Algselt postitas Jasper
Vaata postitust
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Film
Collapse
X
-
Samal ajal kui teie vaatate oma uusi filme, teen mina alles tutvust veel viimaste kriitikute lemmikutega (klassikutega), mis mul veel vaatamata.
Citizen Kane, kuidas sellinne asi ikka vaatamata oli, on müstika. Tõeline meistriteos ja iga natuke rohkem filmidest huvituv saab aru, miks seda nii kõrgelt hinnatakse. Kas see ka tänapäeval, keskmisele vaatajale, naudingut pakkuda suudab on juba omaette küsimus. Minu jaoks jäävad ka mõstetamatuks väited, nagu see film oleks aegunud. Seda ta kindlasti pole.
Lugu, mis selle filmi ümber käis on ka jub eraldi huvitav teema ja kindlasti põnev lugemine kõigile, ka nendele kes seda filmi pole näinud.
Pea samal ajal ilmus ka üks mu lemmik filme, Casablanca, nauditavuse poolest Cirizen Kane vastu ei saa, sellega tuleb nõustuda, kuid ma selle filmi juures hindan pigem selle sügavust ja filosoofilist poolt.
Kommentaar
-
Algselt postitas Aílton Vaata postitustPole väga palju filme vaadanud, aga omalt poolt tõstaksin esile Hacksaw Ridge'i ja Deadpooli. Deadpooli võiksin uuesti ja uuesti vaadata ning ikka naeraksin samade kohtade peale ja naudiksin igat sekundit filmist. Captain America oli ka tegelt päris timm.
Kommentaar
-
Viimased 3 sel aastal linastunud filmi mida sai vaadatud peale raamatu lugemist
Jack Reacher: Never Go Back
The Girl on the Train
Miss Peregrine's Home for Peculiar Children
Esimese kahe puhul raamat filmist üle, viimase puhul vastupidi.
Lähipäevil võtan Inferno ette, kuigi ega siingi vist pole kahtlust, kumb etem. Loodetavasti jõuab veel selle aastanumbri sees sama teha ka Fantastic Beasts and Where to Find Them duubliga.
Ahja. Üks film veel, mille raamatut küll ei ole lugenud ja tõenäoliselt seda ei tee ka, aga filmi sai vaadatud - Mike and Dave Need Wedding Dates. Päris õudne
Kommentaar
-
Algselt postitas risto Vaata postitustMiss Peregrine's Home for Peculiar Children
Algselt postitas Rudy Vaata postitustÜllatav, et keegi pole välja toonud The Nice Guys.Victoria Concordia Crescit
Kommentaar
-
Aasta 2016, siiani on minu jaoks üks ja ainus väga hea film olnud 'Arrival' - 10/10. Ühtegi 9 ja 8 palli filmi pole olnud, kuid on hulk toredaid ja huvitavaid filme nagu: 'The Accountant', 'The Jungle Book', 'Zootopia', '10 Cloverfield Lane', 'The Neon Demon', 'The Infiltrator' ja 'Päevad Mis Ajasid Segadusse'. Need on kõik 7/10 filmid aga aasta lõpuks ma ootan umbes ~8 paremat filmi nende asemele, mis moodustaks reaalse top 10ne.
Mõned honourable mentionid - 'Elle', 'Perfect Strangers', 'A Hologram For The King' ja 'The Nice Guys', mis on kõik korralikud 6,5/10ed ja omamoodi head filmid.
Siis on paar koomiksifilmi, mida ma kunagi oma edetabelites ei kajasta kuna võtan neid natuke eraldiseisvatena, aga 'Deadpool' ja Captain America: Civil War' olid mõlemad decent 7/10, esimene pigem isegi 8 poole kalduv. 'Doctor Strange' oli 6,5/10, jäi natukene ühehülbaliseks.
Filmid mis on head, millest ma saan aru miks nad on head ja võivad inimestele meeldida, kuid mulle ei läinud peale: 'Captain Fantastic' ja 'Hunt For The Wilderpeople'.
