No announcement yet.

Nagu kaks tilka vett

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Olin siis tööl ja keegi pani peale selle va Blake'i terve plaadi ja no nii kohutavat lampi laskmist polnud kunagi kuulnud. Vihaga ei osand paremini väljendada.
    ★★★★★★

Kommentaar

Algselt postitas Kenny's Heroes Vaata postitust
      Olin siis tööl ja keegi pani peale selle va Blake'i terve plaadi ja no nii kohutavat lampi laskmist polnud kunagi kuulnud. Vihaga ei osand paremini väljendada.
      ja

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Tofoa, ma olen aru saanud siin kõrvalt vaikselt observeerides, et sa oled gifi- ja muidu meemikunn, aga no kuule... Igal asjal on piir ka ikka FFS.

Kommentaar

Algselt postitas markofkin Vaata postitust
          Tofoa, ma olen aru saanud siin kõrvalt vaikselt observeerides, et sa oled gifi- ja muidu meemikunn, aga no kuule... Igal asjal on piir ka ikka FFS.
          Andeksi, aga minu arvates James Blake'i kohta sedasi ütlemine võrdub koera sitaga.

Nagu kaks tilka vett. Ei?
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
            Andeksi, aga minu arvates James Blake'i kohta sedasi ütlemine võrdub koera sitaga.

Nagu kaks tilka vett. Ei?
            Blake on see pseudodiibi pehmoelektro taustal läbi peanaha inisev luider meesterahvas? Miks ta kõigile meeldima peaks?

Kommentaar

M.C.Hall

Milos Raonic
              GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
              GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
              (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Vincente del Bosque

Mariano Argento alias Romano

Kommentaar

Alan Rickman

Victor Piturca

Kommentaar

Ben Bernanke, Föderaalreservi esimees (tänane Äripäev)

Ben Bernanke, Föderaalreservi esimees (tänane Äripäev)

Kommentaar

Katy Selverstone

Samantha Morton
                      GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                      GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                      (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Crazy Horse - Lakota tribe leader

Brendan Rodgers - Scouse tribe leader
                        ★★★★★★

Kommentaar

Zlatan ja väike ott

Ott ja väike Zlatan

Kommentaar

crews

balotelli
                            jokers to the right