• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

päeva parim uudis on muidugi see, et radioheadi uus album 19 veebruar

Kommentaar

2011. aasta parim album so far:

Frivolous - Somewhere in the Suburbs

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas piimamees Vaata postitust
        aasta oodatuim plaat minu jaoks on kindlasti does it offend you, yeah? "don't say we didn't warn you". oodata on seda sügisel oktoobris.
        albumi ilmumist on vahepeal mitu korda edasi lükatud, kuid 13 märts see kauaoodatud kaunike lõpuks ilmub.

Kommentaar

Black Joe Lewis & The Honeybirds kõlab sedavõrd hästi, et bluus ei surnud siiski ühes Pinetop Perkinsiga. Ja aprilli algul ilmub lõpuks Robbie Robertsoni uus plaat, mida olen oodanud kaugelt üle kümne aasta. Senikuuldu põhjal oli ootamist väärt.
          the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
          because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Teema nimikangelase uus live CD ja DVD Awsome as f**k on tõestuseks, et tegemist on tõenäoliselt ühe parima live-bändiga maailmas. Juba esimese looga tõmmatakse publik niimoodi kaasa, et need on lõpus väsinumad, kui bändiliikmed. Väga uhke. Minul jääb ainult patja nutta ja süüdistada Eesti kaitseväge, et bändi esinemine Soomes nägemata jäi.

Kommentaar

Hetke hailaidid on Elbow lugu High Ideals ja Low uuel plaadil peagi ilmuv Especially Me.
              the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
              because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

juba aprilli seisuga tuleb eri kuradi kõva flow seekord. http://www.flowfestival.com/esiintyjat/ garaažifestival on suureks saanud.
                Jack of all trades, Master of nuns

Kommentaar

Algselt postitas terroriBanaan Vaata postitust
                  juba aprilli seisuga tuleb eri kuradi kõva flow seekord. http://www.flowfestival.com/esiintyjat/ garaažifestival on suureks saanud.
                  Püha püss.

Kommentaar

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

foo fighters - wasting light

parim foo'de plaat ever
                      forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Algselt postitas Even Vaata postitust
                        foo fighters - wasting light

parim foo'de plaat ever
                        Mulle potsatas ka see plaat täna postkasti lõpuks. Ülihea. Tegin autoga kohe väikse tripi, et kogu plaat ära kuulata. "Dear Rosemary" ja "Whit Limo" olid parimad.

Kommentaar

Neile, kes aeg-ajalt satuvad folgi lainele, on Fleet Foxesi uus Helplessness Blues kindlasti üks ütlemata hea album

Last edited by piimamees; 02.05.11, 19:54. Põhjus: näide kah

Kommentaar

How does Freddy Kruger wipe his butt?

Kommentaar

Watch it girl cause I ain't your "Mr. Nice Guy",
                              More like the "meet ya take you home and fuck you twice guy"

Kommentaar

Kummardusega kõigile meestele.

Kommentaar

Working...
                                X