X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kanter @ 0:58

armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Need kes veel ei tea siis Läänemere kunstipark tuleb Pärnusse.

Kommentaar

Kommentaar

I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

Kommentaar

Põhja-Tallinna vanem Karin Tammemägi on eestikeelsel valimisplakatil ühte nägu, venekeelsel aga hoopis teist.

No comments.

Aga üks küsimus küll - kas ta tahab Eestlaste jaoks peenem või venelaste jaoks paksem olla? Ehk kumb on originaal ?

Kommentaar

Vassiljev ravib otse eetris kusepidamatust jälle.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                Vassiljev ravib otse eetris kusepidamatust jälle.
                Eilse mängu ajal ka :P

Kommentaar

haahaa ma ei teagi kas ma sain ise trollitud või eelkõneleja
                  "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                  These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Klitschko tegi esmalt postituse imiteerides Arnoldi poosi. Hiljem nähes vastas Arnold ka Klitschkole.

Kommentaar

Õhtulehe sporditoimetuse näoraamatu staatuseuuendus:

Õhtulehe sporditoimetusse helistas äsja väärikas eas proua, kes põleb soovist Eesti - Holland MM-valikmängu vilistanud Ukraina kohtunik Sergei Boiko Hollandi kasuks valesti määratud penalti eest kohtusse kaevata!

Toimetuse juhataja Andres Vaher üritab juba umbes 10 minutit prouat rahustada. Hetkel üritab ta ümber lükata proua väidet, et tegu oli "maailmaajaloolise sündmusega".

Kommentaar

Algselt postitas szandor Vaata postitust
                        Õhtulehe sporditoimetuse näoraamatu staatuseuuendus:

Õhtulehe sporditoimetusse helistas äsja väärikas eas proua, kes põleb soovist Eesti - Holland MM-valikmängu vilistanud Ukraina kohtunik Sergei Boiko Hollandi kasuks valesti määratud penalti eest kohtusse kaevata!

Toimetuse juhataja Andres Vaher üritab juba umbes 10 minutit prouat rahustada. Hetkel üritab ta ümber lükata proua väidet, et tegu oli "maailmaajaloolise sündmusega".
                        Miks ta sellise sooviga Õhtulehte helistas?
                        Newton Heath 1878

Kommentaar

Algselt postitas rauulo Vaata postitust
                          Miks ta sellise sooviga Õhtulehte helistas?
                          Eks ikka tuleb parima sporditoimetuse ja lehe poole pöörduda.
                          When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
                            Eks ikka tuleb parima sporditoimetuse ja lehe poole pöörduda.
                            Parim sporditoimetus - ok.
                            Parim leht - höhöhöhöhö-hõkk.

Kommentaar

Kuidas Zlatan Rootsi noori aitas.

It was in August 2006, shortly after he had signed for Inter and me and two friends were in a very upscale club in Stockholm. We had reservations for a table in the sort of VIP-section of the club with a guard keeping people out (sort of a club in the club). The only reason we were even allowed in the club was on account of my friend knowing someone important in the club. When we get there the guard by the rope is very skittish about letting us in and we thought is was wierd since we had been there several times that summer. Anyway, he finally lets us in and we see what the fuss is about. Zlatan fucking Ibrahimovic is sitting at a table with a couple of friends.

Now one of the guys I was with is a huge, huge Juve fan, and what does the idiot do? He calls out "Hey Ibra", at which Ibra looks up, and continues "Why the hell did you leave Juve?". I get nervous because, well because Ibra, but Ibra just starts laughing and with his huge trademark smile winks at us and says "For the money of course!" We all start laughing and I ask him "Let me buy you a drink, I fucking love you!". Ibra being who he is simply replies "Dont' be stupid, I have all the money in the world.. and besides, I won't drink alcohol"

He then stands up and heads for the bar saying "Let me buy you guys one, what do you drink?" Being 18 we say Vodka Redbull, and he buys us some. We then go and stand by the ropes overlooking the rest of the club and people start noticing Zlatan and start coming towards him, and three guards appear out of nowhere to hold people back. He turns around, claps my friend on the back and says "Now you won't have any problems with the girls" and walks back to his table. After drinking some more we go out to the "general area" of the club and of course girls start hounding us at once asking if we know him, to which we obviously say yes. Long story short, I banged the hottest 25 year old.

Kommentaar

Kommentaar

Working...
                                X