivas suunas. Aga ei.
Kohustuslikus vanema muusika taasavastamise rubriigis võiksin kirjutada White Noise-st ja Zappast, aga jalust niitis mind siiski üllatus sealt, kust seda kõige vähem ootasin. Nimelt ei olnud ma kunagi hoolega kuulanud Beatlesi Revolveri viimast lugu, mis osutus lihtsalt maailma muutvaks. Uskumatu lugu. Võimalik, et selles rubriigis olin lihtsalt pimestatud isiklikust draamast tingitud kontrastist. Mind rõhub jätkuvalt Tallinna 1 Keskkooli needus, mis tähendab, et laulutunnis laulis matemaatika-füüsika eriklass nädalast nädalasse Obladi-obladad, mis on isegi originaalis kuulamatu.
Kontserditest ka. Minu lemmik oli Arvo Pärdi Tabula Rasa Jaani kirikus. Igati tibens olid ka Caribou, Owen Pallet ja XX Helsinkis Flow-l ja otseselt halb ei olnud ka nädalake hiljem toimunud U2, kuigi olen neilt ka paremat kontserdi näinud.
Musid-musid ja ilusat advendiaja lõppu!
«Kuule, konn, kas vesi on soe?»
«Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»
Üldiselt kuulan aasta-aastalt üha vähem uut mussi ning sedagi enamasti kodumaist... Alljärgnevad lood on siis maksimaalselt erinevad ning ehk kõige paremini meelde jäänud aastast 2010. R2 aastahitile edastatud lood:
ÖÖKÜLM - SEAGRIPP 95
LENNA - RAPUNZEL
RÖÖVEL ÖÖBIK - YOUNG GODZ HAVE FUN
Märkimist väärib kindlasti Öökülma plaat Head Uudised. No mida plaati! Ennem oli punt mul meeles ühe hoogsa ja vahva lauluga (viskit) ning üsna mannetu live'ga, kuid peale seda plaati... hoopis teine tera - lood plaadil on leidlikud, vaimukad ning ka suvine etteaste EHHFil oli mõnus.
Lenna plaat oli ka täitsa hea, HU? 2 oli nii ja naa ning the Sun oli nagu ikka the Sun. Rohkem uusi plaate vist ei kuulanudki, kui siis mõned välismaised, aga nende kohta ei oska ma niiehknaa miskit lausuda
tegin ka huvi pärast enamrohkem esmakordselt katse oma muusika-aastat kuidagi järjestuslikult kokku võtta. paraku see vana häda, et vähemasti ära nimetada tahaks nii paljusid, aga no ikka kuidagi ei oska ma mingit listi teha. igast fäänsisid 'viimaseid eff emme' ju ei kasuta, lisaks vanu asju olen tavapäraselt avastanud ja taasavastanud üsna palju, seega kes kurat see enam mäletab, mis just viimase aasta kraam on. parema ülevaate huvides proovisin vähemalt veidigi rühmitada, ka see oli (ühe erandiga) jubekeeruline, aga noh here goes:
1. Kanye West – My Beautiful Dark Twisted Fantasy
2.-5.
Kno – Death Is Silent
Okym Riim – Kirjad aguli seintel
Cee-Lo Green – The Lady Killer
Of Montreal – False Priest
6.-10.
Diabolic – Liar & A Thief
Zola Jesus – Stridulum II
Arcade Fire – The Suburbs
Flying Lotus – Cosmogramma
Xiu Xiu – Dear God, I Hate Myself
11.-15.
Gil Scott-Heron – I’m New Here
Rhyme Asylum – Solitary Confinement
The Flashbulb – Arboreal
Caribou – Swim
LCD Soundsystem – This Is Happening
16.-20.
Janelle Monae – The ArchAndroid
Bilal – Airtight’s Revenge
The Roots – How I Got Over
Holy Fuck – Latin
Joanna Newsom – Have One On Me
21.-25.
The Knife – Tomorrow, In A Year
Freeway & Jake One – The Stimulus Package
UNKLE – Where Did The Night Fall
MGMT – Congratulations
MURS & 9th Wonder – Fornever
pluss veel tubli kümmekond plaati mõnusat uut kraami (Big Boi, Drake, Chrisette Michele, Jamiro uus, Gorillaz nt), seega igatepidi hea aasta, v.a ehk vaid kodumaise muusika osas, nagu ka kuskil eespool juba tõdesin. ning noh sellega seoses (ja et elu üleliia ilus ei tunduks) peab kahjuks ära märkima ka aasta ülekaalukalt suurima topeltpettumuse, mille valmistas(id) Leslie ja HU? – minu jaoks tõesti aivan käsittämätön, mispaganapärast neid kahte plaati igal pool niimoodi kummardatakse. kusjuures mõlema eelmised meeldisid väga. go figure.
1. Gorillaz - Plastic Beach
2. Caribou - Swim
3. PackFM - I F*cking Hate Rappers
4. Owen Pallett - Heartland
5. Flying Lotus – Cosmogramma
6. Charanijt Singh - Ten Ragas to a Disco Beat
7. Kanye West – My Beautiful Dark Twisted Fantasy
8. Broken Social Scene - Forgiveness Rock Record
9. Arcade Fire – The Suburbs
10. How To Dress Well - Love Remains
Kuulatud sai veel väga palju muudki ning suur osa neist on siin eelnevalt ka juba mainitud, kuid minus need albumid ihukarvu liikuma ei pannud. Üldiselt ei olnud see aasta minu jaoks nii palju head toov kui eelmine aasta.
Lugude Top 10:
1. Gorillaz - On Melancholy Hill
2. Caribou - Odessa
3. Lenna - Rapunzel
4. Kanye West - Dark Fantasy
5. PackFM - I F*cking Like Everything
6. Kanye West - Lost in the World
7. Owen Pallet - Red Sun No. 5
8. Broken Social Scene - All to All
9. How to Dress Well - Walking This Dumb
10. Caribou - Lalibela
LastFM lugude Top 10:
1. Mr. Lawrence – Everyday Is Like Sunday
2. Röövel Ööbik – Let's Do Your Hair
3. Jay-Z – Young Forever (feat. Mr Hudson)
4. And One – Movie Star
5. David Bowie – Space Oddity
6. Nas – Life's a Bitch
7. Grizzly Bear – Two Weeks
8. Röövel Ööbik – Thulelohe
9. And One – Sometimes
10. Gorillaz – On Melancholy Hill
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
minu aasta loo parimad iseloomustused: 'This makes me want to get naked and roll in cum.'
'im going to kill someone to this song'
'I just did some coke to come down from this song'
'BEST. HEADACHE. EVER.'
'i will be forced to go on a roaring rampage of destruction if this song is played at a club or party'
'This song is so violent, i fucking love it.'
'*shreeks* Death RAAAAAAAAYYYYYYY!!! I'm going to run around screaming this at my 4th of july party tomorrow while shooting roman candles at people....'
'this songs reminds me of running around with knife and just stabbing people'
Kommentaar