• Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

bock on jumala hea õlu.

Kommentaar

Algselt postitas Halb ründaja Vaata postitust
      Kahtlen Stoki väites. A Le Coq Premium või Orikas
      ma olen ka kusagilt lugenud, et Double Bock on eesti müüduim
      tegelt logiš ka, igapäevane õllesõber eelistab pigem kanget bocki kui lahjat laagrit
      tell your mother, we are hooligans!

Kommentaar

Algselt postitas Stok
        Ma otsisin sõna "esto" ja lugesin selle lähiümbruse läbi. Ei, ta ei pea kiitma, aga nipsakuseks pidasin seda, et ta meie õllesid sedasi maha teeb. Õlut toodetakse ikka vastavalt ostjate maitse-eelistustele, näiteks Eesti kõige paremini müüv õlu on Bock.
        Jeekim. Mida paul ütles. Või otsisid ta postitusest mingit sõna ja lugesid selle lähiümbruse läbi?

Nagu sa väga targalt mainid, õlut toodetakse vastavalt ostjate maitse-eelistustele. Jamesi 'nipsakuse' hurjutamise asemel võiks hoopis tunnustada seda, et ta üritab tekitada Eestis ennenägematut inimeseliiki, kes poest kolme orika asemel ostaks kasvõi kordki kuus näiteks ühe saksa nisuõlle ja avastaks seda mekkides, et õllel võib ka erinevaid maitseid olla. Võib-olla siis see maitse-eelistus kunagi ka muutub pisut.

PS See, et Eesti müüduim õlu on double bock, on ühiskondlik probleem samast lahtrist, et enimmüüdud kaup kioskites on vene päritolu lõhnavesi.
        We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
          Muuseas, hiljuti müügile jõudnud Saku Pilsner on tegelikult uue sildiga Presidendi Pilsner.
          Vabandust mida?

Kommentaar

Blogi pidaja avaldas ka arvamust meie arutelust:
            I'm suprised if it is Bock that is no1. If that is the case, then it sells because it's cheap and strong - not Estonian. I could bring over a cheap and strong beer in a plastic bottle from England, and within a couple of months it could also be the best selling beer in Estonia.
            I don't slag off Estonian beer at all. I understand Saku and A Le Coq have to satisfy their market - but they could also do something different. That is the reason why Volkswagen make the Golf...but also the Bentley and Lamboghini. It wouldn't hurt Saku to identify that there is a small but growing group of drinkers who are looking for something different. They might not make huge money from the niche brand, but they would gaint a huge amount of credibility amongst Estonian drinkers who have to look elsewhere to satisfy their beer needs. Saku's parent company Carlsberg, actually have a great micro beer called Jakobsen. Bringing that to Estonia would be a good start...
            Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

My spell checking is second to nine!

Kommentaar

Algselt postitas Stok
              Kas Saku on siin off-topic?
              Ei minu arust on nende 2 võrreldud õlu maitse ja välimusomadused kardinaalselt erinevad.

Kommentaar

oeh, ostsin täna oma esimese brewdog'i (punk ipa) ja ma olen hetkel üsna kurb, sest ma tean, et mul hakkab tulevikus kõvasti rohkem raha kuluma, sest see on lihtsalt nii kuradi hea õlu. järgmisena tuleb trashy blonde ette võtta.

Kommentaar

Mis hinnaga PUNK IPA Mökus on? Kaubamajas 3,40+pant on päris kirves.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas tofoa Vaata postitust
                    mis hinnaga punk ipa mökus on? Kaubamajas 3,40+pant on päris kirves.
                    3.50eur

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                      3.50eur
                      33cl? Sounds nice.
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        33cl? Sounds nice.
                        ei oska öelda

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          33cl? Sounds nice.
                          Punk IPA peaks olema 0,33l pudelites jah.

Kommentaar

drinkbaarjames on liikunud videote peale

Kommentaar

Proovin just a.le.coq orhanicut. Eesti esimene ökoõlu? päris hea asi on.

Kommentaar

Algselt postitas ddbb Vaata postitust
                                Proovin just a.le.coq orhanicut. Eesti esimene ökoõlu? päris hea asi on.
                                eile sai ka see asjandus ära proovitud ja peaks mainima,et viga ei olnud!
                                Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                                Ott Järvela

Kommentaar

Working...
                                X