X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas Postimees
        «On tekkinud selline majanduslik eufemism nagu Sir Charge, see on hinnalisa, mille tootjad panevad gaasi või mõne muu tootmises kasutatava kulu hinnatõusuna juurde,» selgitas Kull. See summa ei ole suur, enamasti mõni protsent arvest.
        Inglise keel on keeruline...

Kommentaar

Algselt postitas LaRaBla Vaata postitust
          Inglise keel on keeruline...
          Sir Charge kõlab ägedalt.
          see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

★★★★★★

Kommentaar

Abi abiks, aga väravaid peab lööma.

Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Kommentaar

Postimees lahkub Eesti ajalehtede pressipreemiate süsteemist

Postimees lahkub kõiki Eesti ajalehti hõlmavast pressipreemiate väljaandmise süsteemist ja hakkab ise enda ajakirjanikele pressipreemiaid jagama, ütles peatoimetaja Marti Aavik.

"Postimees lahkub kõiki Eesti ajalehti hõlmavast pressipreemiate väljaandmise süsteemist ja hakkab ise enda ajakirjanikele pressipreemiaid jagama, ütles peatoimetaja Marti Aavik."
                  46311_140553346102953_826971297_n.jpg?_nc_cat=101&cb=c578a115-7e291d1f&ccb=1-5&_nc_sid=9267fe&_nc_ohc=DZ5PzNZ-gmoAX8WI2Yo&_nc_ht=scontent-hel3-1.xx&oh=4ed883f66ed7729b1a06dcd88d3599f0&oe=61D90511.jpg

Kommentaar

Keegi loeb ka veel Postimeest üldse?
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

ei. Nad millalgi keerasid selle visuaali minu jaoks nii kohutavaks, et lihtsalt loobusin.

Ma muideks tean veel ühte kohta, kus värskelt visuaal perse on keeruatud ja inimesed kohe-kohe loobumas...

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        Keegi loeb ka veel Postimeest üldse?
                        Arvamustoimetuse juhataja Martin Ehala kirjutab biopoliitikast ehk kuidas riik sekkub inimese tervise ja elu üle otsustamisesse.

Hakkab sinna Objektiivi ja Uute Uudiste segmenti minema.

Kommentaar

mul onuooeg sai kunagi märkuse v klassist saabast, sest ta kas:
                          a) laulis seda na-na-na'd liiga kõvasti
                          b) narris sellega klassikaaslast
                          c) käis sellega süstemaatiliaelt õpetajale ajudele.

tõenäoliseimalt c.

legendado video oli see kiigega ka ikka.
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

See kutt väärib palju rohkemat Täielik fenomen. Muidugi Austin reivimas on ka omaette

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust

See kutt väärib palju rohkemat Täielik fenomen. Muidugi Austin reivimas on ka omaette

tähemärgid
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kommentaar

Working...
                                X