• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

?
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Kas Vene kossukoondise peatreener on kingamees ise. Keegi aktiivsem võiks pildid üles panna, kui varem juba ette pole jõutud.

Kommentaar

Algselt postitas urmar Vaata postitust
        Kas Vene kossukoondise peatreener on kingamees ise. Keegi aktiivsem võiks pildid üles panna, kui varem juba ette pole jõutud.

Ma küll ei ütleks, et väga sarnased on. Valdo Randperega ei anna võrreldagi.

Kommentaar

Jasper - mitte päris. Rudisha silmad meenutavad kedagi ja ma tahan loota, et mitte M. Lawrence'i.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Brittney Reese (kaugushüppaja) ja Kevin Durant (palli patsutaja)

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Jasper - mitte päris. Rudisha silmad meenutavad kedagi ja ma tahan loota, et mitte M. Lawrence'i.
              Chris Rocki?

Kommentaar

Chris Rock meenus mulle ka millegi pärast.. aga see pole päris kaks tilka vaid lihtsalt mingi detail.
                BVB - Vaprus

Kommentaar

Argentiina filminäitleja Ricardo Darin (The Secret In Their Eyes ja Nine Queens on väga head filmid, btw)

Chelsea peatreener Roberto Di Matteo

Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Omid Abathi

Valentino Rossi

Kommentaar

Rootsi Kunn

peugeot 308

Kommentaar

Robin Juhkental, laulja

Luuk de Jong, jalgpallur
                        AILTON

Kommentaar

Marko Marin ka veel juurde.

Kommentaar

armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

★★★★★★

Kommentaar

Milles veetilgad seisnevad?
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X