Aasta käkid: 'Suicide Squad', 'Star Trek Beyond', ' X-Men: Apocalypse', 'Money Monster', 'Jason Bourne', 'The Legend of Tarzan', 'Now You See Me 2', 'The BFG', 'The Magnificent Seven', 'Ghostbusters' ja 'Klassikokkutulek'.
Mida tahan näha ning mis ilmselt hakkavad minu top 10-t moodustama: 'Manchester By The Sea', 'Moonlight', 'Silence', 'Nocturnal Animals', 'La La Land', 'The Edge of Seventeen', 'Toni Erdmann', 'Paterson' ja 'Hacksaw Ridge'. Eks nagu ikka, mõni feilib ja ehk on midagi veel kuskil ka radari all luuramas (äkki L-Koreast 'The Handmaiden' või 'The Wailing) mis üllatab, aga selliseks see 2016 aasta on kujunemas filmimaailmas.Victoria Concordia Crescit
Kommentaar
-
Meenus veel siit teemastki kunagi läbi käinud "Hunt for the Wilderpeople". Kui Deadpool on selline konkreetselt allapoole vööd huumoriga, siis Uus- Meremaa film pakatab nutikamast huumorist, soundtrack on hea ja storygi loogilist laadi. Kel vaatamata, siis soovitan!
E: Vb see metssea maha löömine ei olnud kõige loogilisem, aga mitte võimatuAILTON
Kommentaar
-
Ma vist pole ühtegi selle aasta filmi vaadanud, aa see superkangelaste pask Will Smithiga, aga nagu Marv3llous mainis, siis enamus aasta kõige oodatumad filmid on nüüd järjest välja tulnud aasta lõpus. Aga nagu olen maininud, siis viimasel sõna kvaliteet võrdub sarjadega ja häid filme ilmub ikka väga vähe, seetõttu ka vaatan uusi sarju ja vanu filme.
Kommentaar
-
Minu subjektiivne 2016 aastal välja antud filmide paremik:
1 - Handmaiden ( http://www.imdb.com/title/tt4016934/ )
2 - Captain Fantastic ( http://www.imdb.com/title/tt3553976/ )
3 - Sing Street ( http://www.imdb.com/title/tt3544112/ )
4 - Hunt for the Wilderpeople ( http://www.imdb.com/title/tt4698684/ )
5 - Hell or High Water ( http://www.imdb.com/title/tt2582782/ )
6 - Everybody Wants Some ( http://www.imdb.com/title/tt2937696/ )
7 - American Honey ( http://www.imdb.com/title/tt3721936/ )
8 - The Nice Guys ( http://www.imdb.com/title/tt3799694/ )
9 - 10 Cloverfield Lane (Parim Sci-Fi/Ulme)( http://www.imdb.com/title/tt1179933/ )
10 - Keanu (Parim komöödia)( http://www.imdb.com/title/tt4139124/ )
11 - Kubo and the Two Strings (Parim anima) ( http://www.imdb.com/title/tt4302938/ )
12 - Don`t Breathe (Parim õudukas) ( http://www.imdb.com/title/tt4160708/ )
13 - Deadpool (Parim koomiksi põhjal tehtud film) ( http://www.imdb.com/title/tt1431045/ )
Captain Fantastic ja Handmaiden on tegelikult mõlemad esikoha väärilised.
Nägemata on veel Arrival, mis suure tõenäosusega kuuluks top3 hulka ja kvalifitseeruks ka 10 Cloverfield Lane asemel parimaks SciFi filmiks. Doctor Strange võib ka parem olla kui Deadpool. Ülejäänud tabel peaks jääma selliseks nagu ta on.FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
sigpic
Kommentaar
-
Algselt postitas GoldenEagle Vaata postitustKas keegi on vaadanud suurepärase prantsuse filmi "Intouchables" Artises jooksvat järge, kui on, siis kuidas hindaksite?
Pole järg ju. Sama näitleja aga tegelase nimi on teine (Driss oli selles 2011 filmis).
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar