No announcement yet.

R.i.p

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Taevaseid linnaliinibusse on raputama läinud vahva üliõpilasfunktsionäär.

Kommentaar

Olgu nood pilveklaverid kerged sõrmitseda, Dave Brubeck.

Kommentaar

Kurb on teha kaht RIP postitust järjest, aga maapoisina on aus öelda "Jällenägemiseni!" ajakirjanik Rein Hansonile, kelle juhitud saade "Viljaveski" oli üks mu oodatumaid lapsepõlvesaateid.

Miks, ei oska seni öelda, võimalik, et tänu saate tunnusloole (tundub loogiline, sest ka Vambola Põderi saadet "Rahvusvaheline panoraam" ootasin ma väga just intro pärast).

Kommentaar

Ravi Shankar - maailmamuusika (lääne)maailmani tooja.
          ★★★★★★

Kommentaar

elementary education attracts all the young hot coeds
            GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
            GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
            (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Puhaku rahus kõik Connecticuti kooli tulistamise ohvrid (v.a üks.)
              Keskkooli tulistamiste korraldajate nõdrameelset närvikava seletab mingil määral nende tagakiusamise faktor aga lasteaia lapsed surnuks tulistada on kõige haigem elajalikus maailmas.
              "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
              These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Vaclav Drobny hukkus bobisõidu õnnetuse tagajärjel. R.I.P.

Kommentaar

Saadame 2013. aasta nimekirja 12 tunni pärast ametlikult hingusele ja võtame vastu uue.

7/20 (12/50 longlist)

Muhammad Ali
                  Abdelbaset Al Megrahi
                  Chuck Berry
                  Ronnie Biggs
                  Fidel Castro
                  Kirk Douglas
                  Zsa Zsa Gabor
                  Robin Gibb
                  Rev Billy Graham
                  Joćo Havelange
                  Geoffrey Hughes
                  Etta James
                  Nelson Mandela
                  Robert Mugabe
                  Oscar Niemeyer
                  Yitzhak Shamir
                  Ariel Sharon
                  Jim Stynes
                  Margaret Thatcher
                  Eli Wallach

Algselt postitas budulojus Vaata postitust
                  Parim postitus:RIP teemas olev Tofoa surmaennustuste postitus(loodame,et tal on juba aasta 2013 nimekiri ka valmis)
                  Siin see on:

0/20 (0/50 longlist)

Michael Winner
                  Nelson Mandela
                  Wojciech Jaruzelski
                  Hugo Chavez
                  Penny Marshall
                  Ronnie Biggs
                  Zsa Zsa Gabor
                  Sir Henry Cecil
                  Clive James
                  Nancy Reagan
                  George H. W. Bush
                  Robert Mugabe
                  Billy Graham
                  Bob Dole
                  Van Cliburn
                  Margaret Thatcher
                  Fidel Castro
                  Ariel Sharon
                  Hosni Mubarak
                  Ian Brady
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Katk Vaata postitust
                    Vaclav Drobny

kui ta Strasbourgist Ing-l laenul olles klubi eest ühtki ametlikku mängu kirja ei saanud,
                    siis ei olegi imelik, et ma teda 2004/05 hooajast Villa särgis mäleta
                    GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                    GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                    (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                      Saadame 2013. aasta nimekirja 12 tunni pärast ametlikult hingusele ja võtame vastu uue.

Siin see on:

0/20 (0/50 longlist)

Michael Winner
                      Nelson Mandela
                      Wojciech Jaruzelski
                      Hugo Chavez
                      Penny Marshall
                      Ronnie Biggs
                      Zsa Zsa Gabor
                      Sir Henry Cecil
                      Clive James
                      Nancy Reagan
                      George H. W. Bush
                      Robert Mugabe
                      Billy Graham
                      Bob Dole
                      Van Cliburn
                      Margaret Thatcher
                      Fidel Castro
                      Ariel Sharon
                      Hosni Mubarak
                      Ian Brady
                      Ühtegi eestlast ei olegi nimekirjas? Meil ju ka neid raukasi
                      Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                      Ott Järvela

Kommentaar

raukasi
                        Vihjad Antole ?
                        "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Ühtegi eestlast ei olegi nimekirjas? Meil ju ka neid raukasi
                          Need peavad olema inimesed, kelle lahkumine pälviks tähelepanu ka rahvusvahelises meedias vist. Ehk siis Eesti puhul ilmselt Arnold Rüütel või Arvo Pärt näiteks vms. Aga julgen arvata, et mõlemad neist on piisavalt heas vormis, et mitte 2013 ära surra.

Kommentaar

Algselt postitas ericbana Vaata postitust
                            Need peavad olema inimesed, kelle lahkumine pälviks tähelepanu ka rahvusvahelises meedias vist. Ehk siis Eesti puhul ilmselt Arnold Rüütel või Arvo Pärt näiteks vms. Aga julgen arvata, et mõlemad neist on piisavalt heas vormis, et mitte 2013 ära surra.
                            Täpselt nii.

Kui eestlastest top 20 teha, siis... listi saaks päris nimeka.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

RIP Nagisa Ōshima

Kommentaar

Misasi see toimub nüüd...

Teispoolsuse trummide taha siirdus parimas meheeas Ivo Varts.

Kommentaar

Working...
                                X