X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas lock Vaata postitust
    ainuke tõsiseltvõetav lause on viimane

ja,
    *Unsubstantiated reports seem to suggest that Chelsea will be releasing a new record at the end of the month, "I'm forever blowing Doubles"!

*A bloke goes into Stanstead Airport and manages to eventually get into the departure lounge where his flight home is being called. All around him there are overturned tables, smashed windows, computer terminals broken, upturned chairs and crowd control barriers lying on the floor.

"Christ, what's happened here?" he asks one of the ground crew.

"Oh yeah...", he replies "Absolutely hopeless .... we had the Chelsea players in here this morning filming the new Nike ad".

* A Rangers and Celtic fan get into a nasty car accident. Both vehicles are really wrecked, but amazingly neither of them are hurt.

After they crawl out of their cars, the Celtic fan says, "So you're a Rangers fan, that's interesting. I'm a Celtic fan... Wow! Just look at our cars. There's nothing left, but fortunately we are unhurt. This must be a sign from God that we should meet and be friends and live together in peace the rest of our days."

The Rangers fan replied,"Totally agree - this must be a sign from God!" The Rangers fan went on, "And look at this - here's another miracle. My car is completely demolished but this bottle of whisky didn't break. Surely God wants us to drink it, to celebrate the fact we are alive and kicking?"

He hands the bottle to the Celtic fan who nods his head in agreement, opens it and takes few big swigs from the bottle, then hands it back to the Rangers fan. The Rangers fan takes the bottle, immediately puts the cap back on, and hands back to the Celtic fan. The Celtic fan asks, "Aren't you having any?" The Rangers fan replies, "Nah...I think I'll just wait for the police......"

Kommentaar

Hea töö, Uss.

Ahjaa, ma tahtsin muna mikros soojendada ja panin 1 minutiks, 8 sek oli veel jäänud, kui kostis vali plahvatus - muna lendas sodiks.
      15 minti puhastasin mikrouuni.
      slimm.ee

Kommentaar

Ühel mehel on probleem pangakaardiga. Piltidel kujutatud mehed ei ole tegelikult seotud selle kõnega.

Kommentaar

Üle pika aja tuli üks tore nigeeria kiri täna, pdf'ina neegripilt ja CV ka juures ja puha
          Kusjuures pealtnäha saadeti see vaid Flora, Levadia ja Balteco mailboxi.

Tere!
          Üks kas olete huvitatud oma meeskonda võtma profijalgpallurit. Andmed on lisatud failina.
          Esinen, kui kontaktisik eestist.

CURRICULUM VITAE
          NAME(S): DUKE
          OTHER NAMES(S): PAUL EFFIONG
          DATE OF BIRTH: 20TH SEPT 1986
          PLACE OF BIRTH: CALABAR
          NATIONALITY: NIGERIAN
          PASSPORT NO : A2694779
          POSITION: CENTRAL MIDFIELD
          OTHER POSITION: DEFENSIVE MIDFIELD (4) OUTSIDE
          RIGHT(7)
          HEIGHT: 1.75
          WEIGHT: 71KG
          PESENT TEAM: AL TALIA TAIZ FOOTBALL CLUB
          PLAYING HISTORY
          2003 :INSURANCE F.C OF BENIN
          2004 :SHOOTING STARS SPORT CLUB OF IBADAN.
          2006 :KWARA UNITED F.C OF ILORIN.

TECHNICAL/TACTICAL ASSESMENT
          RIGHT FOOT – 95% HEAD WORK -85%
          LEFT FOOT -80% TEAM WORK – 90%
          SPEED -90% MARKING – 90%
          DRIBBLING - 90% GOAL SCORING–90%
          TACTICS -90% PASSESS -90%

HONOURS
          (NIGERIAN U-17) AFRICAN YOUTH CHAMPIONSHIP IN
          SEYCHELLES 2001.
          PLAYED SERIES OF QUALIFYING MATHCHES WITH
          NIGERIAN U-20 IN 2004/2005.
          RUNNERS UP IN THE NATIONAL FA CUP WITH SHOOTING
          STAR SPORT CLUB 2004.
          Kas sinu kommipood on ikka küllalt autentne?

Kommentaar

pakun 10EEK

Kommentaar

Kõhulihaste treenimise pink

Kommentaar

Bljää, mul ka selline kodus
                Algselt postitas Maekas
                Ma pole kunagi jalgpallitrennis käinud... A mis sellest, virtuaalselt võin ju ikka äss olla

Kommentaar

Kuidas sai Vända-Aveli endale kriminaalmenetluse
                  slimm.ee

Kommentaar

Vat mis kõik teada võib saada. Kuuma kohvi tema ei joo.

Kommentaar

Jaa, a see on vana värk juba.

Kommentaar

Jahimees metsas. Vaatab, põder 50m kaugusel, taguots upakil tema poole, joob jõest vett. Jahimehel püss palge ja litaki! Põder ei liiguta ka. Okei, jahimees hiilib 25m peale. Uus litter kirja aga põder ei tee ikka teist nägugi, joob vaikselt edasi. No mida! Jahimees hiilib nii lähedale, et põdra taguots praktiliselt püssitoru vastas. Pauh...
                        Põder lakub vaikselt vett ja ise mõtleb: "Ilge pohmakas ikka. Joon joon ja paremaks ei lähe..."

Kommentaar

Oh neid Põtru ...
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kõne Maxima üldnumbrile

-Tere, olen Dannar Leitmaa Eesti Päevalehest, et kas te saaksite anda mulle kellegi numbri, kes oskaks kommenteerida, et kuidas võiks mõjuda uus alkomüügipiirang Maxima poeketi alkoholimüügile?

- Eee, hjelistage 800 21 21

- nii 21 21, et kes seal vastu võtma peaks?

- jah

Kinnine toon.

Kommentaar

Dannariga sama teema. Sõber tellis Mäkist Burksi, maksis ära ja siis küsis.

"Kui kaua aega läheb?"

-"Mhmh" [noogutus]

Kommentaar

http://www.epl.ee/artikkel/435412 algab 53. sekundil. Pool minutit kenjaalsust

Kommentaar

Working...
                                X