No announcement yet.

Off Topic videod

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Sa, ahv, tõid ikka ülihea liikluskultuuri näite meile! Tänud, kultuuritooja.
    Ganvix!

Kommentaar

Kommentaar

What would you do if you walked into a murder in progress? Two guys asked themselves the same question and staged a murder-in-progress inside a New York City elevator. Hidden cameras recorded people's reactions. What would you do?
        Joga Bonito!!!

Kommentaar

see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas Stok
            http://www.srf.ch/player/tv/sport-cl...a-cb546a6023cd

Jääb üle vaid konstateerida paratamatust, et kõigile ei ole ikka ühtviisi jagunud. Ise küll ei hakkaks metslooma paljakäsi püüdma. Pole marutaudi vastu vaktsineeritud kah.
            Teadmiseks sulle siis, et juba rohkem kui kümme aastat pole marutaud Lääne-Euroopas eriliseks probleemiks olnud. Ka Eestis on see paras haruldus. Muidugi see nüüd ei tähenda, et teisi toredaid haigusi pole asemele tekkinud (nt kärntõbi jn).

Kommentaar

Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga

Kommentaar

Kazantip (NSFW)

Kommentaar

Algselt postitas CD7 Vaata postitust
                  31 juuli kuni 14 august see aasta. Pilet 80 - 160 eur. 2 nädala eest steal. Esinejad on muidugi suht mõh. Hipindus uues kuues. No drugs on ka kahtlane.

there is NO simple or fast sex in kaZantip.
                  in the kaZantip party land we celebrate love.
                  be polite, appreciate each other and respect NO's.
                  give love and make love for free. there is no fee for love.
                  love does not know any barriers, neither languages nor boarders.
                  the usage of brains and condoms is recommend as everywhere else.

Kommentaar

muidu tore aga see no drugs on neil küll jamajutt. eks seda räägivad kõik taoliste festivalide korraldajad ja muud asjapulgad aga reaalsus on teine. nii suurtel üritustel on alati narksi. inimesed armastavad narksi. isegi seal videos oli mingil hetkel paar üsna juppis tüüpi kaadris.

festivalide teemal jätkates

Kommentaar

Narkost rääkides oli jah ozora loogiline järgmine etapp.

Samuti:

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

jokers to the right
                              clowns to the left of me

Kommentaar

Uus kõrgtehnoloogiline rong Euroopast:

Kommentaar

Working...
                                X