• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Iceman, sina vä?

Kommentaar

Algselt postitas Joks Vaata postitust
      Iceman, sina vä?
      Minu meelest on Tofoa kuskile kadunud. Ju siis teatud asutustes klientide jaoks ikkagi internetiühendust ei eksisteeri.

Kommentaar

Mehha on ka kadunud.

Kommentaar

Tofoat ma nagu nägin siin hiljuti, kägises jälle minu kallal.
          Et ma jah pigem arvan, et see võib Mehha küll olla, teda pole ammu siin ega jutukas näinud.
          Ela ja tunne, et elad
          see on kõige lihtsam
          filosoofia, mis toimib
          sule silmad ära vaata
          tagasi, hinga sügavalt ja
          hüppa üle iseenda varju
          tule koos minuga.

Kommentaar

Algselt postitas Iceman Vaata postitust
            Tofoat ma nagu nägin siin hiljuti, kägises jälle minu kallal.
            Et ma jah pigem arvan, et see võib Mehha küll olla, teda pole ammu siin ega jutukas näinud.
            Mehha ei saa Inglismaa koondise halvast tulemusest väga nägu näidata

Kommentaar

Ühes teises foorumis on tema kohta kõik välja uuritud: nimi, orkut, youtube kasutaja, aga tolle foorumi lugemiseks peab olema kasutaja.

Kommentaar

Algselt postitas Vapor IV Vaata postitust
                Ühes teises foorumis on tema kohta kõik välja uuritud: nimi, orkut, youtube kasutaja, aga tolle foorumi lugemiseks peab olema kasutaja.
                Avalikusta meile ka. Siis saame sotid selgeks, kas see on iceman, mina v mehha.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

No orkut on siin, midag irohkem vast vaja ei lähe :d
                  w00t!

Kommentaar

heh, isegi olen kuulnud sellest tüübist irl ja pean kurvastusega kinnitama, et tegu ei ole ei mehhaka, tofoa või icemaniga.

Kommentaar

Seks on teema.
                      ideal match: seksuuu!
                      height: 167 centimetres
                      eye colour: green
                      hair colour: changes often
                      looks: average
                      turn ons: erotica, flirting, public displays of affection, skinny dipping
                      my idea of a perfect first date: seks.
                      from my past relationships I learned: korvi.
                      five things I cannot live without: seks,seks,seks,seks ja veelkord seks
                      in my bedroom you will find: seksi!

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Peale selle, et reporteri staaril on hea sõnavara ja MMAs käinud on tal ka imeline lauluhääl

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

Kommentaar

youtube kasutaja

DJ Peenis

Kommentaar

Algselt postitas erxu Vaata postitust
                            Peale selle, et reporteri staaril on hea sõnavara ja MMAs käinud on tal ka imeline lauluhääl

http://www.youtube.com/watch?v=FypjinXieok
                            Algselt postitas Tofoa
                            Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

http://www.youtube.com/watch?v=5yXLn...eature=related
                              " Jalgpall on mäng, kus veeretatakse 90 minutit palli, kuid lõpuks ikkagi Hispaania võidab. " R.Rahumeel

Kommentaar

tere tulemast foorumisse!
                                “I am Zlatan. Who the hell are you?”

Kommentaar

Working...
                                X