Varem kinos ei käinud ning hiljuti avastasin enda jaoks kodukino. Annaks siis hinnanguid aga püüaks seda teha vaid nendele,mis on tõesti laiemale üldsusele tuntud filmid ning teiseks kaasaegsest kinost läbi käinud. Ise postitan siia neid ikka juurde, kui veel mõni vaadatud saab.
Muide, paneks ka reitinguid(!) . Ise kasutan Championship Manager-stiili, alghinne on 6 ning siis hakkab ta kas tõusma,langema või jääb püsima
U-571 - väga huvitav sisu (minule), kuid mõned ebaloogilised kohad, kus torpeedod kihutavad sabmariinist mõnekümne cm kauguselt mööda ning sadakond süvapommi ei kahjusta saatuslikult Saksa laeva,kus jänkid(!) sees. Tasuks ka arvestada fakti, et seesama Saksa laev oma riigi teenijatega sees sai väga kõvasti varem kannatada...
7 punkti.
Vertical Limit - sisu on enam-vähem, kuid omalaadsetes filmides on see täpselt TÜÜPILINE. no more comments.
5 points
Ronin - Suurepärane näitleja-Robert De Niro. Pole suurt midagi negatiivset öelda, kuid story pole ehk minule väga meeltmööda. Üks tüüpiline viga autojälituses... "tsiviilide" autod paiknevad 90% ühe süsteemi järgi.
7 points
Snatch - Inglise aktsent...mmm! Üsna mitmekülgne sisu.
9 points
Matrix - mõningad naeruväärsed seigad, kuid siiski kõvasti vaeva nähtud stooriga.
8 points
Remember The Titans - Jutt käib siis ühest 'ameerika jalgpalli' meeskonnast.... väga hea. Suurepärane film. Olete ehk märganud minu signatuuri?
10 points
End of Days - Schwarznegger on väga ära tüüdanud oma lähen-suren-ärkan-teen-võidan stiiliga. Kuidagi tobe oli...
3 points
Face/Off - Nicolas Cage'lt pole just palju ebaõnnestunud filme ning see film on temalt poolt samuti väga hästi mängitud, kuid minu arvates rikkus filmi mingil määral John Travolta, kes sellesse rolli imho üldse ei sobinud.
8 points
Con Air - huvitav jutt, Cage'lt hea esitus taas. Veidi mõistmatud pisiasjad tavainimesele siiski nagu näiteks mida teeb oma aja ära istunud mees maailma kõige suurimate 'kurikaeladega' ühes lennukis...nojah...
8 points
Road Trip - huvitav,huvitav,huvitav... Pakub huvi ei-tea-mispärast selline asi... noored...
8 points
Gladiator - suurepärane film. enamus ilmselt näinud,teavad niigi.
10 points
Meet The Parents - mage... tüüpilisi armulugusid võin ka mujalt vaadata, ootasin enamat huumori poolelt aga kõik oli nagu reklaamis nähtud juba...
4 points
Armageddon - Bruce Willist olen ikka harjunud nägema sellises Schwarzneggeri stiilis tegutsemas (ok ehk mitte päris nii hull pole asi ) aga see oli õnnestunud tükk. Story väga meeltmööda.
8 points
Scary Movie - hästi tehtud paroodiafilm, õnneks olin näinud kõiki Screami filme,Matrixit ning kuulnud seda üht The Sixth Sense'i lauset ( i see dead people ). Huumorit leidsin küllaga. Kuid konkurentsivõimeline suurte filmide seas pole.
8 points perhaps....or 9 (hiljem parandatud)
The Cell - Jennifer Lopez'i filmi vaatamine polnud sugugi minu idee aga juhtusin seda nägema ning väga hull nagu polnudki.
7 points (hiljem parandatud)
Red Planet - lugedes sissejuhatust filmide jäi silma üks lause,mis lootused filmist alla kerisid : "...kuid õnnetu juhuse läbi lukustub robot ümber tapamasinaks, mille eesmärgiks saab astronautide hukkamine" - böääk Kuid ületas mu lootused... huvipakkuv sisu, päris hea.
8 points
Paneks midagi väganegatiivset ka hulka:
Starship Troopers - okse,rops,okse...
no points what-so-ever!
Lisaks siia veel 2 väärt filmi - Gone In 60 Seconds ja American Pie , kuid nägin neid kinos ning suurt neist ei mäleta peale selle,et mainimist nad kindlasti väärivad.
