No announcement yet.

Möla auhindade kohta

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kas ma jäin kah ilma? Vastikud värdjad sellised!

Kommentaar

Mind ei koti, ma tahan suvepäevadel oma õlled saada ja nendest ..noh ...tammepärga tahan ka ja KÕIK!
      FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
      sigpic

Kommentaar

Algselt postitas urmar
        Nii enesekriitiline kohe.
        Peab ju olema, muidu arvatakse valesti... .

Kommentaar

Jätame meelde!
          AILTON

Kommentaar

Algselt postitas Arteta
            Olgem positiivsed Küll kuu aja pärast mängib jälle
            Salvestatud........

Kommentaar

Algselt postitas Shermann Vaata postitust
              Salvestatud........
              Aasta idioodi auhinna võib tõesti juba ette Artetale ära anda.

Kommentaar

Algselt postitas Piksenool Vaata postitust
                Nikita? mängib ka w? infot anyone?
                Algselt postitas Arteta Vaata postitust
                Keri persse
                Ei tea, vahel nagu tabab nooti ka ikka.
                We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

bring the shit up.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                    bring the shit up.
                    Möh? Parimate postituste valimine algab enamjaolt 15. detsembri ligidal. Aega on.

Kommentaar

Algselt postitas dannar Vaata postitust
                      Möh? Parimate postituste valimine algab enamjaolt 15. detsembri ligidal. Aega on.
                      Möla algab varem
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Nuta, aga ära mölise!!
                        AILTON

Kommentaar

Algselt postitas Mikk4 Vaata postitust
                          Nuta, aga ära mölise!!
                          Vaid Angelo tegeleb ettenutmisega.

Kommentaar

muide eelmisel aastal algatas samuti Tofoa juba 2. detsembril auhindade jagamise teema, aga sai siis paariks nädalal puhkuse teemaga. Sel aastal on temal taas kõige kõvemini sügelemas. Aga samas eks ta ole sel aastal üritanud igas teemas sõna ka võtta, et mõni nominatsioon peaks tulema.

Kommentaar

Postitan ära ka võiduvalemi, ehk jõuavad trofeenoolijad veel viimaste päevadega midagi ära teha.

Algselt postitas vincent Vaata postitust
                              vaat nüüd võtsin küll isikliku solvanguna. ma saan aru, et su hinge täidab teatav kibestumustunne, aga päris selliste madalate võrdluste loopimiseni ka ei maksaks ikka laskuda.

aga üldiselt jah spämmige ja mölisege rohkem kõikvõimalikes teemades, selleaastane küsitlus näitab suht veenvalt, et nii avaneb ka võrdlemisi andetutel ja koledatel, normaalset elu mitteomavatel inimestel märkimisväärne võimalus sellises edetabelis teinekord lausa esikohale jõuda.

Kommentaar

Kõige halvem teema on kindlasti see - http://foorum.soccernet.ee/showthread.php?t=9544 Õnnitlen kõiki osavõtjaid.

minu meelest võiks neid auhindu arutada kasvõi aasta läbi. kui aasta postid kuskil järjepidevalt koguneks, siis olekski parem valik.
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X