Kustuta kõik

Kust joovad need kellel vett ei ole?!

Kommentaar

Algselt postitas Teiresias Vaata postitust
      Kust joovad need kellel vett ei ole?!
      tunnen kaasa .

Kommentaar

Algselt postitas meesmuiste Vaata postitust
        et täpne olla, siis Gennaro Gattuso on ikka Joey Barton ehk itaallane astub ikka inglase sammudes
        Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kas see on väga normaalne, et vabariigi aastapäeval kell 6 õhtul hakkab venelasest naaber puurima?

tramaivõi aargh.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
            Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

aga väide on muidu korrektne

Kommentaar

Algselt postitas zaz Vaata postitust
              aga Toki Hotellis laulis ju tüdruk?!
              Pole küll nende fänn, aga minu arust on kõik tüübid. Lihtsalt üks on väga naiselik!
              AILTON

Kommentaar

Algselt postitas Aílton Vaata postitust
                Pole küll nende fänn, aga minu arust on kõik tüübid. Lihtsalt üks on väga naiselik!
                kohe saabub keegi mingi koletu pildiga.
                BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                  kohe saabub keegi mingi koletu pildiga.
                  Muidu poleks tulnud, aga kuna sa kutsusid:

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Londoni pubis ei tohi kuldse rohelise salliga käia, mõni purjus ManU fänn hakkab külge ajama ja salli suudlema .

Kommentaar

kus on londoni pubi?

õnneks mul pole rohelist saali muidugi...aga ikka tahaks eemale hioida

Kommentaar

Algselt postitas BloddyTear Vaata postitust
                        Londoni pubis ei tohi kuldse rohelise salliga käia, mõni purjus ManU fänn hakkab külge ajama ja salli suudlema .
                        duubeldan küsimust.
                        Kus Londoni pubis on ManU fänne?

Kommentaar

London on nii suur linn, et seal on igasuguste klubide toetajate pubisid.

Kommentaar

iceman oli eile ringvaates ning rääkis justin bieberist.

Kommentaar

Algselt postitas keenjus250 Vaata postitust
                              Kas see on väga normaalne, et vabariigi aastapäeval kell 6 õhtul hakkab venelasest naaber puurima?

tramaivõi aargh.
                              on küll. ka pühade ajal hakkab öörahu kella 23st.

Kommentaar

täna suutsin oma käekella kehalises riietusruumi jätta, peale 2te tundi läksin otsima ja näen, et üks tatikas paneb seda endale just käele. ütlen siis, et see on minu oma, kella taga on isegi mu nimi graveeritud,aga ega tema seda mule tagasi ei anna..
                                lõpuks tuli lihtsalt toore jõuga see tagasi võtta...

Kommentaar

Working...
                                X