Selle teema saatus on siiski teie kätes,kas jätkame hinnangutega või enda huvidega antud alal või ...
Kui läbi lugesite saite teada minu eelistused.
Muide, paneks ka reitinguid(!) . Ise kasutan Championship Manager-stiili, alghinne on 6 ning siis hakkab ta kas tõusma,langema või jääb püsima
U-571 - väga huvitav sisu (minule), kuid mõned ebaloogilised kohad, kus torpeedod kihutavad sabmariinist mõnekümne cm kauguselt mööda ning sadakond süvapommi ei kahjusta saatuslikult Saksa laeva,kus jänkid(!) sees. Tasuks ka arvestada fakti, et seesama Saksa laev oma riigi teenijatega sees sai väga kõvasti varem kannatada...
7 punkti.
Vertical Limit - sisu on enam-vähem, kuid omalaadsetes filmides on see täpselt TÜÜPILINE. no more comments.
5 points
Ronin - Suurepärane näitleja-Robert De Niro. Pole suurt midagi negatiivset öelda, kuid story pole ehk minule väga meeltmööda. Üks tüüpiline viga autojälituses... "tsiviilide" autod paiknevad 90% ühe süsteemi järgi.
7 points
Snatch - Inglise aktsent...mmm! Üsna mitmekülgne sisu.
9 points
Matrix - mõningad naeruväärsed seigad, kuid siiski kõvasti vaeva nähtud stooriga.
8 points
Remember The Titans - Jutt käib siis ühest 'ameerika jalgpalli' meeskonnast.... väga hea. Suurepärane film. Olete ehk märganud minu signatuuri?
10 points
End of Days - Schwarznegger on väga ära tüüdanud oma lähen-suren-ärkan-teen-võidan stiiliga. Kuidagi tobe oli...
3 points
Face/Off - Nicolas Cage'lt pole just palju ebaõnnestunud filme ning see film on temalt poolt samuti väga hästi mängitud, kuid minu arvates rikkus filmi mingil määral John Travolta, kes sellesse rolli imho üldse ei sobinud.
8 points
Con Air - huvitav jutt, Cage'lt hea esitus taas. Veidi mõistmatud pisiasjad tavainimesele siiski nagu näiteks mida teeb oma aja ära istunud mees maailma kõige suurimate 'kurikaeladega' ühes lennukis...nojah...
8 points
Road Trip - huvitav,huvitav,huvitav... Pakub huvi ei-tea-mispärast selline asi... noored...
8 points
Gladiator - suurepärane film. enamus ilmselt näinud,teavad niigi.
10 points
Meet The Parents - mage... tüüpilisi armulugusid võin ka mujalt vaadata, ootasin enamat huumori poolelt aga kõik oli nagu reklaamis nähtud juba...
4 points
Armageddon - Bruce Willist olen ikka harjunud nägema sellises Schwarzneggeri stiilis tegutsemas (ok ehk mitte päris nii hull pole asi ) aga see oli õnnestunud tükk. Story väga meeltmööda.
8 points
Scary Movie - hästi tehtud paroodiafilm, õnneks olin näinud kõiki Screami filme,Matrixit ning kuulnud seda üht The Sixth Sense'i lauset ( i see dead people ). Huumorit leidsin küllaga. Kuid konkurentsivõimeline suurte filmide seas pole.
8 points perhaps....or 9 (hiljem parandatud)
The Cell - Jennifer Lopez'i filmi vaatamine polnud sugugi minu idee aga juhtusin seda nägema ning väga hull nagu polnudki.
7 points (hiljem parandatud)
Red Planet - lugedes sissejuhatust filmide jäi silma üks lause,mis lootused filmist alla kerisid : "...kuid õnnetu juhuse läbi lukustub robot ümber tapamasinaks, mille eesmärgiks saab astronautide hukkamine" - böääk Kuid ületas mu lootused... huvipakkuv sisu, päris hea.
8 points
Paneks midagi väganegatiivset ka hulka:
Starship Troopers - okse,rops,okse...
no points what-so-ever!
Lisaks siia veel 2 väärt filmi - Gone In 60 Seconds ja American Pie , kuid nägin neid kinos ning suurt neist ei mäleta peale selle,et mainimist nad kindlasti väärivad.
Selle teema saatus on siiski teie kätes,kas jätkame hinnangutega või enda huvidega antud alal või ...
Kui läbi lugesite saite teada minu eelistused.
Kommentaar