Kuna lugu oli valmis ja natuke uni ka, siis keerasin ennast pressiseansile, kus jooksis miskine Venemaa ulmekas nimega Külgetõmme. Filmis mängis minu lemmik Vene näitleja Oleg Menšikov, kes oli kuidagi väga vanaks jäänud, aga üldiselt on ta ikka tore. Filmi alguses lendab kolesuur aparaat taevast alla, hunnik noori saab surma ja kõik on pahased, kuna arvavad, et see on mingi tulnukarünnak. POliitikud on munnid, sõjaväelased enamvähem okeid ja noorukid hakkavad asja lihtsalt uurima. Kohati on tegevus nagu elektrooniku seiklustest, kus elektroonik on seekord tulnukas, siis on veidi noorte armudraamat ja lõpuks ilget madinat. Kummalisel kombel pean ütlema, et ma täitsa nautisin seda filmi. Oli selline lapselik ja isegi mingi poindiga popkorniulmekas. Võrreldes kõigi nende iseseisvuspäevade, transfoormerite ja muu USA noortele suunatud ulmepasaga, kus põhiline on lehviv USA lipp, "võitle lõpuni, ületa end" ja "riigi nimel on okei surra", oli tegu üsna rahumeelse sõnumiga looga. Sisuliselt nagu ultranaiivne Arrival, et "elame kõik õige rahus edasi". Aga ikka väga ultranaiivne. Meelelahutusena on see ka hea, et koguaeg on tunne, et ma vist nägin peategelanna nibusid, aga vist ei näinud ka.
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Film
Collapse
X
-
Vaatasin minagi Novembri ära. Antud film oleks pidanud kandma nime "Liina", mitte "November". 1) Tegelaskujud olid nagu puder ja kapsad - näiteks Muna Ott asendati naisega; paruneid on liiga esile tõstetud, Kupja-Hans oli liiga töllakaks muudetud. 2) Välja oli visatud vanapagana ja Õuna-Endli surm jne. Soovitan kõigele, kelle meeldivad filmid, kus on kunstlikult armastust esile tõstetud.
Kommentaar
-
Algselt postitas Jalgpallifantoom Vaata postitustVaatasin minagi Rehepappi ära. Antud film oleks pidanud kandma nime "Liina", mitte Rehepapp. 1) Tegelaskujud olid nagu puder ja kapsad - näiteks Muna Ott asendati naisega; paruneid on liiga esile tõstetud, Kupja-Hans oli liiga töllakaks muudetud. 2) Välja oli visatud vanapagana ja Õuna-Endli surm jne. Soovitan kõigele, kelle meeldivad filmid, kus on kunstlikult armastust esile tõstetud.
Kommentaar
-
Algselt postitas count Vaata postitustMinu subjektiivne 2016 aastal välja antud filmide paremik:
1 - Handmaiden ( http://www.imdb.com/title/tt4016934/ )
2 - Captain Fantastic ( http://www.imdb.com/title/tt3553976/ )
3 - Sing Street ( http://www.imdb.com/title/tt3544112/ )
4 - Hunt for the Wilderpeople ( http://www.imdb.com/title/tt4698684/ )
5 - Hell or High Water ( http://www.imdb.com/title/tt2582782/ )
6 - Everybody Wants Some ( http://www.imdb.com/title/tt2937696/ )
7 - American Honey ( http://www.imdb.com/title/tt3721936/ )
8 - The Nice Guys ( http://www.imdb.com/title/tt3799694/ )
9 - 10 Cloverfield Lane (Parim Sci-Fi/Ulme)( http://www.imdb.com/title/tt1179933/ )
10 - Keanu (Parim komöödia)( http://www.imdb.com/title/tt4139124/ )
11 - Kubo and the Two Strings (Parim anima) ( http://www.imdb.com/title/tt4302938/ )
12 - Don`t Breathe (Parim õudukas) ( http://www.imdb.com/title/tt4160708/ )
13 - Deadpool (Parim koomiksi põhjal tehtud film) ( http://www.imdb.com/title/tt1431045/ )
Captain Fantastic ja Handmaiden on tegelikult mõlemad esikoha väärilised.
Nägemata on veel Arrival, mis suure tõenäosusega kuuluks top3 hulka ja kvalifitseeruks ka 10 Cloverfield Lane asemel parimaks SciFi filmiks. Doctor Strange võib ka parem olla kui Deadpool. Ülejäänud tabel peaks jääma selliseks nagu ta on.FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
sigpic
Kommentaar
-
Vaatasin täna ära filmi Kosmos meie vahel, mis oli eilse Venemaa filmiga omamoodi sarnane. Vähemalt sellel moel, et tegu oli ulmeka varjus sentimentaalse armastuslooga kosmosepoisi ja neiu vahel. USA omas oli vähem militaarset poolt ja lugu oligi tegelikult lihtne eneseleidmise lugu probleemsete noorte vahel. Üsna helge taas, ilusa pildikeelega ja lihtne vaatamine. Kui olete alla 20, siis ilmselt väga meeldiv film, mida neiuga vaatama minna.
Kommentaar
-
Algselt postitas karl54 Vaata postitustMa ei tea, mulle Arrival ei meeldinud, võibolla on asi zanris, võibolla selles, et selliseid ulmekaid on viimasel ajal päris palju olnud ja on pigem sellinne realismiperiood elus, mistõttu ka nt filmid nagu Moonlight, Manchester by the Sea jne meeldivad rohkem.FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
sigpic
Kommentaar
-
Algselt postitas count Vaata postitustAsi pole mitte žanris, vaid pigem inimese enda huvides, kui sulle meeldib "Arrivali" asemel vaadata realistlikke neegreid, kes üksteisel rannaliival kiim-romantiliselt pihku taovad...
Kommentaar
-
Algselt postitas karl54 Vaata postitustMa ei tea, mulle Arrival ei meeldinud, võibolla on asi zanris, võibolla selles, et selliseid ulmekaid on viimasel ajal päris palju olnud ja on pigem sellinne realismiperiood elus, mistõttu ka nt filmid nagu Moonlight, Manchester by the Sea jne meeldivad rohkem.★★★★★★
Kommentaar
-
Algselt postitas Kenny's Heroes Vaata postitustKas on? Mul tuleb pähe vaid Ex-Machina paar aastat tagasi. Eriti nagu mitte rohkem. Mõtlen siis ise 'sellise' filmi all psühholoogilise scifi alla minevat kraami. Kui on, too mõni näide, antud ˛anr, või siis alastiil, pakub huvi, kui hea.FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
sigpic
Kommentaar
-
Okei, nüüd ma olen küll plindris, jah puusalt tulistades tundus, et tõesti viimasel ajal neid on palju olnud, aga teil on õigus, ei ole. Ilmselt olen need igast kosmose filmid, mida on olnud natuke rohkem , the Martian, Gravity jne samasse patta pannud, ilmselt mingi alateadlik värk.
Mul on veel mõned oscari kandidaadid parima filmi kategoorias vaadata, kui kõik vaadatud üritan uuesti aru saada, miks Arrival mulle ei istunud. Ma arvan, et see oli minu jaoks tsipa hollywoodilik, samas peale seda vaatasin seda Mel Gibsoni sõja filmi ja tuleb see teema tagasi võtta. Aga eks ma mõtlen veel, võibolla ainnan uue võimaluse. Ma tean seda, et on väga, väga harva kui on mõni kriitikute poolt ja ka rahva poolt enamvähem armastatud film, mis mulle ei meeldi. Aga aegajalt satub sekka mõni film, mis justkui peaks olema suurepärane, aga ei istu, kohe üldse ei istu. See tähendab nt seda, et panen hindeks 6, mis 10 palli süsteemis on väga hea. Kuna Arrivalile panin 6, mõtlesin, et vaatan nt imdb top 250 (kõige kergem kohe mingit tabelit näha, kõik räägivad, et rahvas on kuningas) filmide tabelit ja mitmele neist olen hindeks pannud 6 või vähem.
Butch Cassidy and the Sundance Kid
Singin in the Rain
2015 Star Wars
Monty Python and The Holy Grail
3 Idiots
Rashomon
Ran
The Wolf of Wall Street
La Haine
Arvestades kui vähe ma panen 10. siis tegelt minu 6 võib olla paljude 7-9. Ehk nendest filmidest aint 1-2 ma pean keskpäraseks filmiks. Teisi headeks.
Kommentaar
-
Algselt postitas karl54 Vaata postitustOkei, nüüd ma olen küll plindris, jah puusalt tulistades tundus, et tõesti viimasel ajal neid on palju olnud, aga teil on õigus, ei ole. Ilmselt olen need igast kosmose filmid, mida on olnud natuke rohkem , the Martian, Gravity jne samasse patta pannud, ilmselt mingi alateadlik värk.
Mul on veel mõned oscari kandidaadid parima filmi kategoorias vaadata, kui kõik vaadatud üritan uuesti aru saada, miks Arrival mulle ei istunud. Ma arvan, et see oli minu jaoks tsipa hollywoodilik, samas peale seda vaatasin seda Mel Gibsoni sõja filmi ja tuleb see teema tagasi võtta. Aga eks ma mõtlen veel selge vastuse. Ma tean seda, et on väga, väga harva kui on mõni kriitikute poolt ja ka rahva poolt enamvähem armastatud film, mis mulle ei meeldi. Aga aegajalt satub sekka mõni film, mis justkui peaks olema suurepärane, aga ei istu, kohe üldse ei istu. See eistumine, tähendab nt seda, et panen hidneks 6, mis 10 palli süsteemis on väga hea. Kuna Arrivalile panin 6, mõtlesin, et vaata nt imdb top 250 (kõige kergem kohe mingit tabelit näha) filmide tabelit ja mitmele neist olen hindeks pannud 6 või vähem.
Butch Cassidy and the Sundance Kid
Singin in the Rain
2015 Star Wars
Monty Python and The Holy Grail
3 Idiots
Rashomon
Ran
The Wolf of Wall Street
La Haine
Arvestades kui vähe ma panen 10. siis tegelt minu 6 võib olla paljude 7-9. EHk nendst filmdiest aint 1-2 ma pean keskpäraseks filmiks. Teisi headeks.
2015 aasta Star Wars
Kommentaar
-
Algselt postitas karl54 Vaata postitustSeda kindlasti
Kommentaar
-
Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitustEhk Rashomon? Nagu kõige tähtsam film narratiivi ehitamisel ja sa annad talle 6?
Sama on teise Kurosawa filmiga Ran, kui vaadata suuremat pilti, siis see ei ole mingi 6.
Ja ma armastan Kurosawat, seitse samuraid ja Yojimbo on mu lemmik filmide seas, kuradi Leone, tema unustamatu triloogia sai alguse suurepärasest ahvimisest/kopeerimisest.
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar